Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 31 to 39 of 39

Buying Merchant Hack

This is a discussion on Buying Merchant Hack within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; wait a sec. It takes ur items and dont give you money or what? if its person A buy bow+9 ...
Page: 3


  1. #31
    DLS
    DLS is offline
    BANNED FOR SCAMMING! Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    50

    Default

    wait a sec. It takes ur items and dont give you money or what? if its person A buy bow+9 for 10 gbs person B sells it for 8 gbs its old . but if it takes your items and dont give you money thats s1ck lol.

  2. #32
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    62

    Default

    I've seen somthing similar except wat this guy did wasn't a hack, just a cheezy scam...
    He pmed me asking to buy somthing from me.. opened a buy merch for the regular price, then i tried to sell it to him, but he was counting on the fact i would have to go repair it, once he told me he wouldn't buy from my selling merch i figured it out.. but i ended up repairing neways just to toy with the guy, went back to where he was merching and while i was gone he changed his buying price to 1 coin hoping i wouldn't notice and still sell it to him...

  3. #33
    Haters gonna hate Senior Member MushtMan's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Can't live if you're dead, just sayin...
    Posts
    1,853

    Default

    bump to aware more people. seeing as this shit still exists.

  4. #34
    CherryPoppin Senior Member MastaCrunk's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Chicago
    Posts
    62

    Default

    Quote Originally Posted by M4gikarp View Post
    I've seen somthing similar except wat this guy did wasn't a hack, just a cheezy scam...
    He pmed me asking to buy somthing from me.. opened a buy merch for the regular price, then i tried to sell it to him, but he was counting on the fact i would have to go repair it, once he told me he wouldn't buy from my selling merch i figured it out.. but i ended up repairing neways just to toy with the guy, went back to where he was merching and while i was gone he changed his buying price to 1 coin hoping i wouldn't notice and still sell it to him...
    my friend quit game because of one of these bastards... :/. got him for his shard +8.

    The amount of these scammers and merch buggers is getting ridiculous. They just take advantage of people who have to much trust and faith in other players. The only way to survive anymore is to look out for yourself :/.

  5. #35
    Member
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    22

    Default

    Quote Originally Posted by MastaCrunk View Post
    my friend quit game because of one of these bastards... :/. got him for his shard +8.

    The amount of these scammers and merch buggers is getting ridiculous. They just take advantage of people who have to much trust and faith in other players. The only way to survive anymore is to look out for yourself :/.
    Do you know roughly how long it has been around btw?

  6. #36
    CherryPoppin Senior Member MastaCrunk's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Chicago
    Posts
    62

    Default

    Quote Originally Posted by munch014 View Post
    Do you know roughly how long it has been around btw?
    this happened roughly 1 month ago :/

  7. #37
    Member
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    22

    Default

    Quote Originally Posted by MastaCrunk View Post
    this happened roughly 1 month ago :/
    To think that hundreds of people have more than likely been scammed by this over the last month and multiple reports on the official forums and still nothing done about it. I was just visiting here to check on the state of Knight Online because I was planning on coming back but this shit has kinda turned me off coming back >.>

  8. #38
    Senior Member Mishe's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Croatia
    Posts
    200

    Default

    Quote Originally Posted by munch014 View Post
    To think that hundreds of people have more than likely been scammed by this over the last month and multiple reports on the official forums and still nothing done about it. I was just visiting here to check on the state of Knight Online because I was planning on coming back but this shit has kinda turned me off coming back >.>
    its nothing new in KO...

    same old same old...

    alot more people left cause of anvil than cause of hackers

    if you were planing on coming back you'll do it anyway...

    even tho its full of hacks/scams/babas/no support/etc we all come back to KO again and again... its like a drug lol

  9. #39
    Dewon
    Guest

    Default

    i thought for a second that you're buying a merchant hack

Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •