Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 26 of 26

The Feud - Utopian Knights vs Dark Crusade

This is a discussion on The Feud - Utopian Knights vs Dark Crusade within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; ill close it when i feel like ROFL oh...
Page: 2


  1. #16
    javonte999
    Guest

    Default

    ill close it when i feel like ROFL oh

  2. #17
    Banned
    Join Date
    May 2006
    Posts
    475

    Default

    hey tez, no1 on fucking ares cares about you and your damn clan on diez so fuck off.

  3. #18
    DragonFire
    Guest

    Default

    hey tez, no1 on fucking ares cares about you and your damn clan on diez so fuck off.[/b]

    No one cares about you.

  4. #19
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Diez
    Posts
    1,655

    Default

    holy shit, e-drama

  5. #20
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    i just had alott of wingsasd and i think im gonna tszzzzzzzzzzzzzzz

  6. #21
    TaDaaa
    Guest

    Default

    like sands through the hours glass, so are Diez of are lives.


  7. #22
    Banned
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Ft. Gordon GA.
    Posts
    5,690

    Default

    its abotu to be a what?!?!?
    CATFIGHT!!!!

  8. #23
    TaDaaa
    Guest

    Default

    Aba vs Tez, Atlantic city old steel pier.

    one night only 12 rounds.

    This topic is so much funner than the other one, though I do continue to flame that one.

  9. #24
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    NJ, USA & India
    Posts
    4,357

    Default

    fight fight fight

  10. #25
    TaDaaa
    Guest

    Default

    who is going to be the ring girls?? or are you guys going to handle that aspect too??? LOL

  11. #26
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    More usless unoriginal fucking drivel from Tez.

    Closed

    PS: Don't even bother PM'ing me Tez to unlock it as I won't

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •