Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 16

How to stock more than 2B in one account ?

This is a discussion on How to stock more than 2B in one account ? within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Can some1 help me about this ^^ I've got 2b in my inn hostess ... And i've sold items for ...
Page: 1


  1. #1
    Senior Member Suicune's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1,120

    Default How to stock more than 2B in one account ?

    Can some1 help me about this ^^

    I've got 2b in my inn hostess ... And i've sold items for 2 more billions ...

    I know i can have 2B on a noob character but i've heard K2 randomly delete money on lvl 1 characters ...

    It's true or i have to lvl them to 30 or more ? :wacko:

    thx

  2. #2
    ViSeH
    Guest

    Default

    buy many silver bars :P

  3. #3
    idefix
    Guest

    Default Re: How to stock more than 2B in one account ?

    Originally posted by Suicune
    Can some1 help me about this ^^

    I've got 2b in my inn hostess ... And i've sold items for 2 more billions ...

    I know i can have 2B on a noob character but i've heard K2 randomly delete money on lvl 1 characters ...

    It's true or i have to lvl them to 30 or more ? *:wacko: *

    thx
    2.1b in innhostess, 2.1b in inv. that just sucks if u go to cz :P

  4. #4
    Senior Member PADDY's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    3,520

    Default

    level up one of your noobs to 30 plus, should take you an hour

  5. #5
    Senior Member Suicune's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1,120

    Default

    I will ^^

    thx

  6. #6
    idefix
    Guest

    Default

    just starting to think why u need to store more than 20gb in ur account... i mean if u have 20gb, u shud prolly start buyign urself some equipment? or if u got the best stuff in the game, then start seling gbs for usd? :P well if ur buying raptor +8 or shard +8 or ms +8 or something like that, then itll cost more than 20gb but...

  7. #7
    Senior Member Suicune's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1,120

    Default

    i'm on manes and i've planed something ^^

    now PP = 999m ... i sell all now , i get something like 10b and i buy when prices are low (when dupe ends)

  8. #8
    Timaster
    Guest

    Default

    duping never ends

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,554

    Default

    Originally posted by Timaster
    duping never ends

    It does

    For short period , but it does h43r:

  10. #10
    Speed of Dark
    Guest

    Default

    Originally posted by Flippy+--><div class='quotetop'>QUOTE(Flippy)</div>
    <!--QuoteBegin-Timaster
    duping never ends

    It does

    For short period , but it does h43r:[/b]
    yeah, when the servers are down :lol:

  11. #11
    idefix
    Guest

    Default

    Originally posted by Speed of Dark+--><div class='quotetop'>QUOTE(Speed of Dark)</div>
    Originally posted by Flippy@
    <!--QuoteBegin-Timaster

    duping never ends



    It does

    For short period , but it does h43r:
    yeah, when the servers are down :lol:[/b]
    haha pwned :P

  12. #12
    Sethesh
    Guest

    Default

    its dificult to buy anything when a thing u wanna buy costs 70GB :/

  13. #13
    idefix
    Guest

    Default

    Originally posted by Sethesh
    its dificult to buy anything when a thing u wanna buy costs 70GB :/
    u get scammed pretty easy coz u need 4 trades to give all the money....

  14. #14
    Ground Zero
    Guest

    Default Re: How to stock more than 2B in one account ?

    Originally posted by Suicune


    It's true or i have to lvl them to 30 or more ? *:wacko: *

    thx
    Yes, don't leave them at level 1. I had 8.4 bil wiped off my four level 1 coin holders (2.1bil ea). More than a month of time wasted. I'm not sure at what level a coin holder is safe from wipes. I had a level 45 priest that was holding > 1 bil and he was spared.

  15. #15
    Senior Member Fluppy's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Peru
    Posts
    510

    Default

    if u have too much money give me some

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •