Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 15 of 49

Selling 68 lv Priest @ Carnac East

This is a discussion on Selling 68 lv Priest @ Carnac East within the Gordion forums, part of the Market Place category; [i]yes its 68. Items +6 II +7 Chitin pauldron +7 Chitin boots +7 Fp set +9 Int accesories 80m cash. ...
Page: 1


  1. #1
    MaGNuM
    Guest

    Lightbulb

    [i]yes its 68.
    Items
    +6 II
    +7 Chitin pauldron
    +7 Chitin boots
    +7 Fp set
    +9 Int accesories
    80m cash.
    2.5k Soul Pots
    15 Days Premium.
    2x +1 Iron Bow.

    i have still all quests, i havent done any of exp quest.. just seven key and hell hound..

    ONLY AKARA ITEMS , pm me if u want.

    New Screen Shot ; (07.04.2008 12:58 GMT+2 )

    http://img245.imageshack.us/my.php?image=68w00tzh0.jpg
    _______



  2. #2
    Senior Member Arca_'s Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Brussels - Belgium
    Posts
    1,661

    Default

    aprils fool ? any ss? idk i havent played in like a week xd

  3. #3
    Senior Member Xero's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,757

    Default

    APRIL FOOLS

    :lol:

  4. #4
    MaGNuM
    Guest

    Default

    its not J/K fellas..
    btw, anyone interested it?

    if anyone wanna see me ( or my seeking ), Letter me in game
    /Lisa.

  5. #5
    johhnyutah
    Guest

    Default

    i see him in game lvl 66 yesterday, iono about % but i can say for sure he is trustable cause i do several usd trades with him.

    Free bump to gg guy and very polite too

  6. #6
    StriderWaR
    Guest

    Default

    x86 tp scroll :P on akara for ii+6 ^^

  7. #7
    T0wn3R
    Guest

    Default

    x86 tp scroll :P on akara for ii+6 ^^[/b]
    86 packs? :blink:

  8. #8
    StriderWaR
    Guest

    Default

    yes xD

  9. #9
    MaGNuM
    Guest

    Default

    x86 tp scroll :P on akara for ii+6 ^^[/b]
    oha rly wtf? wanna be jumper =P or hiro nakamura ?

    by the way, bump =]]

  10. #10
    T0wn3R
    Guest

    Default

    oha rly wtf? wanna be jumper =P or hiro nakamura ?

    by the way, bump =]][/b]
    hahahaha hiro nakamura rulz, the best hero in the hole world :lol:

  11. #11
    MaGNuM
    Guest

    Default

    bump
    added +7 Chitin boots,
    Iron Bow +1
    Speed Scroll 1x27

  12. #12
    MaGNuM
    Guest

    Default

    bump
    added +7 Chitin boots,
    Iron Bow +1
    Speed Scroll 1x27[/b]
    ib broken =D

  13. #13
    MaGNuM
    Guest

    Default

    UP AGAS!

  14. #14
    johhnyutah
    Guest

    Default

    bump fo my nigga

  15. #15
    Senior Member SixthSense's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    PA
    Posts
    523

    Default

    Very Nice , damn very nice

Page 1 of 4 1234 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •