Results 1 to 6 of 6

help me Gear<dcz>

This is a discussion on help me Gear<dcz> within the Class Questions and Tips forums, part of the Game Questions & Tips category; DCZ CWEST ok so i mainly need more ap i cant seem to kill much with my ~1300ap well i ...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member Crazywithit's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Florida
    Posts
    283

    Default help me Gear<dcz>

    DCZ CWEST

    ok so i mainly need more ap i cant seem to kill much with my ~1300ap well i can but i rather kill em faster and i dont die that much as it is... but ya

    current gear...

    Chitin8 helm,pual,pads
    FP8 boots,gloves
    duel cleavers+9
    old wp
    duel rol+0
    duel old eme
    skelebelt

    and rougly ~45gbs to spend

    what should i get rid off and get next...

    i was thinking wp+1 and duel RE+1 or somthing like that but not sure that would help me much SO PLEASE SAY UR OPINION!

    p.s sorry for all the topics im having hard time lol

  2. #2
    Haters gonna hate Senior Member MushtMan's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Can't live if you're dead, just sayin...
    Posts
    1,853

    Default

    well it depends do u want to improve your AP but still be more of a tank? cus if u still wanna stay tank ofcourse u are gonna have to keep your skelly for example.

    so like u said the only thing here u can do is get wp+1 and re+1 x2

    or check if wp+2 would be better than dual re+1, but re+1 is also nice cus of the bonus resistances that u are gonna get.

  3. #3
    Senior Member BRUTALISS's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Denmark
    Posts
    150

    Default

    if you should start out babashop all my rogue gears.... PP+2 > wp+1, get that first since its allmost the same prize.

    Then go for dex14 or 16 earings instead of uniques.

  4. #4
    Senior Member Crazywithit's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Florida
    Posts
    283

    Default

    how much it pp+2 and 14/16 dex ears? cwest?

  5. #5
    Mes
    Mes is offline
    Senior Member Mes's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Poland
    Posts
    302

    Default

    i ll sell pp+ 2 for 20 gb when i unseal it ( soon)

    dex 14 are like 9-10 gb in CW! ( i have 2x but wont sell cuz its nice)
    Last edited by Mes; 12-29-2010 at 09:17 AM.

  6. #6
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    hmm yea getting a pp+2 isnt a bad idea, however if you do have low hp/mana i would suggest going with the wp+1. once you get pp+2 you should have 25gb left, use that and 1 cleaver9 to get yourself a good main hand dagger. try to get something like shard +7/8 rev, im not sure about the prices but it should be close to your price range.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •