Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 61 to 75 of 96

Medieval Empire

This is a discussion on Medieval Empire within the Private Servers forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Uhhhhh I guess I'm too late to join this server, although it looks really nice... All I ever wanted from ...
Page: 5


  1. #61
    Senior Member StonedFreerider's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    EU
    Posts
    384

    Default

    Uhhhhh I guess I'm too late to join this server, although it looks really nice... All I ever wanted from a PS is the first days rush, I'm afraid there is only small chance (if any) to catch up the elite and be any good in CZ.

  2. #62
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    163

    Default

    Quote Originally Posted by StonedFreerider View Post
    Uhhhhh I guess I'm too late to join this server, although it looks really nice... All I ever wanted from a PS is the first days rush, I'm afraid there is only small chance (if any) to catch up the elite and be any good in CZ.

    u can catch up easy several priests etc need pt we just need some more members its been up for 1 week thats all lol and peoples still running with mds+7 glaves +7 and pking

  3. #63
    epicurus Senior Member Decerto's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Compton,CA.
    Posts
    1,573

    Default

    I started yesterday and played for few hours and im 55 with glave +7.

  4. #64
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    163

    Default

    Quote Originally Posted by Decerto View Post
    I started yesterday and played for few hours and im 55 with glave +7.

    ya its not hard to get items just peoples dont understand that =)


    up for great server....need more peeps !!

  5. #65
    Senior Member StonedFreerider's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    EU
    Posts
    384

    Default

    I gave it a try, made 50+ rogue and seems like i'm done here due to lack of exp parties. There are absolutely no exp parties outside the CZ and if you're lucky enough to make some in Ronark land, you get raided by Tantrum fags...

  6. #66
    Banned for scamming.
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    314

    Default

    dunno why anyone would play here, koxp'ers everywhere not one word of english, its like KI but turkish.

  7. #67
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    163

    Default

    Quote Originally Posted by UltiMat View Post
    dunno why anyone would play here, koxp'ers everywhere not one word of english, its like KI but turkish.

    hmm strange there is almost only english clans hahaha

    ur just mad ur noob server got hacked etc etc u dont know anything about ko or beeing owner...so dont talk crap about other servers...

  8. #68
    Banned
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    132

    Default

    Quote Originally Posted by nolame View Post
    hmm strange there is almost only english clans hahaha

    ur just mad ur noob server got hacked etc etc u dont know anything about ko or beeing owner...so dont talk crap about other servers...
    ++1+1+1+1++1+1+1+1+1++1+1+1+1+1++11

  9. #69
    Senior Member Stalker4Life's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Denmark
    Posts
    772

    Default

    Sadly it takes forever to get to 70 cuz of raiders yes..

  10. #70
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jersey
    Posts
    1,487

    Default

    Quote Originally Posted by UltiMat View Post
    dunno why anyone would play here, koxp'ers everywhere not one word of english, its like KI but turkish.
    now now mat, play nice before i get the unpacked exe for rikus server and spam it again, dont discourage people from joining a server i play and we wont have a problem ^^

  11. #71
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jersey
    Posts
    1,487

    Default

    Quote Originally Posted by StonedFreerider View Post
    I gave it a try, made 50+ rogue and seems like i'm done here due to lack of exp parties. There are absolutely no exp parties outside the CZ and if you're lucky enough to make some in Ronark land, you get raided by Tantrum fags...
    yah those tantrum people must all b randoms cuz they dont know how to pk lol, all they do is raid if they actually fight an equal party (since they usually raid in 8) they got rocked lol, but hey cant do anything about it some people can only get their np a certain way lol

  12. #72
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    128

    Default

    got hax0red great lol

  13. #73
    epicurus Senior Member Decerto's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Compton,CA.
    Posts
    1,573

    Default

    I sold my ass to get rappy,and it burned to +5 ! CURSE U ANVIL,CURSE U !

  14. #74
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    163

    Default

    Quote Originally Posted by Decerto View Post
    I sold my ass to get rappy,and it burned to +5 ! CURSE U ANVIL,CURSE U !

    Sadface let me get u new one or glaves pm elchbluut

  15. #75
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Emirate of Dubai
    Posts
    1,747

    Default

    Just join up, takes like 2 days to get to 65 with a chitin set +6 and glave 7... which is more than enough to be decent in pk.
    Bout tantrum, randoms or not, we are just trying to have fun as long as possible.
    Last edited by simontjeuh; 02-13-2011 at 11:56 AM.

Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast

LinkBacks (?)

  1. Hits: 1
    05-01-2012, 07:41 PM
  2. Hits: 1
    01-26-2012, 08:30 PM
  3. Hits: 2
    02-04-2011, 11:54 AM
  4. Hits: 1
    02-04-2011, 08:16 AM
  5. Hits: 1
    02-04-2011, 07:48 AM
  6. Hits: 1
    02-04-2011, 07:31 AM
  7. Hits: 2
    02-04-2011, 05:54 AM
  8. Hits: 1
    02-03-2011, 05:59 PM
  9. Hits: 12
    02-03-2011, 05:53 PM
  10. Hits: 1
    02-03-2011, 05:50 PM
  11. Hits: 65
    02-03-2011, 05:35 PM
  12. Hits: 1
    02-03-2011, 05:20 PM
  13. Hits: 1
    02-02-2011, 07:20 PM
  14. Hits: 2
    02-02-2011, 07:18 PM
  15. Hits: 3
    02-02-2011, 05:35 PM
  16. Hits: 1
    02-02-2011, 05:30 PM
  17. Hits: 12
    02-02-2011, 05:28 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •