Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 46 to 57 of 57
Like Tree18Likes

Swear to god...

This is a discussion on Swear to god... within the Private Servers forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Yeah.. no one found that funny. P.S. I am 19.. P.S.S. Your girlfriend is still ugly as fuck....
Page: 4


  1. #46
    Banned Senior Member
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    1,097

    Default

    Yeah.. no one found that funny.

    P.S. I am 19..
    P.S.S. Your girlfriend is still ugly as fuck.

  2. #47
    To punish and enslave Senior Member Magyk's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Chapterhouse
    Posts
    1,692

    Default

    Quote Originally Posted by Phoenix View Post
    Yeah, I bet your parents would notice considering you're probably in your late 30's and still living with them.
    Sure they've tried setting you up on dates with friends of theirs children, but that never turns out so well because your conversational skills are shit, most certainly due to all the hours spent on the internet instead of being out in the world.
    You try to tell the girl how awesome you are at Knight Online but she just laughs and thinks your a nerd, you continue on about how much you love your cat.. She (and saying she is guessing, "he" more accurate?) smashes you in the nuts and narrowly escapes a Buffalo Bill situation where you tie her up and keep her in a pit.
    and that ladies and gents is a typical Saturday for Reeses.
    You're saying all that like its a bad thing...

  3. #48
    Banned
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    188

    Default

    Quote Originally Posted by ReesesPieces View Post
    Yeah.. no one found that funny.

    P.S. I am 19..
    P.S.S. Your girlfriend is still ugly as fuck.
    Oh I know a few people who thought it was hilarious. You're a twat, so I don't care if you, "Found it funny".
    Ahaha

  4. #49
    Senior Member nightmare67's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Victoria, Texas
    Posts
    431

    Default

    Quote Originally Posted by ReesesPieces View Post
    Yeah.. no one found that funny.

    P.S. I am 19..
    P.S.S. Your girlfriend is still ugly as fuck.
    Rage much? First racist comments about Turks and now this. If you need money for an operation to remove the stick out of your ass, let us know and we will chip in.

    You should come and see me. I will change your mind about Turks (:

    Hosting a server is a job. I do it for a living and I have 18 servers to manage. Its a hobby if you dont really care for it and are lazy as fuck.

  5. #50
    Banned Senior Member
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    1,097

    Default

    LOL. Did you even read the topic? The kid I replied to rages about every thing. I am in no way raging towards him. Just poking fun is all. Thanks for the life story of how you manage so many serverz.

  6. #51
    Banned Senior Member
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,115

    Default

    i release new serwer, gel gel

  7. #52
    Senior Member nightmare67's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Victoria, Texas
    Posts
    431

    Default

    Quote Originally Posted by ReesesPieces View Post
    Thanks for the life story of how you manage so many serverz.
    I do not know what "serverz" is. I said servers...

    If you meant the short story of how I manage servers, you are welcome. If you want more, holla at me dawg (seems to be your lingo - most likely representative of your IQ level) aight peace!

  8. #53
    Banned Senior Member
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    1,097

    Default

    Even tho you just said aight. Lulz.

  9. #54
    Senior Member nightmare67's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Victoria, Texas
    Posts
    431

    Default

    Quote Originally Posted by nightmare67 View Post
    If you want more, holla at me dawg (seems to be your lingo - most likely representative of your IQ level) aight peace!
    It appears I have to quote myself in order to get you to understand... I still do not think you will though but it is hope that keeps going.

  10. #55
    Banned Senior Member
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    1,097

    Default

    Because I talk a gangster apparently, because I put a Z at the end of the word server. Maybe I should introduce you to the internet, I did it on purpose. It's called a sarcastic response. Google it. People on KO4LIFE still don't cease to amaze me.

  11. #56
    Banned
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    188

    Default

    Quote Originally Posted by ReesesPieces View Post
    Because I talk a gangster apparently, because I put a Z at the end of the word server. Maybe I should introduce you to the internet, I did it on purpose. It's called a sarcastic response. Google it. People on KO4LIFE still don't cease to amaze me.
    Hahaha Reese's, you're a real ignorant twat.
    You don't cease to amaze me.

  12. #57
    Forever Alone Senior Member ilterates's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    San Francisco, CA
    Posts
    1,234

    Default


Page 4 of 4 FirstFirst 1234

Similar Threads

  1. Replies: 2
    Last Post: 05-07-2006, 04:21 AM
  2. God bless the anvil
    By Pwner in forum Off Topic
    Replies: 6
    Last Post: 04-30-2006, 09:14 PM
  3. God Damn F***ing HACKERS
    By Road in forum Trading disputes & reports
    Replies: 3
    Last Post: 04-20-2006, 10:31 PM
  4. Swearing Me And My Nation And My God...
    By Fukara in forum General Chat
    Replies: 24
    Last Post: 04-09-2006, 10:47 AM
  5. god damn avatar kb shit
    By nfw in forum General Chat
    Replies: 13
    Last Post: 03-21-2006, 03:03 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •