Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 22
Like Tree3Likes

Any KO Private server that...

This is a discussion on Any KO Private server that... within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Does not require you spend money to be good and is active with English clans? Thanks edit (sorry i missed ...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    May 2012
    Posts
    157

    Default Any KO Private server that...

    Does not require you spend money to be good and is active with English clans? Thanks

    edit (sorry i missed this info, i was in a rush)

    I'd pref a version of KO like USKO

    Also, im only 16 so i dont have money to spend on USKO, especially since things are so expensive... Been trying to merchant, upgrade, buy and sell, etc, and have made quite a lot but then you look at ardream with +9 armour or cz with krowaz / cursed weps +8 and honestly it's not worth spending so much time merchanting to get that stuff even if it is possible.

    and again, it would be nice if you guys could suggest me a private server that's %100 pk, no farm, etc.

    thanks guys
    Last edited by BeastyBoy; 12-22-2014 at 10:27 PM.

  2. #2
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,203

    Default

    Quote Originally Posted by BeastyBoy View Post
    Does not require you spend money to be good and is active with English clans? Thanks
    ProfessionalKO is the one I'm playing atm. Not sure how EuropeKO will turn out but it seems very nice as well. If it has population after launch then I'm sure it's worth checking out.

  3. #3
    Banned Member
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    19

    Default

    After few days each server is gonna start with money to make and people gonna be overpowerd

  4. #4
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,203

    Default

    Quote Originally Posted by adam View Post
    After few days each server is gonna start with money to make and people gonna be overpowerd
    Well there is always a way of defeating donors even if they have a slight advantage. As long as it is not anything too ridiculous.

  5. #5
    Regular Member Respekt's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Posts
    119

    Default

    beasty im recruitin for the new apex ko when it comes out it wont have op donators trust me ull wanna follow the clan ill prolly lead

  6. #6
    Senior Member 4YouNoHealStupiD's Avatar
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    857

    Default

    Quote Originally Posted by Respekt View Post
    beasty im recruitin for the new apex ko when it comes out it wont have op donators trust me ull wanna follow the clan ill prolly lead
    if you recruite ppl can i join?

  7. #7
    Regular Member Respekt's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Posts
    119

    Default

    Quote Originally Posted by 4YouNoHealStupiD View Post
    if you recruite ppl can i join?

    yeah i posted in the private server area and the clan section on here ill be bringing up my ts friday

  8. #8
    Banned Senior Member
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    2,115

    Default

    Quote Originally Posted by Respekt View Post
    yeah i posted in the private server area and the clan section on here ill be bringing up my ts friday
    ur speaking about ApexKO right? You do realise it's gonna take months before they launch? I know it's good to be prepared but still, such a long time before launch :O

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    173

    Default

    Well you would have to be a bit more specific on letting us know what do you wish in a private server.
    What i can say is that Knight Kingdom is the one to chose if you're looking for an active USKO version server.
    If you're looking for a MYKO type of server i would re-direct you to Europe it's going to launch 20.12.2014 (3 days from now),and i'm making sure that you will be able to get all the items from Power Up Store through Quests or/and PKing.
    If you will be interested into more details you can let me know on private message and i'll explain everything.

  10. #10
    GDM
    GDM is offline
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2014
    Posts
    152

    Default

    i dont wanna sound like a troll , but you realize that privte server life-span is around 2-3 months? If you are gonna invest in the game i d suggest invest in offical servers...

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    173

    Default

    Quote Originally Posted by GDM View Post
    i dont wanna sound like a troll , but you realize that privte server life-span is around 2-3 months? If you are gonna invest in the game i d suggest invest in offical servers...
    He doesn't want to invest money that's the point.

  12. #12
    Senior Member ZiggZaggClickClack's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Bosnian Kingdom
    Posts
    166

    Default

    Quote Originally Posted by GDM View Post
    i dont wanna sound like a troll , but you realize that privte server life-span is around 2-3 months? If you are gonna invest in the game i d suggest invest in offical servers...
    There are servers UP for several years tho .
    @Beasty : You didn`t say which version of KO you prefer,would be much easier to give you tip if you did...

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Leicester, England
    Posts
    1,471

    Default

    Quote Originally Posted by ZiggZaggClickClack View Post
    There are servers UP for several years tho .
    @Beasty : You didn`t say which version of KO you prefer,would be much easier to give you tip if you did...
    Yeah go play USKO and watch everyone merchant 23/7, and go to ED the other 1 hour a day.

  14. #14
    Senior Member ZiggZaggClickClack's Avatar
    Join Date
    Sep 2014
    Location
    Bosnian Kingdom
    Posts
    166

    Default

    Quote Originally Posted by FreekaleeK View Post
    Yeah go play USKO and watch everyone merchant 23/7, and go to ED the other 1 hour a day.
    I think you quoted wrong person :P, cuz i was talking about private servers...

  15. #15
    Senior Member
    Join Date
    May 2012
    Posts
    157

    Default

    I'd pref a version of KO like USKO

    Also, im only 16 so i dont have money to spend on USKO, especially since things are so expensive... Been trying to merchant, upgrade, buy and sell, etc, and have made quite a lot but then you look at ardream with +9 armour or cz with krowaz / cursed weps +8 and honestly it's not worth spending so much time merchanting to get that stuff even if it is possible.

    and again, it would be nice if you guys could suggest me a private server that's %100 pk, no farm, etc.

    thanks guys

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •