Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 45 of 73

Highest lvl on Akara

This is a discussion on Highest lvl on Akara within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; lol...
Page: 3


  1. #31
    Royalassassin
    Guest

    Default

    lol

  2. #32
    Senior Member Unf0rgettabl3's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    ITALY
    Posts
    891

    Default

    what if it wasnt? I xped to be top1-5 - didnt reach my goal so time is wasted.[/b]

    ya u waste ur time .

  3. #33
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    Some people seriously forgot to have fun in this game.

  4. #34
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    steel0 yeh i found out today tipiq nearly 75 but yeh dont get too angry on forum man..

  5. #35
    Unr4ted
    Guest

    Default

    Some people seriously forgot to have fun in this game.[/b]
    seriously this game is shit if ur having no fun at all, all people are doing is hating on one another

  6. #36
    Alyce
    Guest

    Default

    i wonder if you would say the same thing if u were that high?

    Altho i agree with you,some people do really need to find jobs[/b]
    im wondering how people can pay for everything :S
    if they ko al the time they dont have time to work:P
    where do they get there money from xD
    and if they hardly sleep omg then they should look very ugly :|:P
    I need my beautysleep hahaha xD

    and people are so greedy in this game omg :S
    scamming people and stuff
    it was fun at first but not anymore
    dun like the game anymore cause of the greedy peeps
    i like having fun chat alot :P and love to help others out
    but if i need help no1 responds
    if i dont help them they get mad:S

    but made a couple friend on ko tho
    ahwell

    good luck at lvling guys xD
    dont die now
    keep eating once in a while xD

    btw : dutchgirl,waar van daan? ^^[/b]
    hmz :P why u wanna know xD
    in zuid holland ergens in de buurt van rotterdam :P meer zeg ik niet :P

  7. #37
    BANNED FOR SCAMMING! Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Holland
    Posts
    741

    Default

    yah that's all true dutchgirl ( neeh je moet ook niet vertellen waar je woont natuurlijk )

    yah trytank, i see you talking like you do know everything all the time, im not angry or anything but next time, just a tip, dont get into this shit too much my friend

  8. #38
    BANNED FOR SCAMMING! Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Holland
    Posts
    741

    Default

    oops,double post

  9. #39
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    285

    Default

    @ dutch

    simple, they spend time on game, find some sharer idiot - then get 70+ and sell chars for ~1k usd (usually sharer will get nothing, but who cares), then going on another server. Thats how its working for them hope I helped you!

    btw. I was sarcastic in my prev. posts (noticed that some ppl didnt get it lol)

  10. #40
    Alyce
    Guest

    Default

    yeah its all about the money -_-

    never about having fun

    told u greedy people

  11. #41
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    Holland
    Posts
    669

    Default

    Actually, you people should stop being jealous and let people decide their lives...
    Like a great example for me once said, the definition of failure is thinking that you have a say in what other people do in life.
    Let them do what they want, as long as they don't harm others.
    Dutchgirl, you are retarded, I'm sorry.
    I actually have respect for people with this kind of dedication to level this much in such a short time.
    Gogoog 80.

  12. #42
    iiason
    Guest

    Default

    but lvling is not fun, pk is fun :S

    i get bored lvling after like 30 minutes xD.

    pk ftw

  13. #43
    Alyce
    Guest

    Default

    Actually, you people should stop being jealous and let people decide their lives...
    Like a great example for me once said, the definition of failure is thinking that you have a say in what other people do in life.
    Let them do what they want, as long as they don't harm others.
    Dutchgirl, you are retarded, I'm sorry.
    I actually have respect for people with this kind of dedication to level this much in such a short time.
    Gogoog 80. [/b]
    hahaha omg its a stupid game where u waste ur life on that is retarted :P
    but i dont care
    i just hate it when people cheat and scam others
    then they do harm others even tho its just a game
    and u better have a good dedication on the real life get a job
    make something out of it

    make baby's :P
    gaming should be fun like a hobby
    it must not be a replacement for ur life hahaha

  14. #44
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    285

    Default

    are you god or something? who the fuck are you to say ppl what to do, If someone enjoy more spending time at PC then having baby then its his choice and you should respect it. Myself I coudlnt to live like that and I dont think its healthy and it shouldnt be done like that but if someone WANTS to spend his time in this way, why not - go on son.

  15. #45
    Alyce
    Guest

    Default

    yes im god u didnt know that god is a girl ? xD

    but whatever spend ur life on a game xD
    i dun care :P
    besides u dont have to get mad
    if u dont like what i say then ok
    im here to have fun
    and sometimes like to play around with people

    i know a lot of u guys get mad so easy its so fucking funny xD

    but ill shut up ok xD

    love u all

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •