Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22

FR or ROM

This is a discussion on FR or ROM within the Class Questions and Tips forums, part of the Game Questions & Tips category; Hallo, I want play as paper flame mage, all to mp and i have question what is better for me ...
Page: 1


  1. #1
    sslak
    Guest

    Default

    Hallo,

    I want play as paper flame mage, all to mp and i have question what is better for me dual fr+0(+1 maybe for any time) or dual rom +1.
    (its rings)

    About staff woe +7/+8 i think will be best for dmg.

    its only arrdream build

    can somobody help me what is best ? thank you

  2. #2
    Senior Member Legend's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Louisville
    Posts
    2,386

    Default

    FR all the way, way more damage.

  3. #3
    F-ck Yeah Senior Member evilstevil's Avatar
    Join Date
    May 2007
    Location
    belgium
    Posts
    802

    Default

    yeap go for fr ... dmg increase
    get a iron set if u want def :mellow:

  4. #4
    mick_
    Guest

    Default

    For paper build use lycaon staff and btw woe is the worst staff ever

  5. #5
    Banned for scamming.
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    BELGIUM
    Posts
    390

    Default

    RoMs blow, FR/RoL ftw

  6. #6
    Imhotep
    Guest

    Default

    for paper use a fulitol staff +8 not lycaon lol :|

  7. #7
    mick_
    Guest

    Default

    for paper use a fulitol staff +8 not lycaon lol :|[/b]
    Yea if you have budget for it

  8. #8
    simpleguy144
    Guest

    Default

    flame ring all the way , additional damage.

  9. #9
    Senior Member cizia's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Poland
    Posts
    2,929

    Default

    About staff woe +7/+8 i think will be best for dmg.[/b]
    trust me, it's NOT the best h34r: h34r: h34r:

    FRs for sure and sell this fkin WoE h34r: h34r:

  10. #10
    Anal Rapist Senior Member
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    896

    Default

    ill get dual FR .. ohh and dont get a woe lol.. if u want to repot just get a str set :P... Get a schorching staff if ur going g2.. ( or g3).. or either hell blood if ur going crystal/Crimson

    cyaaaaaaaaaaaaaa

  11. #11
    Brutorious
    Guest

    Default

    for paper use a fulitol staff +8 not lycaon lol :|[/b]
    he said ardream build^^ cant use fulitol:P

  12. #12
    sslak
    Guest

    Default

    for paper use a fulitol staff +8 not lycaon lol :|[/b]
    its paper arrdream mage 59lvl

    well but lycaon havnt that much flame dmg than woe? or +10 wood?
    i have last 10gb on c-w

    what staff recommend for 59lvl mage

    i have > Crystal n+1 /2x flame ring/full mp set +8 (also +8 hp set) crystal belt ( its cheap set ) i havent money for iron set etc

    well now only staff

  13. #13
    Senior Member cizia's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Poland
    Posts
    2,929

    Default

    its paper arrdream mage 59lvl

    well but lycaon havnt that much flame dmg than woe? or +10 wood?
    i have last 10gb on c-w

    what staff recommend for 59lvl mage

    i have > Crystal n+1 /2x flame ring/full mp set +8 (also +8 hp set) crystal belt ( its cheap set ) i havent money for iron set etc

    well now only staff[/b]
    omg... get Scorching, cuz WoE is shit...

    Sell the MP set and uniques LOL! Don't u know that it does NOT work in pk?

    Go for:
    Elemental Pendant
    Kekuri Belt
    2x Flame Rings
    2x CE

    AND HP SET OMG

  14. #14
    Senior Member MrCassiba's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Veria,Greece
    Posts
    1,601

    Default

    Flame ring ofc.. And what about aztec cold fulitol +7 ( not sure about typing the name but u got what i mean:P )

  15. #15
    Senior Member cizia's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Poland
    Posts
    2,929

    Default

    Flame ring ofc.. And what about aztec cold fulitol +7 ( not sure about typing the name but u got what i mean:P )[/b]
    it's Aztec Gold Fulitol... but he is ARDREAM and new weapons are 70+...

    also the Aztec Gold skill SUCKS ASS sooooo much.... <_< Kaul ftw!!

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •