Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 41

C-West RLB!!

This is a discussion on C-West RLB!! within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by ko4mylife nah cz pk is boring and g4y Sometimes i agree but sometimes its really fun to, ...
Page: 2


  1. #16
    HellsMercy
    Guest

    Default

    Quote Originally Posted by ko4mylife View Post
    nah cz pk is boring and g4y
    Sometimes i agree but sometimes its really fun to, miss the old times in rlb..

  2. #17
    Senior Member SharkNL's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Netherlands
    Posts
    172

    Default

    The thing is if we could have RLB active again we will have nice pk an lots of fun and hope it wont be much as boring as lots of times in cz. Im already lvling my char

  3. #18
    R.I.P Impulsive Senior Member jaspreet's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    New York
    Posts
    2,569

    Default

    Quote Originally Posted by Prodigy™ View Post
    jaspreet if i have to drive to ny ur not gunna like it, its only like 45 mins away dont make me do it
    Come, we'll go juice it up in the park with my 5 foot homies

  4. #19
    Banned
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    T0R0NT0 baby
    Posts
    215

    Default

    as nate said, rlb used to be the best zone when it came out its 1st days. It was packed all day no matter if Turkish ppl sleeping or not. But tbh warriros r kinda over powered there cuz i remember deceiver in rlb and highroller o_0 gosh thy camp in out town for hours

  5. #20
    Senior Member bknight's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2,716

    Default

    i think the reason rlb is so inactive because so many people are afraid they will lvl up and it will be dead lol.. and it is. only way this will work is if you start a strong clan or convince an ardream clan to go to lvl up to rlb together. RLB has its moments, i play at night time and ardream dead cause there are no humans, but i went to rlb on my dcz char and i ended up making 2k np with 1 scroll..i t was like 1 party vs 1 party and we just kept going at it lol, it was good.

    i think if it was more active i would try to lvl char for it. but need commitment from others...and at this time school is starting for most and it will be hard to find many people with the time to commit. however go try this idea next year late spring and i bet it works great . till then gogo dcz :P

  6. #21
    Senior Member Qcrogue's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    130

    Default

    well i do agree rlb sucks sometimes since im a rlb player. problem is that its unbalanced.. sometimes there are more humain then orcs or more orcs then humain and skill wise i think orc have alot of better priest then we do lol but anyways its the game lol. tbh i would like to see the rlb ive seen before like someone else said '' the good times ''. + a good thing is i dont or barely never saw a hacker in rlb so yea i would personally help to make rlb more active if other there are other people who wanna join that '' quest '' ^^

    and yea sorry for any spelling mistakes english isnt my first language x)

  7. #22
    Senior Member SharkNL's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Netherlands
    Posts
    172

    Default

    bump to that, il do my best to get some people into RLB since i liek that pk the most.... ig got an 83 sin but i dont like the pk as much as i did before this chaos expension with those krowaz + the curse weapons it made the game suck balls

    so thats why i was like il go RLB lets make it there and get some peeps lets go yall i work alot aswell but i exp when i can so keep it up with this idea no need vacation for a 69 char just exp prem and if you ahve some gear a little is enough you get invited into booros thats beast exp....

    GOGOGO all 69!!!..

  8. #23
    KOISDRUGS Senior Member PenguOwnz's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    394

    Default

    +1
    cz is boring

  9. #24
    Senior Member SharkNL's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Netherlands
    Posts
    172

    Default

    Quote Originally Posted by PenguOwnz View Post
    +1
    cz is boring
    so you woud be up to RLB bro? if you could bring ur friends i mean like pinkfuzzy has some nice pkrs in it so

  10. #25
    KOISDRUGS Senior Member PenguOwnz's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    New Zealand
    Posts
    394

    Default

    ill bring my whole clan

  11. #26
    Banned
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Where Do You Live
    Posts
    834

    Default

    Quote Originally Posted by PenguOwnz View Post
    ill bring my whole clan
    dlvl pengu to lvl 1 and exp to lvl80 again xD

  12. #27
    Cpt. BurnAlot Senior Member Newbert_Mc_Newbertson's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Wi.
    Posts
    204

    Default

    Yea gogo..... rlb needs more peeps

  13. #28
    Senior Member Qcrogue's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    130

    Default

    yea seriously if we can get alot more people its gonna be amazin
    so too every ko player that misses old times ! gogogo rlb !

  14. #29
    Banned
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    5

    Default

    [QUOTE=SharkNL;2709119]Hello all,

    I had a question and a request

    As i was thinking og making an RLB char in C-West i noticed it is not active -.-
    But then i was thinkin why isn't it active?
    RLB is KO how it usedh to be no freaking curse weapons just SKILLS....



    I Agree , RLB Needs GG players

  15. #30
    Senior Member Crazywithit's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Florida
    Posts
    283

    Default

    we dont need babas in rlb so stay out and rly make it good...

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •