Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 24

>>[Sell]<< RogShell pauldron+9 @ BDN+4

This is a discussion on >>[Sell]<< RogShell pauldron+9 @ BDN+4 within the Gordion forums, part of the Market Place category; Selling rog shell pauldron+9 (+11reb) and my precious bdn and yes is +4 so offerts pls. PD: ill ignore all ...
Page: 1


  1. #1
    @ZOMBןΣ Senior Member LiaM's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Hong Kong
    Posts
    420

    Default >>[Sell]<< RogShell pauldron+9 @ BDN+4

    Selling rog shell pauldron+9 (+11reb) and my precious bdn and yes is +4 so offerts pls.

    PD: ill ignore all how much and c/o questions, taking usd, igi.



  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    68

    Default

    gyft both plx

  3. #3
    aboody
    Guest

    Default

    bump for gg <3
    Last edited by aboody; 05-16-2011 at 10:58 AM.

  4. #4
    @ZOMBןΣ Senior Member LiaM's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Hong Kong
    Posts
    420

    Default

    ty

    UPpupupup..

  5. #5
    Haters gonna hate Senior Member MushtMan's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Can't live if you're dead, just sayin...
    Posts
    1,853

    Default

    howd u get the +4 BDN?

  6. #6
    @ZOMBןΣ Senior Member LiaM's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Hong Kong
    Posts
    420

    Default

    Long time ago when all ppl preffers wp/pp and dont give a sh1t for a BDN, guess what i bough all thats BDN ^_^

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    271

    Default

    just askin !!! did u made it ? or baba it ? from gm or something?

  8. #8
    @ZOMBןΣ Senior Member LiaM's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Hong Kong
    Posts
    420

    Default

    Quote Originally Posted by LiaM View Post
    Long time ago when all ppl preffers wp/pp and dont give a sh1t for a BDN, guess what i bough all thats BDN ^_^
    to Bison...

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    May 2010
    Posts
    271

    Default

    Quote Originally Posted by LiaM View Post
    to Bison...
    i am askin cuz its hard to make +4 isnt it ?

  10. #10
    @ZOMBןΣ Senior Member LiaM's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Hong Kong
    Posts
    420

    Default

    ofc that reason just a big balls like me can do one ,offerts pls.

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    410

    Default

    +3>+4 with uniqes like 10% or less succes rate

  12. #12
    Grungnir
    Guest

    Default

    Either you got L33T hax, or just ballz of steel making that dude!
    BDN +4 is bloody expensive!

    Props!

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    892

    Default

    legit, he made long time ago wen he sucked @ rogue and just had gbs, ohh wait, he still does

    up for my peruvian g0rdo

  14. #14
    @ZOMBןΣ Senior Member LiaM's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Hong Kong
    Posts
    420

    Default

    hahaha, hiiii my stupid fat friend who shares acc with unseal code include <3.

  15. #15
    Just do it Senior Member thing's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Floridaaaaa
    Posts
    1,432

    Default

    [1] thing

    pleases me

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •