Page 35 of 39 FirstFirst ... 25313233343536373839 LastLast
Results 511 to 525 of 585
Like Tree185Likes

Delete this topic.

This is a discussion on Delete this topic. within the Private Servers forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by AfterMath at least ill give $ back im so stressed i cant even remember my paypal cuz ...
Page: 35


  1. #511
    I am Timmeh Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1,152

    Default

    Quote Originally Posted by AfterMath View Post
    at least ill give $ back im so stressed i cant even remember my paypal cuz so much drama im going to refind everyone tho i just need to relax abit at least im not like other servers.
    Calling bull shit.....

  2. #512
    Senior Member Teddy's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    415

    Default

    Quote Originally Posted by AfterMath View Post
    at least ill give $ back im so stressed i cant even remember my paypal cuz so much drama im going to refind everyone tho i just need to relax abit at least im not like other servers.
    *as he's scrolling through ebay looking for stuff to waste donation money on*
    can you feel my 5 gum breath on your neck?

  3. #513
    Member
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    27

    Default

    Quote Originally Posted by MySexualIntention View Post
    Rick thanks for trying, knew you tried hard and shit and thanks to anyone who contributed. Next time just make sure anyone who's on the admin side is past drinking age.
    Then I wouldn't be on the Admin team anymore I guess considering I'm 17 lol

    Anyways, I went to sleep for a few hours as I had almost no sleep, and woke up to find the server offline. Can't say I'm THAT surprised, It's been a fun few days and I have to say I did enjoy it.. Sad to see it go.

  4. #514
    Banned Regular Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    218

    Default

    donations has been refunded, still doing a few more

    Quote Originally Posted by ilovemyko1 View Post
    Calling bull shit.....
    Quote Originally Posted by Teddy View Post
    *as he's scrolling through ebay looking for stuff to waste donation money on*
    can you feel my 5 gum breath on your neck?
    since ur both putting words in my months im done refunding for today!!!!! since use have a BIG MOUTH explain to them why they have to wait for me to log tomorrow to keep refunding and the OTHERS BTW I GOT PAYPAL SS"S to prove. i refunded BUT MORE WILL BE TOMOrrOW NOW BIG MOUTHS I have paypal logs. to thos who r now waiting thank thhe trolls. that closed server. cuz the holes. in the mouths

    Quote Originally Posted by AfterMath View Post
    since ur both putting words in my months im done refunding for today!!!!! since use have a BIG MOUTH explain to them why they have to wait for me to log tomorrow to keep refunding and the OTHERS BTW I GOT PAYPAL SS"S to prove. i refunded BUT MORE WILL BE TOMOrrOW NOW BIG MOUTHS I have paypal logs. to thos who r now waiting thank the trolls. that closed server. cuz the holes. in the mouths
    i can put server up but why would i want to? im done with trolls i rather refund
    Last edited by MrRapist; 04-23-2014 at 01:04 PM.

  5. #515
    I am Timmeh Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1,152

    Default

    Quote Originally Posted by AfterMath View Post
    since ur both putting words in my months im done refunding for today!!!!! since use have a BIG MOUTH explain to them why they have to wait for me to log tomorrow to keep refunding and the OTHERS BTW I GOT PAYPAL SS"S to prove. i refunded BUT MORE WILL BE TOMOrrOW NOW BIG MOUTHS I have paypal logs. to thos who r now waiting thank thhe trolls. that closed server. cuz the holes. in the mouths
    Good job you refunded your friends back.... and last time I checked nobody can close the server except for the admins.

  6. #516
    Banned Regular Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    218

    Default

    Quote Originally Posted by ilovemyko1 View Post
    Good job you refunded your friends back.... and last time I checked nobody can close the server except for the admins.
    i am a admin i was the one who closed server i and only refunded ppl untill u an ur bitch posted.

    Quote Originally Posted by AfterMath View Post
    i am a admin i was the one who closed server i and only refunded ppl untill u an ur bitch posted.
    NOW PPL has to wait till my tomorrow thanks to you......ilovemyko1
    Last edited by MrRapist; 04-23-2014 at 01:05 PM.

  7. #517
    I am Timmeh Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1,152

    Default

    Quote Originally Posted by AfterMath View Post
    NOW PPL has to wait till my tomorrow thanks to you......ilovemyko1
    Makes logical sense.... to an autist

  8. #518
    Banned Regular Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    218

    Default

    Quote Originally Posted by ilovemyko1 View Post
    Makes logical sense.... to an autist
    i think so.... since its all on me now

  9. #519
    I am Timmeh Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1,152

    Default

    Quote Originally Posted by AfterMath View Post
    i think so.... since its all on me now
    In other words you people aren't getting your money back if you were he would've done it instead of posting shit on the forums

  10. #520
    Banned Regular Member
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    218

    Default

    Quote Originally Posted by ilovemyko1 View Post
    In other words you people aren't getting your money back if you were he would've done it instead of posting shit on the forums
    so you put words in my months again i SAID NOW ITS IN CAPS CAN U READ THIS BETTER CUZ OF U NOW THEY WAIT TILL TOMOTTOW i refunded 12 ppl untill u posted MORE DRAMA KEEP GOING i wont .

  11. #521
    Senior Member MySexualIntention's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Nerf Master Suck Town
    Posts
    963

    Default

    This. Is this real?
    ilovemyko1 likes this.

  12. #522
    Senior Member iRaiden's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Quebec tabarnak
    Posts
    199

    Default

    i tho he was done with the drama queen act
    Teddy likes this.

  13. #523
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,646

    Default

    Aftermath... you might not be aware but if a dozen of comments caused you to close an entire server, then you're the one trolling yourself. You're like that guy that intentionally feeds, sure they also lose but so do you! And in this specific case it's even worse because there are lots of other private servers out there.
    BloodyAssassin likes this.

  14. #524
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    43

    Default

    absolutely pathetic.

  15. #525
    Senior Member Teddy's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    415

    Default

    Quote Originally Posted by AfterMath View Post
    since ur both putting words in my months im done refunding for today!!!!! since use have a BIG MOUTH explain to them why they have to wait for me to log tomorrow to keep refunding and the OTHERS BTW I GOT PAYPAL SS"S to prove. i refunded BUT MORE WILL BE TOMOrrOW NOW BIG MOUTHS I have paypal logs. to thos who r now waiting thank thhe trolls. that closed server. cuz the holes. in the mouths
    Don't mind me. This thread was entertainment for a part of my night. The equivalent to a 5 year old playfully holding his finger in front of his twin sister. I know you aren't touching any of us but please, keep your other hand out of your pajamas kiddo.

    Forum suggestion: IRL pics as profile only, so I can see just exactly what this man child looks like. I have a feeling my imagination doesn't do you justice.

LinkBacks (?)

  1. Hits: 12
    11-06-2016, 06:06 PM
  2. Hits: 2
    11-08-2014, 11:16 PM
  3. Hits: 11
    08-20-2014, 05:04 AM
  4. Hits: 2
    06-27-2014, 01:42 AM
  5. Hits: 2
    05-31-2014, 11:10 PM
  6. Hits: 6
    05-07-2014, 08:21 PM
  7. Hits: 2
    04-28-2014, 01:40 PM
  8. Hits: 2
    04-28-2014, 05:55 AM
  9. Hits: 1
    04-24-2014, 09:21 AM
  10. Hits: 1
    04-23-2014, 07:24 PM
  11. Hits: 1
    04-23-2014, 10:20 AM
  12. Hits: 11
    04-23-2014, 05:14 AM
  13. Hits: 2
    04-21-2014, 08:01 AM
  14. Hits: 2
    04-18-2014, 05:13 AM
  15. Hits: 30
    04-17-2014, 10:58 AM
  16. Hits: 2
    04-14-2014, 10:20 AM
  17. Hits: 25
    04-13-2014, 11:26 AM
  18. Hits: 2
    04-12-2014, 04:34 PM
  19. Hits: 4
    04-10-2014, 02:18 PM
  20. Hits: 71
    04-05-2014, 04:23 PM
  21. Hits: 2
    04-05-2014, 02:46 PM
  22. Hits: 1
    04-05-2014, 10:06 AM
  23. Hits: 8
    04-05-2014, 06:41 AM
  24. Hits: 46
    04-04-2014, 03:55 AM
  25. Hits: 2
    03-31-2014, 09:52 AM
  26. Hits: 2
    03-31-2014, 09:41 AM
  27. Hits: 1
    03-22-2014, 10:22 PM

Similar Threads

  1. Replies: 49
    Last Post: 01-28-2014, 03:31 PM
  2. Open Beta Starting Today! - 9 Dragons..
    By Chuck Norris in forum General Chat
    Replies: 6
    Last Post: 02-23-2007, 10:06 AM
  3. Legend of Ares Open Beta
    By Fantasy in forum General Chat
    Replies: 33
    Last Post: 05-09-2006, 12:43 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •