Page 11 of 15 FirstFirst ... 789101112131415 LastLast
Results 151 to 165 of 211

ATTN: All server owners.

This is a discussion on ATTN: All server owners. within the Private Servers forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by coolboyp2 He'll spend a nice 3 years in jail for deserting Have fun getting ass-raped. actually i ...
Page: 11


  1. #151
    Banned Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Israel
    Posts
    939

    Default

    Quote Originally Posted by coolboyp2 View Post
    He'll spend a nice 3 years in jail for deserting
    Have fun getting ass-raped.
    actually i dont think somone (אריק)sitted 3 years in jail.
    i will sit mostly hmm 3 months or 2 or even 1 week.

  2. #152
    Banned Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Israel
    Posts
    2,943

    Default

    Wow , he even spelled the word for deserter in hebrew wrong!

  3. #153
    Banned Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    UallHateMeSoDoUCare?
    Posts
    3,309

    Default

    isnt it עריק?

  4. #154
    Banned Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Israel
    Posts
    939

    Default

    Quote Originally Posted by ilovemyko1 View Post
    Bro your not even in BadCompanly lol
    Quote Originally Posted by Chabo View Post
    You should shame ureself with using the name ''BadCompany''
    You call people nolifers? ure they guy whos almost 24/7 on the forum gg!
    and wasnt it you sitting 24/7 in arena at beta? haha !!
    Both of you if u know SecretTheLast(Heater) ,Or DrDuran(Dean),(xB4UBLINKx),Maximus64(Boris).
    You can ask them you can ask em your self , Most of BadCompany players are not on msn.
    Ok I'm gonna quit this topic and do sumthing you guys can keep flaming the forum enjoy .

  5. #155
    Banned Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    UallHateMeSoDoUCare?
    Posts
    3,309

    Default

    Quote Originally Posted by Sason View Post
    Both of you if u know SecretTheLast(Heater) ,Or DrDuran(Dean),(xB4UBLINKx),Maximus64(Boris).
    You can ask them you can ask em your self , Most of BadCompany players are not on msn.
    Ok I'm gonna quit this topic and do sumthing you guys can keep flaming the forum enjoy .
    NOT ON MSN? for me they are hahaha
    so that means they blocked you ?

  6. #156
    Senior Member StoneColdKillah's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    PORN FACILITY
    Posts
    1,227

    Default



    Uploaded with ImageShack.us

  7. #157
    Oldschool wanabe Senior Member gramps's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Chicago, IL
    Posts
    950

    Default

    Quote Originally Posted by Sason View Post
    But I'm learning something with that.
    I started with hacking term 3 or 4 months ago and look this server is the most goodest one yet , and 4 months is not that long , think what i can do in 1 year.
    Im going to college soon after i sit in jail for running out of army.
    And going to continue learning C++ and programing.
    Im actually sitting right now with a book of c++ learning my self .
    You're improperly hired and you are educated not at all as well as I have been over the years and your language skills in terms of the number of languages spoken without accent including English (your being colloquial middle class and overly common, your mentality also, and your sly fraudulent sneaking smirk has never been appreciated by any normal person) and you are my social and intellectual inferior. I am still a senior consultant at the university and not you, in all fairness.

  8. #158

    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    6

    Default

    Nightwisp u deceive me really ... how come u become a shit like that ....

  9. #159
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,203

    Default

    Funniest shit yet to be seen LOL. This guy actually deserted from the army to play KO and become a ''hacker''.

  10. #160
    Ayylmao Senior Member Vice's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Somalia
    Posts
    1,569

    Default

    Quote Originally Posted by Kallop View Post
    Funniest shit yet to be seen LOL. This guy actually deserted from the army to play KO and become a ''hacker''.
    Yeah, I mean why would you want to do something of yourself when you can sit at home and play ko?

    On a serious not tho: It's probably for the best, because I sure as hell wouldn't even let him within 10 feet. of a gun, he seems pretty unstable if you know what I'm saying.

  11. #161
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Leicester, England
    Posts
    1,470

    Default

    Quote Originally Posted by Sason View Post
    But I'm learning something with that.
    I started with hacking term 3 or 4 months ago and look this server is the most goodest one yet , and 4 months is not that long , think what i can do in 1 year.
    Im going to college soon after i sit in jail for running out of army.
    And going to continue learning C++ and programing.
    Im actually sitting right now with a book of c++ learning my self .
    Dont say you started hacking, you havent hacked shit, you exploited bugs using a program SOMEONE ELSE MADE.

    Untill you actually HACK something, please shut the fuck up and go read your book.

  12. #162
    []D [] []V[] []D Senior Member T_rey's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    US of A
    Posts
    791

    Default

    Why did I really waste my time reading 11 pages of this shit

  13. #163
    Senior Member Jammin's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    889

    Default

    Quote Originally Posted by T_rey View Post
    Why did I really waste my time reading 11 pages of this shit
    Cause server is off and you got nothing better to do with your life

  14. #164
    []D [] []V[] []D Senior Member T_rey's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    US of A
    Posts
    791

    Default

    Quote Originally Posted by Jammin View Post
    Cause server is off and you got nothing better to do with your life
    ym level 25 br0, to pr0

  15. #165
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    Quote Originally Posted by gramps View Post
    learn to open wide
    [ame="http://www.youtube.com/watch?v=kV5SJgWoDOs"]‪Frankie Goes to Hollywood - Relax‬‏ - YouTube[/ame]

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •