Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 16 to 30 of 62

DollieCrave's Quitting Selling List.

This is a discussion on DollieCrave's Quitting Selling List. within the Gordion forums, part of the Market Place category; LOL dude i know, its nice having those girls around (not in a sexual way) but they make the game ...
Page: 2


  1. #16
    daymz798
    Guest

    Default

    LOL dude i know, its nice having those girls around (not in a sexual way) but they make the game interesting



  2. #17
    Senior Member thesmallone101's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1,347

    Default

    Quote Originally Posted by beer View Post
    what are BG's?
    I think thats a typo, she meant BJ

  3. #18
    Just do it Senior Member thing's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Floridaaaaa
    Posts
    1,432

    Default

    gb's lol--------------

  4. #19
    Senior Member
    Join Date
    May 2009
    Posts
    433

    Default

    Quote Originally Posted by thesmallone101 View Post
    I think thats a typo, she meant BJ

    ill buy em all in that case

  5. #20
    Senior Member thesmallone101's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1,347

    Default

    Quote Originally Posted by beer View Post
    ill buy em all in that case
    isnt she like 15?

  6. #21
    Senior Member
    Join Date
    May 2009
    Posts
    433

    Default

    shes 1 year younger than me...
    dunno if she wants you to know her age so i aint gonna tell you the numbers

  7. #22
    Senior Member thesmallone101's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1,347

    Default

    Quote Originally Posted by beer View Post
    shes 1 year younger than me...
    dunno if she wants you to know her age so i aint gonna tell you the numbers
    17.

    i take my pedobear back

  8. #23
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    England
    Posts
    105

    Default

    check your pms

  9. #24
    Senior Member goldentrigger's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Warsaw - Poland
    Posts
    632

    Default

    I would buy some of your stuff for igc. +9 chitins and the shard. Hit me up with pm if you decide to sell for igc.

  10. #25
    Senior Member IIRedII's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    New Jersey
    Posts
    102

    Default

    ill let u rent me for a week for that wp +3

  11. #26
    Just do it Senior Member thing's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Floridaaaaa
    Posts
    1,432

    Default

    Quote Originally Posted by beer View Post
    shes 1 year younger than me...
    dunno if she wants you to know her age so i aint gonna tell you the numbers
    shes 1 yr older than me aq

  12. #27
    Random Nab Senior Member mumbojumbo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    San Francisco, California
    Posts
    345

    Default

    Quote Originally Posted by daymz798 View Post
    (not in a sexual way)
    Why? Are you not sexual? Prolly one of the reasons she quit. Too many asexuals here. Stop being apologetic about being sexual.

  13. #28
    I make u go TUUT TUT Senior Member kaspJuul's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Denmark
    Posts
    242

    Default

    Sigh Kate U just made me come back - and then u leave me again

  14. #29
    Random Nab Senior Member mumbojumbo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    San Francisco, California
    Posts
    345

    Default

    Quote Originally Posted by kaspJuul View Post
    Sigh Kate U just made me come back - and then u leave me again
    Get a life dude and stop sucking up. I don't believe whats going on in this thread.

  15. #30
    I make u go TUUT TUT Senior Member kaspJuul's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Denmark
    Posts
    242

    Default

    Quote Originally Posted by mumbojumbo View Post
    Get a life dude and stop sucking up. I don't believe whats going on in this thread.
    no idea about who u are -

    But Kate was one of the main reasons i even play this crappy game..:

    Stop telling me im a suckup when u dont know shit about me.


    /BUMP!

Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •