Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 23 of 23

CSW wed

This is a discussion on CSW wed within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; y cant k2 do what they announce? <_<...
Page: 2


  1. #16
    Flo
    Flo is offline
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Germany
    Posts
    110

    Default

    y cant k2 do what they announce? <_<

  2. #17
    Senior Member Nostyle's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    1,276

    Default

    csw went to HighClass or something on Edana allys from ImSorry! i hope we can pwn theyre asses saturday :P

  3. #18
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    659

    Default

    seen it a mile away doesn&#39;t take much to dig shit up nemore assume they&#39;re cheating because well there proven cheaters and thats bout it lose castle bs scheduled castle gain castle no more bs schedule it dont take much when there leader confuses dick sucking gms for legit play[/b]

    I think, maybe, it was a joke :lol:

  4. #19
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    NYC
    Posts
    1,615

    Default

    seen it a mile away doesn&#39;t take much to dig shit up nemore assume they&#39;re cheating because well there proven cheaters and thats bout it lose castle bs scheduled castle gain castle no more bs schedule it dont take much when there leader confuses dick sucking gms for legit play[/b]
    Was a joke, all em homo dick sucking comments aren&#39;t necessary .

  5. #20
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    seen it a mile away doesn&#39;t take much to dig shit up nemore assume they&#39;re cheating because well there proven cheaters and thats bout it lose castle bs scheduled castle gain castle no more bs schedule it dont take much when there leader confuses dick sucking gms for legit play[/b]

    lmfao @ you

  6. #21
    Banned
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Peru
    Posts
    2,020

    Default

    seen it a mile away doesn&#39;t take much to dig shit up nemore assume they&#39;re cheating because well there proven cheaters and thats bout it lose castle bs scheduled castle gain castle no more bs schedule it dont take much when there leader confuses dick sucking gms for legit play[/b]
    English pls :lol:

  7. #22
    Senior Member VictoryAkara's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Florida
    Posts
    2,361

    Default

    lmfao @ you[/b]
    +1 pathetic he didn&#39;t see the sarcasm

  8. #23
    Senior Member Majix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    whereva the paper drops
    Posts
    2,545

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •