Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21

to all clan who supports NO PREMIUM IN NOVEMBER

This is a discussion on to all clan who supports NO PREMIUM IN NOVEMBER within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; to all clan leaders n their clannies show ur support. change ur logo - liquidroom has already done it. Originally ...
Page: 1


  1. #1
    Liquidation
    Guest

    Default to all clan who supports NO PREMIUM IN NOVEMBER

    to all clan leaders n their clannies show ur support. change ur logo - liquidroom has already done it.

    Originally posted by GROBS


    or herehttp://img234.imageshack.us/img234/5318/symbolmv5.png
    thx GROBS for the great idea

    there's no border tat seperates human n orc now.... its legits vs the tons of cheaters in the game tat we love.
    treat the person with this same logo as u may he be orc or human as friend even in cz n go after all those fuking koxpers!!!!

  2. #2
    :pic:
    Guest

    Default

    bump xD grobs :wub:

  3. #3
    Jediay
    Guest

    Default

    looks so sexi on a yellow cape

  4. #4
    Mrjcolley101
    Guest

    Default

    will do. But wait i dont use koxp to pk/lure/ks... cus im not a wanker... so i have 100 nation points.

    But a great idea... and btw i use koxp because the amount of times i got blamed for using koxp when i wasnt... i might aswell just use it.

    Best regards

    Koxp'ing noob (Dont pm me asking for website. i will not expose this shitty program)

  5. #5
    sotok
    Guest

    Default

    ill put it on too

    great idea!!!!!

  6. #6
    Acca
    Guest

    Default

    Domine, orc clan on ares, is now using this as Knight Logo. B)

  7. #7
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    Originally posted by Mrjcolley101


    Best regards

    Koxp'ing noob (Dont pm me asking for website. i will not expose this shitty program)
    i dont understand the point of you putting this after every post why not just add it to your sig ffs -_-

  8. #8
    PUPPIE
    Guest

    Default

    done

  9. #9
    Liquidation
    Guest

    Default

    bump..

  10. #10
    tolgahan
    Guest

    Default

    hmm. nice idea. koxp advertisements xD

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Romania
    Posts
    610

    Default

    Almost all english speeking clan's on ares using it now , gj guys. :wub:

  12. #12
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    NJ, USA & India
    Posts
    4,357

    Default

    can i just get bronze instead of gold then in November so i can still exp :lol:

  13. #13
    Senior Member jensken's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    -O.o-Belgium-o.O- ^_^
    Posts
    862

    Default

    my prem just ran out so... but i wonna login for exp
    but it's a good idea and when every1 is buying not even bronze it will be a good sign to k2 network i think(in november :P )
    So don't exp in november then :P)

  14. #14
    Senior Member Oblivion's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    531

    Default

    I'dd do this if we didn't have to defend castle ^_^
    Anyhow, I'll talk about it with clan concerning the logo, permanent logo that is. Can't decide it myself cus clan is a merge of 2 clans, our name, their cape.

  15. #15
    LOrDsHiVa
    Guest

    Default

    that is against TOS.. maybe u want to try this


Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •