Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 15 of 89

Giving away a lvl 74.75% rogue for free!

This is a discussion on Giving away a lvl 74.75% rogue for free! within the Gordion forums, part of the Market Place category; Since my sharer decided to take everything on the char, which didnt belong to him. So much for trusting someone ...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SwedeN
    Posts
    756

    Default

    Since my sharer decided to take everything on the char, which didnt belong to him. So much for trusting someone lol.


    Well ye, got all info to the character, and it got a Personal Dagger +6 aswell


    Give me a reason for me to give it to you, and why you think you deserve it! Do it in PM



  2. #2
    Senior Member maltuz's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    717

    Default

    cuz I'm also from sweden n it would be really nice of u

  3. #3
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SwedeN
    Posts
    756

    Default

    Ah yeah right

  4. #4
    Senior Member maltuz's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    717

    Default

    thats damn right!

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SwedeN
    Posts
    756

    Default

    You can go hand in hand with my sharer

  6. #6
    Senior Member maltuz's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    717

    Default

    nice gimme his msn pl0x

    hand in hand <3

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SwedeN
    Posts
    756

    Default

    As in "you both scammers", so yeah.

  8. #8
    Senior Member maltuz's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    717

    Default

    haha like if u even know who I am, just stfu would u?

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SwedeN
    Posts
    756

    Default

    You scammed us at Logos, now get out of my topic will ya?

  10. #10
    Senior Member maltuz's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    717

    Default

    woot. did I scam u on logos? on what exactly did I scam u?

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SwedeN
    Posts
    756

    Default

    You scammed our clan, but im pass that, but thats enough for me to not give ut it. Please leave my topic now

  12. #12
    Senior Member maltuz's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    717

    Default

    did I scam ur clan wtf u talking about i haven&#39;t scammed anyone I sold my account on logos b4 I quitted. stop the bullshit

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SwedeN
    Posts
    756

    Default

    Move on kid

  14. #14
    Senior Member lilvoo's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Scotland
    Posts
    190

    Default

    Ill have it because ive never had a char over 59 and only pked in ardream And it would be so nice of you ^^

  15. #15
    Senior Member maltuz's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Sweden
    Posts
    717

    Default

    huh? btw u were the one that scammed Eragon on our clan bank so just face it, stop blame others just bcuz ur a simple scammer. that was probably your plan behind this "account give out" aswell U&#39;d just let the new ower exp up to 80 and then scam it back.. ur sucha childish jerk, grow up.

    when it comes down to this I just wanna tell everyone, DO NOT ACCEPT ANYTHING from this guy.

Page 1 of 6 12345 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •