Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 61 to 75 of 118

Did u ever pked drunk ?

This is a discussion on Did u ever pked drunk ? within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; no, never...
Page: 5


  1. #61
    SilentDaemon
    Guest

    Default

    no, never

  2. #62
    The king. Senior Member
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    sweden
    Posts
    2,212

    Default

    You die with your retarded friend pls...
    Do u even know my ign or u think that im someone other ?
    And stop postiong in my topics if u dont have to say something useful...[/b]
    your just another retarded scammer, thats the only thing i know and need to know.

  3. #63
    Havvk
    Guest

    Default

    pk drunk or stones or drunk/stoned is one of the best things in this game ONLY if u have ventrilo

    i miss those clan pk with infected and tadaaa drunk as hell with his homemade wine :wub:

  4. #64
    Senior Member Xero's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Canada
    Posts
    1,757

    Default

    lol pk drunk is lame

    always ends with me cussing rice out :lol:[/b]
    ahhahaha xD

  5. #65
    PredatorPowa
    Guest

    Default

    when im drunk i never think on ko h34r:
    I must remind it for next time, gonna try this ^^

  6. #66
    Senior Member _Spectre_'s Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    316

    Default

    It's true, he does. I don't, I get high on life...ya baby![/b]

    LOL long. u are teh man.

  7. #67
    Maze
    Guest

    Default

    ahhaha i do it too... but i got boring after 5 mins cuz i cant stay in front of pc when im rly drunk XD


  8. #68
    Record
    Guest

    Default

    Haha how come u laugh at mobs??[/b]
    Thats what I call a fake stoner, No1 smokes some, and laughs at a mob in KO. You go on vent and laugh at the dumbest/random shit..

    same... but its not usefull... coz evrytime i go repot/repair i am in town for like 20min laughing at healing potion/sundries so its not much expy [/b]
    What are you? 10?

  9. #69
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    Thats what I call a fake stoner, No1 smokes some, and laughs at a mob in KO. You go on vent and laugh at the dumbest/random shit..
    What are you? 10?[/b]
    ATLEAST HE DOESN'T SMOKE HIS WEED IN QUANTITIES OF QUARTZ

  10. #70
    Record
    Guest

    Default

    ATLEAST HE DOESN'T SMOKE HIS WEED IN QUANTITIES OF QUARTZ[/b]
    HE PROBABLY DOESNT SMOKE WEED AT ALL!!

    Quartz is da sh1t dont kid urself...

  11. #71
    Senior Member Duran's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    240

    Default

    i think i am in the top 10 of pro's for this topic

  12. #72
    Senior Member Eric's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    USA
    Posts
    1,505

    Default

    I got banned from HATRED's vent many of times for being drunk... usually during PK.

    In KE, being drunk made apos grinding quicker.[/b]
    when were you ever on our vent?

  13. #73
    Senior Member Matt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Auckland
    Posts
    618

    Default

    hahahaah SO need to link raine to this thread,

    No i never touched alcahole while playing ko, that would result in people recording you trashed singing the care back theme song...

  14. #74
    Senior Member Matt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Auckland
    Posts
    618

    Default

    hahahaah SO need to link raine to this thread,

    No i never touched alcahole while playing ko, that would result in people recording you trashed singing the care back theme song...

    That's the Hatred PK style yay!
    And having beer drinking comps on multiple webcams while in CZ. Lagged a lot but it was fun [/b]
    WOAH slow down there, mr. 2 beer CYRUS!!!!

    AHAHAHAHA, I can't really insult people in this aspect, I did a lot of stupid things after crawling home to ko. The carebare theme song recording, the passing out on webcam... the waking up on keyboard saying hi and having 20ish bottles roll off my desk.

    Sadly I noticed the patern of more and more silent observers joining hatreds vent but never saying a word, probably susg charing an entry fee.

    Oh and for the old hatred members remember jeff tripping out on acid, "if I could give my self head i'd never leave home", and than thinking the guy upstairs was drilling a hole through the ceiling to get him...

    good times.

  15. #75
    EndOfStory
    Guest

    Default

    I did it twice..
    1'st wasnt that bad,i got my kills but mostly i was the carpet for all orcs running my way..
    2'nd was terrible,somehow i was running towards the human base(or at least i thought so),and got xped by towers...i was like"What the hell???"and in my alchool floaded mind i thought: Hey its just a bug...so i used an respawn scroll,laughing and trying to reach inn hostess for repoting..of course i got xped again..luckily my wife shouted that i should go to bed lol :blink: so i just turned off the damn pc and went to bed...im just scared to think what could happen if i would stay online more...

    So,no more drinking while playing for me...

    Greets
    Vid

Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •