Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 45 of 71

BEST BIFROST DROP?

This is a discussion on BEST BIFROST DROP? within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; i think rsm was close to a run like the one posted above.. i think it was avadon lugius flame ...
Page: 3


  1. #31
    Senior Member KillerJ's Avatar
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Canada
    Posts
    964

    Default

    i think rsm was close to a run like the one posted above.. i think it was avadon lugius flame rings and idk what else...

  2. #32
    arko
    Guest

    Default

    last 5 gems and frags blue/black/green rage 2x

    =

    5x weapon enchant scroll


    Yes all 5 weapon enchant gggg

  3. #33
    alper15
    Guest

    Default

    k2Žed :P

  4. #34
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default

    http://img140.imageshack.us/img140/9823/greedsrp3.jpg

    its imposible i dont belive this its fake lol :P[/b]

    holy crapppppppppppppppppppppppppppp i got a friggen complete pauldron >.> and then a weapon enchant...

  5. #35
    Senior Boss Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Poland
    Posts
    907

    Default

    i want to see transformation totem !!!!

  6. #36
    Royalassassin
    Guest

    Default

    cool drops.

  7. #37
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SoCal/AZ
    Posts
    2,264

    Default

    The best i got was:

    It was from a frag of rage :P

  8. #38
    The DON Senior Member Raekpacman's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    New Jersey
    Posts
    301

    Default

    Well i cashed in 5 purples last week, and get 3x sherion an avedon, and totamic spear.

    I didn't realize this was that lucky? o.O

    /back on bad luck all 4 of the unique weapons burned going to +4...;/

  9. #39
    helnix
    Guest

  10. #40
    MSZ - 006 Senior Member akutee's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    3,948

    Default


    wow.. thats such bad luck >.< maybe next time u&#39;ll get like half of ur inventory of uniques ^^

    i got mostly shells and raptors and enchants from my gems + frags

  11. #41
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SoCal/AZ
    Posts
    2,264

    Default

    Did you expect to get uniques from crappy gems. You only had 4 good gems and 1 good frag.

  12. #42
    helnix
    Guest

    Default

    Did you expect to get uniques from crappy gems. You only had 4 good gems and 1 good frag.[/b]

    didnt expect for gg uniques
    but atleast for shards / elixirs and not crappy enchant&#39;s and bus ><"

  13. #43
    redevil12
    Guest

    Default

    Did you expect to get uniques from crappy gems. You only had 4 good gems and 1 good frag.[/b]

    I got a Legionaire band with one black. Nobody wanted to buy it at 3M so I played it !

  14. #44
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    SoCal/AZ
    Posts
    2,264

    Default

    I got a Legionaire band with one black. Nobody wanted to buy it at 3M so I played it ![/b]
    SS plz... lemme guess you didn&#39;t take one

  15. #45
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    659

    Default

    SS plz... lemme guess you didn&#39;t take one[/b]
    Its very very very possible.

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •