Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22

AHh... hilarious thread is hilarious

This is a discussion on AHh... hilarious thread is hilarious within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Riemann Look please before its too late ... ... why are we playing euko? edit: inb4 why are you playing ...
Page: 1


  1. #1
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,646

    Default AHh... hilarious thread is hilarious

    Riemann Look please before its too late ......

    why are we playing euko?

    edit: inb4 why are you playing euko

  2. #2
    (\/) (;,,;) (\/) Why not Zoidberg? Admin camaz0tz's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Somewhere between here and there
    Posts
    5,868

    Default

    Why are WEOU playing EUKO?

    Yeah, didn't in before that did you bitch?

  3. #3
    BANNED FOR SCAMMING! Regular Member
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    The basement
    Posts
    266

    Default

    Pretty much if anything goes wrong in EUKO, ITS YOUR FAULT. You'll never get help from NTT no matter what. If you play or want to start playing euko you gota accept that. Since they have taken over Ko world its been the same there.

  4. #4
    Senior Member Demeyz's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    USA
    Posts
    56

    Default

    op can't inb4.

  5. #5
    Senior Member regiss's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Poland
    Posts
    3,505

    Default

    Quote Originally Posted by AmbroseRookwood View Post
    Pretty much if anything goes wrong in EUKO, ITS YOUR FAULT. You'll never get help from NTT no matter what. If you play or want to start playing euko you gota accept that. Since they have taken over Ko world its been the same there.

    well K2 wasn`t any better at all. Same shit diffrent company

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    952

    Default

    at least in K2 you got your accoutn back if hacked lol.
    but yeah customer wise MGAMe or NTT are worse.

    regiss u still playing diablo?

  7. #7
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,646

    Default

    Quote Originally Posted by camaz0tz View Post
    Why are WEOU playing EUKO?

    Yeah, didn't in before that did you bitch?
    have mercy of my soul, cama.

    welp, ontopic: after my 2nd jailing (im already released stfu) i have not a lot of hope for euko lol, next one is auto-ban.

    all i wanted to do was some pk and possibly a new video! why are the ko gods so mean?!

  8. #8
    Devil's Advocate Senior Member Zealous's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    New Zealand
    Posts
    1,223

    Default

    He's just telling it like it is.

    Worst things happen at sea,

    Babies be cryin'.

    False thread, zero hilarity ensued.

  9. #9
    BANNED FOR SCAMMING! Regular Member
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    The basement
    Posts
    266

    Default

    Quote Originally Posted by regiss View Post
    well K2 wasn`t any better at all. Same shit diffrent company
    They did item restorations and tools to investigate, NTTgame don't. K2 had developed their own set of gm tools over the years which they did not pass on to NTTgame, in fact it was K2 who developed the sheriff system,

  10. #10
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    2,080

    Default

    Quote Originally Posted by AmbroseRookwood View Post
    They did item restorations and tools to investigate, NTTgame don't. K2 had developed their own set of gm tools over the years which they did not pass on to NTTgame, in fact it was K2 who developed the sheriff system,
    those tools that took a year and a half to update while no one got support in under 2months that whole time?.. yeah i remember those tools..

  11. #11
    BANNED FOR SCAMMING! Regular Member
    Join Date
    Jun 2012
    Location
    The basement
    Posts
    266

    Default

    Quote Originally Posted by FuriousKo View Post
    those tools that took a year and a half to update while no one got support in under 2months that whole time?.. yeah i remember those tools..
    Better than nothing, NTT refuses than any such gm tool exists, all their tools are inexperienced, low wage and arrogant south-east Asians.

  12. #12
    Senior Member regiss's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Poland
    Posts
    3,505

    Default

    Quote Originally Posted by wargrim View Post
    at least in K2 you got your accoutn back if hacked lol.
    but yeah customer wise MGAMe or NTT are worse.

    regiss u still playing diablo?
    i had account hacked many years ago and they didint do ANYTHING to help me, and ye playing diablo somtimes. still wait for pvp

  13. #13
    Banned Senior Member
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Jewland
    Posts
    953

    Default

    Even private servers are better than both of the ''mother'' servers lmfao .

  14. #14
    The One And Only Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Israel
    Posts
    2,155

    Default

    Quote Originally Posted by regiss View Post
    well K2 wasn`t any better at all. Same shit diffrent company
    atleast they made some restors xD..
    That NTTGame didn't make even 1restore (atleast not in usko) for people who got hacked :/ and atleast in c-west, I know about 40-50people that got hacked which is alot.
    No idea whats going on in other servers..

  15. #15
    Senior Member suikkeli's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Finland
    Posts
    279

    Default

    Quote Originally Posted by razor View Post
    Riemann Look please before its too late ......

    why are we playing euko?

    edit: inb4 why are you playing euko
    yeh it is hilarious topic. My account got hacked and i lost items and if those players get their clan back and items too then its kinda "wtf" what about me and others who got hacked and its mayhem at forums.
    Everyone making topics then that "why they got their items back and we didnt", "what about me riemnan", "riemnan plz give me items back too" etc.
    In my topic i did only get stupid answers to my topic from riemnan and other players and as always to me and for everyone "it is our fault always. No matter what happends"
    Dont forget those nice little forum trolls in there:
    "Ring your chraracter 1st Than Reinstall your Windows and Unseal your character into another ID and stop Bump 500 years old Topic

    Thank you"

    My whole topic was 5 days old....

    GL to those who needs help in game from moderators or cs.

Page 1 of 2 12 LastLast

Similar Threads

  1. Hilarious Vid
    By Mosh Pit in forum Media
    Replies: 5
    Last Post: 02-09-2007, 01:12 PM
  2. Absolutely hilarious
    By Pixiecatt in forum Media
    Replies: 4
    Last Post: 11-27-2006, 07:48 PM
  3. [GM]DAVE, the asshole, just hilarious!
    By Fantasy in forum General Chat
    Replies: 45
    Last Post: 05-11-2006, 12:59 PM
  4. 1 word: hilarious
    By 4ikon in forum General Chat
    Replies: 27
    Last Post: 05-04-2006, 06:56 AM
  5. Old, but still fucking hilarious
    By lutz in forum Media
    Replies: 8
    Last Post: 04-22-2006, 01:59 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •