Page 67 of 80 FirstFirst ... 175763646566676869707177 ... LastLast
Results 991 to 1,005 of 1191
Like Tree97Likes

Xiona KO - PK/Very light farm * Lvl 83 *

This is a discussion on Xiona KO - PK/Very light farm * Lvl 83 * within the Private Servers forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by Jamm1n Dont bother playing this server lol. Upgrade rates suck ass and the server is super corrupt, ...
Page: 67


  1. #991
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Israel,Dont Like It? Dont Share It!
    Posts
    1,353

    Default

    Quote Originally Posted by Jamm1n View Post
    Dont bother playing this server lol. Upgrade rates suck ass and the server is super corrupt, you have no idea. I also heard the owners secretly change rates overnight to annoy the fuck out of people. Dont waste your time bro. Not worth.


    Haters Gonna HATE!

  2. #992
    Banned
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    21

    Default

    Good server ,stable .
    But need more player -
    Ss from server



    ~JanekBack

  3. #993
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,203

    Default

    Indeed. The server is great but lacks players. You don't have to do much farming so you pretty much log and pk.

  4. #994
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Israel,Dont Like It? Dont Share It!
    Posts
    1,353

    Default

    bump this shit up! very good job on this launch! hope to see more new comers in!

  5. #995
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    733

    Default

    Quote Originally Posted by Jamm1n View Post
    Dont bother playing this server lol. Upgrade rates suck ass and the server is super corrupt, you have no idea. I also heard the owners secretly change rates overnight to annoy the fuck out of people. Dont waste your time bro. Not worth.

    One of vincents little butt buddys right here, I promise You xiona is the most un corrupt server that has ever been released in the ko community.
    Changed the rates over night? Is that a joke lmao.
    I also heard obama has 5 wifes, must be true.

    Anyways Bump for the server! Been great so far, lacking a few players but we anticipate it picking up very soon!

  6. #996
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    2,080

    Default

    well due to ddos i missed the opening of this server gg lol..

  7. #997
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    733

    Default

    It's only been going on 3 days now, You can still join as you know.

  8. #998
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    2,080

    Default

    yeah i know its easy to catch back up on this server just mad that ive been bored for the last 3 days and i could of been playing this haha

  9. #999
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    733

    Default

    Lmao, Ain't that a bitch :P

  10. #1000
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Israel,Dont Like It? Dont Share It!
    Posts
    1,353

    Default

    bumpppppppppppppppppppppppp

  11. #1001
    SlickPrick Senior Member jewboy's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    ME NO SPEAK INGLYS
    Posts
    227

    Default

    gz on 1000 replies.

  12. #1002
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    2,080

    Default

    tbh not as great as it use to be due cause every starts off with starter uniques and it seems like you can only pk in a party you cant solo or duo. sort of disappointed gl.
    Wazupp likes this.

  13. #1003
    Senior Member Jamm1n's Avatar
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    456

    Default

    Quote Originally Posted by Rocket View Post
    One of vincents little butt buddys right here, I promise You xiona is the most un corrupt server that has ever been released in the ko community.
    Changed the rates over night? Is that a joke lmao.
    I also heard obama has 5 wifes, must be true.

    Anyways Bump for the server! Been great so far, lacking a few players but we anticipate it picking up very soon!
    WTF jaajajaja, I havent even spoken to Vince since the LegacyKo extravaganza (yes, maybe too nice of a word :P).

    How did you miss the big YOLO in beach bichez O_O

  14. #1004
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2012
    Location
    Israel,Dont Like It? Dont Share It!
    Posts
    1,353

    Default

    after the forum goes up the popularation was just increase highly alot. so.lets bump it!!!!

  15. #1005
    Senior Member Nagato's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Citizen of the planet Earth
    Posts
    283

    Default

    best PK system, no lag, balanced classes, stable.

    if you are looking for something like that, give it a try


Similar Threads

  1. MasteredKO - Very light farming server.
    By TheREALPenguin in forum Private Servers
    Replies: 29
    Last Post: 05-15-2012, 12:04 AM
  2. Replies: 75
    Last Post: 03-21-2011, 07:10 AM
  3. SELL VERY CHEAP ROGUE LVL 70 550KNPS (peru)
    By y4m4z4k12007 in forum Ares
    Replies: 7
    Last Post: 04-28-2007, 10:40 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •