Page 29 of 97 FirstFirst ... 192526272829303132333979 ... LastLast
Results 421 to 435 of 1449

## C - west ## Best Ardream Players Topic :)

This is a discussion on ## C - west ## Best Ardream Players Topic :) within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; ty norb i do what i can, hard to tank you guys D: to bad you guys dont play at ...
Page: 29


  1. #421
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    ty norb i do what i can, hard to tank you guys D:

    to bad you guys dont play at night..would be fun XD


    prod im logging now you and danny best be on :O

  2. #422
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    679

    Default

    fun war xD rollin em humans stylll :]

  3. #423
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    The Netherlands
    Posts
    233

    Default

    Quote Originally Posted by bknight View Post
    lol yea i think it was a solid 3 the entire time. you guys made more np though cause we couldnt kill you much, kept getting tp before you died XD gotta love yurii.
    Why do you have a party with 3 supporting rogues and I have .. well nothing .

    Makes me so sad that I have to play with these kind of people when there is nobody on lol.

  4. #424
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Where Do You Live
    Posts
    834

    Default

    Quote Originally Posted by Vigilante7 View Post
    Just lost what little gear I was borrowing to a trade scammer. Me and art were trading each other we thought. It had the right names on the trade window, but when the trade ended on art's end and got cancelled on mine, some fucking hacker had stolen it. Oh...and just found out, the hacker somehow took all the coin that was in art's on-char inventory too. zzz

    All I'm left with is dread 3, old ep and old bronze belt.

    Cya'll in ardream whenever I can afford stuff to replace it. >.>


    -ltalix
    aww the faking old trick...

  5. #425
    Senior Member xXSixtySeven's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    311

    Default

    The only LITTLE competition Hostile had was 4Justice :P

  6. #426
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Where Do You Live
    Posts
    834

    Default

    Quote Originally Posted by xXSixtySeven View Post
    The only LITTLE competition Hostile had was 4Justice :P
    oh when Babashopper was playing red,spiritsquad owww that was hardcore...

  7. #427
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    The Netherlands
    Posts
    233

    Default

    Quote Originally Posted by xXSixtySeven View Post
    The only LITTLE competition Hostile had was 4Justice :P
    Damn i havent seen u around for ages! Do ya still dementer me? :x

  8. #428
    Senior Member knox09's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Not there!
    Posts
    485

    Default

    turned into this...
    "we were unbuffed"
    "we had 3 people vs parties of 8"
    "you guys had like 4 priests"

    And of course the usual poking fun at others lol

  9. #429
    Just do it Senior Member thing's Avatar
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Floridaaaaa
    Posts
    1,432

    Default

    Humans had to run around with 3 parties and 3 hackers in order to put up a fight, yet they still lost

  10. #430
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Jersey
    Posts
    1,487

    Default

    Quote Originally Posted by xXSixtySeven View Post
    The only LITTLE competition Hostile had was 4Justice :P
    lol? i hope this was a joke, unless your talking about recently cuz i know when we played we were way more "competition" than hostile could handle lol

  11. #431
    #1 archer broooooooo Senior Member
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    191

    Default

    Quote Originally Posted by Prodigy™ View Post
    lol? i hope this was a joke, unless your talking about recently cuz i know when we played we were way more "competition" than hostile could handle lol
    but bro, hostile has no gear.

  12. #432
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Where Do You Live
    Posts
    834

    Default

    ForJustice vs InstantClassic that would be amazing..!
    but wont be true

  13. #433
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    bros lets be real. HomoSexuals was best ardream clan on cwest of all time.


    ps. if you dont know that clan consider yourself new gen scrubs :O


    ps2. oh and if you guys were wondering why i randomly left pk...my comp sucks and all you mages made my comp freeze and restart XD cyas tomorrow.
    Last edited by bknight; 07-19-2011 at 02:17 AM.

  14. #434
    Senior Member knox09's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Not there!
    Posts
    485

    Default

    Quote Originally Posted by skull009 View Post
    ForJustice vs InstantClassic that would be amazing..!
    but wont be true
    That would have been fun :P

  15. #435
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    The Netherlands
    Posts
    233

    Default

    PewPew pk was okay for last 2 hours!

    Thlng u left within 3 minutes tho xD, there weren't any decent melees on tho, so it's understandable lol.

LinkBacks (?)

  1. Hits: 1
    07-07-2011, 04:22 AM
  2. Hits: 22
    07-06-2011, 11:29 PM
  3. Hits: 10
    07-06-2011, 11:26 PM
  4. Hits: 1
    07-06-2011, 11:25 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •