Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 33

B> Elixer+9

This is a discussion on B> Elixer+9 within the Gordion forums, part of the Market Place category; B> ______________ Elixer+9 10x elixer+8 Lkp+4 SSE+2...
Page: 1


  1. #1
    SuckItEasy
    Guest

    Default B> Elixer+9

    B>
    ______________
    Elixer+9
    10x elixer+8
    Lkp+4
    SSE+2
    Last edited by SuckItEasy; 08-29-2010 at 09:34 PM.



  2. #2
    Banned
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    561

    Default

    if u want beat me in vs try +10 dd/elixer+10, up for noob combo , and lol @ siggy, anyone is tank with cs and 3 priest

  3. #3
    SuckItEasy
    Guest

    Default

    lol roy dont flame in my topic because i pwnd u in vs. bb

  4. #4
    iPwnedChuckNorris
    Guest

    Default

    i dont think there is any elixir+9 on cwest.
    bump!

  5. #5
    SuckItEasy
    Guest

    Default

    ah crap well if there is ^^

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    561

    Default

    kyle man with GG items u suck balls, ur using DD+9 and im beating u with 2k hp.. btw no elixers+9 in server just that woe +9 that guy just made

  7. #7
    SuckItEasy
    Guest

    Default

    Ah darn ^^

  8. #8
    SuckItEasy
    Guest

    Default

    roy u wanna flame go somewhere else.

  9. #9
    B.M.F Senior Member 稣제逸눇Leqend's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    721

    Default

    think there is a hell blood+8 rev some were on west

  10. #10
    El Shaddai Senior Member zecabr's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Brahell
    Posts
    999

    Default

    dont u have futilol+8 which is better than elixir9, if u wanna get rid of it coz of the ac loss, then go for hellblood8 lol, elixir is gae, free bump.

  11. #11
    Banned
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    561

    Default

    not flaming and couldnt stop if u wanted to, woe +11 or undef +8 ur options

  12. #12
    SuckItEasy
    Guest

    Default

    well looking for Hellblood+8/9/10 rev or something close to it.

  13. #13
    R.I.P. Markis Senior Member zXFuryXz's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    690

    Default

    AHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHA AHAHAHAHHA
    AHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHA AHAHAHAHHAAHAHAHAHHA
    AHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHA AHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHA
    AHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAAHAHAHAHHA .

    Is roy really flaming someone? rofl... worst rogue on cwest?

  14. #14
    Banned
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    561

    Default

    andy come on rogue so i sh1t ur face

  15. #15
    GeezBear
    Guest

    Default

    there is woe+9 (11rev) in c-w just saw someone selling it yesterday and today saw a mage using it
    the mage having it now is in name : Bijuuu
    Last edited by GeezBear; 08-29-2010 at 08:04 PM.

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •