Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 16 to 30 of 68

First Falenkor on Girakon killed !

This is a discussion on First Falenkor on Girakon killed ! within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; btw killed in 2-2,5 mins here this felank is way easier...
Page: 2


  1. #16
    Steefo_o
    Guest

    Default

    btw killed in 2-2,5 mins here
    this felank is way easier

  2. #17
    Banned
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    813

    Default

    wow.. oh really? That is inspirational.

  3. #18
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    BloodLine's cape colour is damn ugly. Prefer Oblivions.

  4. #19
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Rep that NYC
    Posts
    2,057

    Default

    BloodLine's cape colour is damn ugly. Prefer Oblivions.[/b]
    +1 BloodLines np symbol so bright.

  5. #20
    Banned
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    not Turkey
    Posts
    442

    Default

    Ihate how the long capes have symbol stretched out so it looks ridicolous :|

  6. #21
    thedevilsmanner
    Guest

    Default

    Good Job

  7. #22
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    Insanity finished both their quests about 15 mins ago, gj to everyone

  8. #23
    Fury
    Guest

    Default

    Who cares about Insanity? U guys have problem with Isiloon on 70+. We made it on +65 with no gg items. And quest Dragon is SAME like normal in abyss (checked by us).

    Btw. Daddy dont cry. Maybe on next sever yr clan will be the best. But not here:P

  9. #24
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Rep that NYC
    Posts
    2,057

    Default

    Who cares about Insanity? U guys have problem with Isiloon on 70+. We made it on +65 with no gg items. And quest Dragon is SAME like normal in abyss (checked by us).

    Btw. Daddy dont cry. Maybe on next sever yr clan will be the best. But not here:P[/b]
    Lol now your a fucking noob aren't you? We kill isiloon in around 20 seconds, felankor took 2 minutes. We could have killed it ages ago but didn't want to donate all our nps at once.

    stupid little cunt.

  10. #25
    Steefo_o
    Guest

    Default

    most of us are 65 + also btw oO
    and gg items well some but most not also
    its just teamwork

  11. #26
    LaViagra88
    Guest

    Default

    Who cares about Insanity? U guys have problem with Isiloon on 70+. We made it on +65 with no gg items. And quest Dragon is SAME like normal in abyss (checked by us).

    Btw. Daddy dont cry. Maybe on next sever yr clan will be the best. But not here:P[/b]
    Problem with isiloon?
    Afaik we have yet to have a problem with isiloon, however i do recall our first attempt was troublesome due to the fact that everyone was using nearly full chitins or quest armors etc and that was when money was very very tight. Things are flexible now


    I would rather not brag, but go ahead and have a look at how fast we kill it now if you like.

    Have a look buddy: Isiloon Spanked.

    Click above ^_________________^ ____________________^

  12. #27
    Fury
    Guest

    Default

    Dont be funny daddy. We first killed a dragon. U failed. Who cares about yr story? Go try to own new server. Here ur done.

  13. #28
    u jelly aviv Senior Member Josh's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    3,314

    Default

    Wow, you were first, big fucking deal. Gratz to you, stop bragging and trying to say that the people who killed it 3 days after you suck. Sure, you got good clans to kill it, so have we, especially seeing as we killed it faster. So shut up.

  14. #29
    Opakigad
    Guest

    Default

    U killing the 1st dragon doesnt make u the best clan or meaning that Via failed. Insanity is actually pwning it up. I dunno about Bloodline, I have alot of friends there from Edana I know they are good players but some ppl like u make the clan look bad and nooby. Think about it.

  15. #30
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Poland
    Posts
    754

    Default

    First Fury is not BloodLine member . 2nd this is Oblivion and BloodLine topic we have low lvls but its just about team work. it took 5 min becoz we did rebuff in the middle.
    and trust me Q Felankor is same as this one in abyss

Page 2 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •