Page 5 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 61 to 75 of 124

Bit Frost Items Deleted...

This is a discussion on Bit Frost Items Deleted... within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; i m sad cause i lost a lot of good items like avedon +7 +6*2 luigias +7 +6 shio tears ...
Page: 5


  1. #61
    HsK
    Guest

    Default

    i m sad cause i lost a lot of good items like avedon +7 +6*2 luigias +7 +6 shio tears +1 imir +0 helenid crossbow +0 ...
    It's a long list xD

    But happy cause avedon +8 lugias+8 forevin +2 is gone and more other shit like this

  2. #62
    OzZzZzZz
    Guest

    Default

    damnit i lost my lugias , 2x imirs and so on :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

  3. #63
    Banned
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Portugal
    Posts
    1,153

    Default

    BhX says:
    friends hb+8 got deleted

    <_< :angry: :huh: :unsure: WTF?

  4. #64
    Lag0nx
    Guest

    Default

    i loved my shio +1 ;[

  5. #65
    HsK
    Guest

    Default

    More funny is that they wiped my 345 bus which i bought from charon, i send a ticket and they said :

    I have investigated your issue, and found that the Blessed Upgrade Scrolls on this account were removed. These scrolls where found to be duplicated items and removed from the game. Unfortunately, these items will not be replaced and no compensation will be provided. I apologize for any inconvenience this may cause. If you have any further question please do not hesitate to submit a new ticket. Thank you for your continued support of Knight Online. -CSR Jublexus, Knight Online Support Team

    be careful charon sell dupe BUS !!!


  6. #66
    RiseAgainst_
    Guest

    Default

    All i can say is.. .k2 strikes again... u guys gotta quit the game :/

  7. #67
    Banned
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Portugal
    Posts
    1,153

    Default

    k2 atm need only delete boss&#39;s .. <_<

  8. #68
    Sustain
    Guest

    Default

    I think prices of gygas are going t rise again :lol:

  9. #69
    Virtus
    Guest

    Default

    FUCK ASS HB +8 -_-

  10. #70
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    599

    Default

    FUCK ASS HB +8 -_-[/b]
    +99082476047608290673097537608629&#39;83063495y598 760683026857

    ^^

  11. #71
    GangS
    Guest

    Default

    K2 are so fukin stupid legit ppl are paying for these damn turkish dupers .. FFS

  12. #72
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    ok guys, hellbreaker and smite hammer are forgotten temple items, not bifrost

    maybe it was a dupe wipe too

  13. #73
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    NJ, USA & India
    Posts
    4,357

    Default

    only thing i lost i guess was a avendon+7 so not bad but sad to see it go cause now i got to farm bifrost

    but pking against all the kb frag dupers is going to fun now...cause they not going to have shit xD

  14. #74
    Cadence96
    Guest

    Default

    They should have deleted all ROL+3 and Felankor +1 before.

  15. #75
    Th3Gam3
    Guest

    Default

    fuk tht means i lost my sherion +7 <_<

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •