Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 91 to 96 of 96

Clan Vengeance - Akara

This is a discussion on Clan Vengeance - Akara within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; stil nu maar, turken hebben geen recht van spreken opdonderen naar je eigen land...
Page: 7


  1. #91
    wynne.
    Guest

    Default

    stil nu maar, turken hebben geen recht van spreken opdonderen naar je eigen land

  2. #92
    BANNED FOR SCAMMING! Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Holland
    Posts
    741

    Default

    Ik woon hier al heel wat langer dan jij,dat weet ik 100% op basis van je IQ.. En woon ook wel wat aantal jaartjes langer als donny hier in dit kankerland, dus eigenlijk heb JIJ geen recht van spreken mongool.. Flikker maar op naar jouw VMBO schooltje waar je met je nerd vriendjes gezamenlijk je broodje kaas opeet uit je broodtrommel..

    En wanneer je een vent wordt, laat me 't weten zodat je dit alles voor mijn neus kan zeggen, zo typisch altijd he,, die kleine kleutertjes van 14-15 die altijd zo groot praten op internet maar zulke mietjes zijn wanneer ik ze vraag om een keer langs te komen

  3. #93
    Hydr4
    Guest

    Default

    als je t zo een kanker land vind kanker je toch lekker op naar jou arme landje dankzij dit land kan je wel meer dan 2 woorden , zou wel anders zijn geweest als je in straat arm turkije had gewoont

  4. #94
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    6,003

    Default

    All people using Dutch in this thread are now bannded for 1 day

    I've been asked to lock this thread by one of my market mods.

    No I am not involed in any of this crap and don't really care who done what. Everyoen has had their say no shut up and put up

  5. #95
    Hostage
    Guest

    Default

    I added a few mutes to people saying they we're going to do bad things to others. :angry:


    Whats wrong with you people?

  6. #96
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    6,003

    Default

    I added a few mutes to people saying they we're going to do bad things to others. :angry:


    Whats wrong with you people?[/b]
    They broke their much loving goign to +9 maybe ?

Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •