View Poll Results: Orc or Human

Voters
106. You may not vote on this poll
  • Orchýs

    51 48.11%
  • Uuman

    55 51.89%
Page 9 of 11 FirstFirst ... 567891011 LastLast
Results 121 to 135 of 162

CrackeD - drunken Finnish gaychoir

This is a discussion on CrackeD - drunken Finnish gaychoir within the Private Server Recruitment forums, part of the Private Servers category; Nonni pojat. Soon is time to work as family in new server ^^ so elmorad side? whos gonna be leader ...
Page: 9


  1. #121
    Senior Member MrHankey's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Finland
    Posts
    147

    Default

    Nonni pojat. Soon is time to work as family in new server ^^ so elmorad side? whos gonna be leader and whos gonna be assistant?

  2. #122
    Senior Member perhana's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Finland
    Posts
    258

    Default

    Ok this is going to be a long post since im going to be away from home for the weekend and I don't know if I will be able to come and organize things via computer personally. Since most of this from now on is about our clan inner workings I beg your pardon and continue it mostly in finnish to make sure my clannies understand everything.

    Ensinnäkin toi että kummalle puolelle mennään, laskin äsken tilanteen ja äänet menevät tasan 12 -12 niiden osalta ketkä oikeasti ovat suomalaisia ja klaanin jäseniä.. siellä on läjäpäin ulkopuolisia retardeja käynyt äänestämässä vaikkei asia heille kuulukaan, joten ilmeisesti minun ääneni ratkaisee. Syitä on tietysti monia puolin ja toisin, mutta itselle ratkaisevat syyt on papin paremmat statit, vaihtelu ulkonäköön ja paluu juurille, original cracked in myko = orc.
    Jos tossa jotenkin käy niin että voimasuhteet servulla on perseellään ni suhteet admineihin on kunnossa ja uskoisin että saadaan siinä tapauksessa vaihdettua koko klaani toiselle puolelle jos niin käy.

    Conclusion: CrackeD goes orc

    Jollei kellään ole sitä vastaan niin jatkan johtajana, eipä tuolla periaatteessa mitään väliä ole, mutta koska olen vanha pieru, niin olen jo melko rauhallinen tyyppi ettei tule mitään isompaa retoilua (paitsi joskus alkoholin vaikutuksen alaisena). Ajattelin ehdottaa assistantiksi vanhasta logos porukasta Joeyn (aka Ahh... ), muita assistantteja saisi sitten tulla tän originaaliporukan ulkopuolelta (esim. Randomhero on ollut osalle tyypeistä klaaniliiderinä?), jokatapauksessa ehdottakaa hyviä aktiivisia tyyppejä tänne ni siinä se. Eipä tuolla isoa merkitystä ole, kaikki ovat meillä saman arvoisia..

    Jos tosiaan käy niin, että serveri aukeaa ajallaan (taitaa tuo mennä sunnuntain puolelle meidän aikavyöhykkeellä joka tapauksessa vaikka aukeisikin 27. päivä)
    niin tässä pari asiaa, jotka on hyvä tietää:
    Ventistä vastaa suuri Loordi Stich ([email protected]) eli jos on jotain siihen liittyvää asiaa, huolia, murheita ja turhia toiveita niin siihen kaveriin yhteyttä.
    Koomavastaava pajatso ([email protected]), espanjalaisvahvistus antti ([email protected]) ja oikea käsi teuros ([email protected]) hoitavat minun virkaani, eli jollen itse ole paikalla niin joku näistä tyypeistä saa minuun yhteyden ja koska muutenkin tietävät mitä mieltä olen asiosta, voivat näin ollen edustaa meikäläistä.

    Yritän huomenna ehtiä jonkun koneen ääreen tarkastamaan mikä täällä on tilanne ja sunnuntaina sitten jossain kohtaa ilmestyn maisemiin kunnolla. Toivottavasti servu aukeaa ja päästään tositoimiin. Pitäkää hauskaa ja kaikkien on sitten syytä olla 60+ full unique kun tulen paikalle tai se on kickban!

    P.S. Pajatso kenties persettä vastaan vetää mun hahmon 30 ja panee klaanin pystyyn jos en itse ole vielä launchissa paikalla. Hahmon nimi on Pissis ja class on pappi.

  3. #123
    Chiana
    Guest

    Default

    I really hope we're going human , since i've always been an orc , and it would be nice for a change to do it differently , and i really hope the server comes up tomorrow , so no more ppl from the "clan" will leave the community , and tbh i'm bored to death , cant wait to play the game

    Oh didnt read Perhanas post before posting myself , orc is fine , it doesent really matter
    Last edited by Chiana; 03-26-2010 at 10:26 AM.

  4. #124
    Member Lord_Edwina's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Finland
    Posts
    13

    Default

    I voted for human side, but orc side is totally fine by me.

  5. #125
    Senior Member MrHankey's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Finland
    Posts
    147

    Default

    Orc kuullostaa mahtavalta Mua kiinnostas assistant mutta en ole niin actiivinen, monta claanin johtoa takana ja menestyneesti. En malta odottaa että pääsen pitkästä aikaa näin ison suomi claanin kanssa touhuumaan ja hiomaan yhteistä kipinää. ^^

  6. #126
    LordStich
    Guest

    Default

    On ventti ja hyvin toimii

    Quote Originally Posted by Kallop View Post
    sanoisin El morad.. onko teillä muuten ventriloo? tai jtn..

  7. #127
    Senior Member SotaJumala's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Finland
    Posts
    130

    Default

    Quote Originally Posted by LordStich View Post
    On ventti ja hyvin toimii
    Jooh pitää tänään ilmestyä illemmalla sinne venttiin. Vois jo nousta servu pystyyn

  8. #128
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,749

    Default

    u can take my off clan list i've decided to not go to the server at all with any clan

  9. #129
    Senior Member SotaJumala's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Finland
    Posts
    130

  10. #130
    kikaro
    Guest

    Default

    itekkin voisin tulla mukaan, aktiivista musta ei enää saa vitullakaan, mut olis se kiva tulla häröilee teittien kans . Otan suhu perhana yhteyt jossai vaihees mesen kaut.

  11. #131
    Senior Member MrHankey's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Finland
    Posts
    147

    Default

    spämmiä tänne millo aukee ;D

  12. #132
    Senior Member perhana's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Finland
    Posts
    258

    Default

    Joo, vähän tätä pelkäsinkin mut varmuuden vuoksi kirjottelin noita asioita, että ollaan valmiudessa jos oikeasti olisi auennut..

    Nyt on onneksi sit ehkä vähän aikaa valmentautua pääsykokeisiin kun ei tarvii expaa jauhaa yötäpäivää, mutta omasta puolestani olen sit mukana jos ja kun jotain edistystä tapahtuu. Laitetaan savumerkit, viidakkorummut ja puskaradiot sitten soimaan kun jotain valoa saadaan tunnelin päähän projektista.

  13. #133
    ErrorsReject
    Guest

    Default

    Even though more voted for human, I think you guys should go orc because as far as I'm concerned, there are more humans than orcs at this point, and it would make it more balanced.

  14. #134
    Senior Member Ahh...'s Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Finland
    Posts
    854

    Default

    Quote Originally Posted by perhana View Post

    Conclusion: CrackeD goes orc
    Quote Originally Posted by ErrorsReject View Post
    Even though more voted for human, I think you guys should go orc because as far as I'm concerned, there are more humans than orcs at this point, and it would make it more balanced.
    Yeah I think so too...

  15. #135
    Senior Member SotaJumala's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Finland
    Posts
    130

    Default

    Pelaakos kukaan näistä crackedin jätkistä Carnac Westillä ?
    Vois pelailla yhessä ennenkuin servu ko4life aukeaa :]

    Hankeyn ja sSpencerin tiedän jo.. HighRolleri myös taisi pelata cwestillä.

Page 9 of 11 FirstFirst ... 567891011 LastLast

LinkBacks (?)


Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •