Page 9 of 11 FirstFirst ... 567891011 LastLast
Results 121 to 135 of 151

Banned accounts forgiven !

This is a discussion on Banned accounts forgiven ! within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; there is prolly someone with a banned bank-account or something... that cries over that he forgot his id and/or pw ...
Page: 9


  1. #121
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Montenegro
    Posts
    1,038

    Default

    there is prolly someone with a banned bank-account or something... that cries over that he forgot his id and/or pw :P

  2. #122
    R.I.P Impulsive Senior Member jaspreet's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    New York
    Posts
    2,569

    Default

    See i thought that they actually fixed the ED and then i went this morning to find out that i was just lucky for the past few ones so yeh....

  3. #123
    Banned
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Boston Mass aka Murder Mass . . . . ';-] . . . Server: ares best server Clan: BuDDaH grade: [1] Clan Rank:43 gg clan Character: BuDDaH
    Posts
    1,485

    Exclamation

    See i thought that they actually fixed the ED and then i went this morning to find out that i was just lucky for the past few ones so yeh....[/b]
    that sux....they should fix that ;s

  4. #124
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    698

    Default

    i just got back full rogue gear from this on beramus

    D:

  5. #125
    /quit Senior Member klkl's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Osijek, Croatia
    Posts
    1,703

    Default

    so i got the prem code...
    but i still cant link my banned account to the new G1 account ... it still says: " You can not link blocked account."

    so this shit is pissing me off help plyx :wub:

  6. #126
    Senior Member slicethem's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Germany
    Posts
    361

    Default

    I have to say that I'm very disappointed... I've never seen any gaming company "forgiving" their illegitimate customers for the sake of extra $0.2 ( Of course, it is much more than $0.2 but you got the point). When an account is banned, it is banned for a cause ( please don't pull your "I didn't do anything but got banned" crap) and must remain that way. I can already see people with duped items/coins getting their characters back like nothing has happened while legit players get to watch.[/b]

    dude you dont know anything. i for instance, have been banned 2 years ago for koxp. back in the days i was a sin, skilled into assassin, not 1 single point in archery. no bow at inn or inventory nor arrows. so, dont come with it must remain like that.
    still, sad to see k2 goes this way, but it seems they can do what they want.

  7. #127
    tommyleonghk
    Guest

    Default

    WOW FANTASTIC!!!

    more cheaters are invited to play KO as long as you've got the $$$$ :lol:

    K2's latest movie coming soon to a cinema near you

    "The Day USKO Stood Still"

    "The End Of USKO Days"

    "Dumb and Dumber starring k2 customers"

  8. #128
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Where the time goes fast, but everything is slow
    Posts
    1,013

    Default

    "Knight Online - Free to play, pay to cheat" logo plx

  9. #129
    /quit Senior Member klkl's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Osijek, Croatia
    Posts
    1,703

    Default

    so i got the prem code...
    but i still cant link my banned account to the new G1 account ... it still says: " You can not link blocked account."

    so this shit is pissing me off help plyx :wub:[/b]
    come on ... can someone fcking help me out ... h34r: damn

  10. #130
    Senior Member holaci's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Hungary
    Posts
    96

    Default

    come on ... can someone fcking help me out ... h34r: damn[/b]
    +1 Same problem.
    Plus other problem: The mail address I registered to my banned account doesnt exist anymore and the company neither. But when I got the ban the account was not validated with the validation code, secret questions etc thing. So now I can not login to website because the account isnt verified but I can get the verify code only to my old address that doesnt exists anymore so lol...
    And when I ask k2 from my present account to change the mail address on the old account they change my current. So eh...They need the money but they dont make anything for it. <_<

  11. #131
    /quit Senior Member klkl's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Osijek, Croatia
    Posts
    1,703

    Default

    well the thing is i got all the info...
    the link code KESn code ... everything...
    but when i try to link the banned account to an G1 account it says u cannot link... bla bla blah...

    i just need someone to tell me how to link a banned account cause there shit is fcked up...
    the way it says on officialpage doesnt work... great job k2 u dont even know how ur shit works gg

  12. #132
    pato_sobre
    Guest

    Default

    well actually, a close friend, lost his account cuz he posted in the official KO hompage that he were selling it :P :P :P


    now we are planning to play it, yeah


    ChiKeNs back :P

  13. #133
    a846039
    Guest

    Default

    lol now we know who the current people on the forums have previously cheated

  14. #134
    King0fKingZ
    Guest

    Default

    OMG so Killedby and Claw get all Unbanned WTF

    btw all cheaters and dupers make a comeback in DIEZ

    Good Night Diez

  15. #135
    Deviouspro
    Guest

    Default

    OMG so Killedby and Claw get all Unbanned WTF

    btw all cheaters and dupers make a comeback in DIEZ

    Good Night Diez[/b]
    make a comeback?
    lol the was never a period when there were no dupes in the top 5 to 6 servers for the past 6 months
    maybe not dupes but lot of +9 items popped out of nowhere

Page 9 of 11 FirstFirst ... 567891011 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •