Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24

><__BuyingList__><

This is a discussion on ><__BuyingList__>< within the Gordion forums, part of the Market Place category; Sup Everyone , well this is my buying list , finally made a decision on the class/items/zone :P Everything is ...
Page: 1


  1. #1
    eldragon
    Guest

    Talking ><__BuyingList__><

    Sup Everyone ,
    well this is my buying list , finally made a decision on the class/items/zone :P


    Everything is going to be done via WU While i get reputation and that so people can trust me , ok here is it

    Buying For Usd
    Chitin FullPlate +9 Set(Chitin Gaunts+9)
    DS+8 or higher(rb)
    Raptor+9
    2x Fov+3
    In+0
    String of Skulls+2
    2x We+2- 3




    Please if u got anything pm me , i really dont need the items that fast
    also looking for bad ass low prices , and mostly Trusty Members

    If Anyone Wants To Help Me To Build A Dcz Warr , Ideas Are Welcome Too

    Thx, Free Bumps Are Welcome!!!



    NOTE
    This Week im not buying anything just getting pices , next week after monday ,ill pm people back , so send me prices
    Last edited by eldragon; 10-13-2011 at 06:59 PM.



  2. #2
    Senior Member iNuke's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Germany
    Posts
    372

    Default

    imo, cs sucks in dcz, get a dread shield 9 instead and use 1x sse 1x CE to have some resist against those crazy mages in dcz xD

    free bump

  3. #3
    Banned Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Nynäshamn, Sweden
    Posts
    1,546

    Default

    Quote Originally Posted by iNuke View Post
    imo, cs sucks in dcz, get a dread shield 9 instead and use 1x sse 1x CE to have some resist against those crazy mages in dcz xD

    free bump
    atm there are only 3 mages to look out for orc: xxkidletxx and human idrittsekk and Sparco., imo dual ce+3 is the best for ard

    btw the aren't no chitin set+9, i got 4 parts, and that's as many as you can get

  4. #4
    Senior Member iNuke's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Germany
    Posts
    372

    Default

    Quote Originally Posted by Thardy View Post
    atm there are only 3 mages to look out for orc: xxkidletxx and human idrittsekk and Sparco., imo dual ce+3 is the best for ard

    btw the aren't no chitin set+9, i got 4 parts, and that's as many as you can get
    soon, there will be enough beasty mage tho
    still havent made my dcz mage xD

  5. #5
    Banned Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Nynäshamn, Sweden
    Posts
    1,546

    Default

    and imo DS+8 > CS+7 in ard, i've tried both and DS was way better imo, as there are more rogues and the warriors ain't hitting that hard in ard anyways
    and a DS+9 was recently sold for 1350$, so a +8 is good enough for ard

  6. #6
    Banned for scamming.
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Germany
    Posts
    152

    Default

    Quote Originally Posted by Thardy View Post
    and imo DS+8 > CS+7 in ard, i've tried both and DS was way better imo, as there are more rogues and the warriors ain't hitting that hard in ard anyways
    and a DS+9 was recently sold for 1350$, so a +8 is good enough for ard

    i hit u rlly hard i think =)

    so he need cs+7 vs me =)

  7. #7
    Banned Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Nynäshamn, Sweden
    Posts
    1,546

    Default

    and your char is?

  8. #8
    Banned for scamming.
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Germany
    Posts
    152

    Default +

    Quote Originally Posted by Thardy View Post
    and your char is?
    Tha Best Warrior In Ardream !

    2.5 k ap in ardream =)

  9. #9
    Banned Senior Member
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Nynäshamn, Sweden
    Posts
    1,546

    Default

    Quote Originally Posted by WIFI View Post
    Tha Best Warrior In Ardream !

    2.5 k ap in ardream =)
    and the definition of hard is you being scrolled vs me being unscrolled?, so no you don't really hit me hard at all

  10. #10
    eldragon
    Guest

    Default

    :P up!!!!!!!!!!!!

  11. #11
    eldragon
    Guest

    Default

    EDITED!!!!!!!

  12. #12
    G4ru
    Guest

    Default

    check u inbox

  13. #13
    Thug Life Baybbeehhh! Senior Member SizzleMyNizzle's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    California Love
    Posts
    469

    Default

    if the person that trying to sell ur items seem shady just get a middleman.

  14. #14
    eldragon
    Guest

    Default

    yea bro , i wont take that risk :P!!

    up

    PMS CHECKED!!

  15. #15
    eldragon
    Guest

    Default

    upupupupupu!!!!!!!

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •