Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 31 to 45 of 47

S> lvl 76 orc Warrior

This is a discussion on S> lvl 76 orc Warrior within the Gordion forums, part of the Market Place category; 12gbs!!!! ;]...
Page: 3


  1. #31
    Daivd
    Guest

    Default

    12gbs!!!! ;]



  2. #32
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    Quote Originally Posted by Daivd View Post
    12gbs!!!! ;]

    hmmmmmmmmm
    maybe
    add my msn

    [email protected]

  3. #33
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    bummmpppppittttttyyy <3

  4. #34
    raxxor
    Guest

    Default

    maybe a shard +8?.. thats 13-15 gb

  5. #35
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    so sell the shard ha and gimmie the coins

  6. #36
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    620

    Default

    Dude this guy is fukin scammer tried to scamm me serval times

    i have proves

    do not trust him -.-







    wtf -.- i was so fukin happy u were back to cwest and guess what ? BOOOOOOM ur leaving again such a gay

    now u know why i always call u a gay =/

    dont quit <3 grim

  7. #37
    raxxor
    Guest

    Default

    WTF? why am i a scammer and give me fukkin proof! gettin tired of idiots accusin ppl around!
    and is 13gb enough?

  8. #38
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,647

    Default

    werent u buying a 80 warrior? xd

    btw shard8 = 11gbs

  9. #39
    raxxor
    Guest

    Default

    Naah, im checkin around of what i can get. a shard for a warr 76 would be sweet.

  10. #40
    TakingBack
    Guest

    Default

    Ill offer a warrior lvl 69 orc with 3 months plat!

  11. #41
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    620

    Default

    Quote Originally Posted by raxxor View Post
    WTF? why am i a scammer and give me fukkin proof! gettin tired of idiots accusin ppl around!
    and is 13gb enough?
    lol, your not grim -.-

  12. #42
    ~SkaNkLeR~ Senior Member griml2eaper's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    usa
    Posts
    2,711

    Default

    lol im not scammer hamad i still love ya no worries
    and its looking like i cant sell so might just say fuck it and keep it haha

  13. #43
    Daivd
    Guest

    Default

    grim get on!!msn

  14. #44
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    New york
    Posts
    101

    Default

    i maybe offer a bit more than the offer add me on my msn [email protected]

  15. #45
    Banned akio9's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Malaysia
    Posts
    255

    Default

    uuupppp
    from oKe
    aka akio
    xDDD

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •