Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast
Results 106 to 120 of 124

I'm done.... cya around

This is a discussion on I'm done.... cya around within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally posted by Erian+--><div class='quotetop'>QUOTE(Erian)</div> Originally posted by KamY @ <!--QuoteBegin-Erian I'm sad * * * * * no one ...
Page: 8


  1. #106
    Dro
    Dro is offline
    As hot sauce on your taco Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Your place or mine? *wink*
    Posts
    2,916

    Default

    Originally posted by Erian+--><div class='quotetop'>QUOTE(Erian)</div>
    Originally posted by KamY@
    <!--QuoteBegin-Erian

    I'm sad * * * * *

    no one remembers me =( dam you will taking all the credit!!!!!!!!! my lvl 70! MINE!


    GJ Erian B) Fuck Will man!! ^_^

    pd: Erian i have a nice warrior lvl 62 if you want me to help with some xp :lol:
    yay someone care! and im so tired from exping -_-[/b]
    you are not.... gotta finish majx and then me :wub:

    but ye, gratz on erian too , he suffered it more than will :P

  2. #107
    TunaFishyMe
    Guest

    Default

    DONT FORGET ME!!!

  3. #108
    LiberAchi
    Guest

    Default

    And me

  4. #109
    armand0
    Guest

    Default

    Originally posted by Erian+--><div class='quotetop'>QUOTE(Erian)</div>
    Originally posted by KamY@
    <!--QuoteBegin-Erian

    I'm sad * * * * *

    no one remembers me =( dam you will taking all the credit!!!!!!!!! my lvl 70! MINE!


    GJ Erian B) Fuck Will man!! ^_^

    pd: Erian i have a nice warrior lvl 62 if you want me to help with some xp :lol:
    yay someone care! and im so tired from exping -_-[/b]
    phantom got the taste of cz aoe :P

  5. #110
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    129

    Default

    Originally posted by armand0

    phantom got the taste of cz aoe *
    i call it spammin the chat in cz^^

    btw gratz.

  6. #111
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Bakery
    Posts
    269

    Default

    Originally posted by Sinister+--><div class='quotetop'>QUOTE(Sinister)</div>
    Originally posted by phantomlink@
    <!--QuoteBegin-giga

    now try doin talos like abyss xD


    I did talos as FP rogue, he killed me with 1300 hp left when I got him to around 20% but I can take him ^_^ 5% more reduce now and about 150 more ac since then


    talos i should not be of any concern , i tank talos on ares all day with healer, it has yet to redball me XD

    btw my stats are lvl 70,

    1049 ac

    4.2k hp or 4.4 k (undying)

    1920 ap (with out wepon enchat).

    255 dex 112 hp , try to post ss soon[/b]
    wtf 1920 ap, 4.2k hp and 1k defence? wow u must have some great acc's

  7. #112
    Doc
    Guest

    Default

    Gratz Will and Erian

  8. #113
    Dragonfaire
    Guest

    Default

    I am happy for you And for Hero also

  9. #114
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    TEXASSSS
    Posts
    342

    Default

    CONGRATS will and erian...and how do u enchant ur weapon???/

    heheh noob question

  10. #115
    TunaFishyMe
    Guest

    Default

    Iron Chef Morimoto - King of Fooseball says:
    there?
    Iron Chef Morimoto - King of Fooseball says:
    lol if you dont wnat a 1 on 1 just say it
    Iron Chef Morimoto - King of Fooseball says:
    how can you be on forum but not on msn lol
    |͇̿C͇̿̿ ͇̿| Zaraki ҳ Zor olanı seviyor insan her defa.. says:
    bak
    |͇̿C͇̿̿ ͇̿| Zaraki ҳ Zor olanı seviyor insan her defa.. says:
    naah
    |͇̿C͇̿̿ ͇̿| Zaraki ҳ Zor olanı seviyor insan her defa.. says:
    but i sold my warrior
    |͇̿C͇̿̿ ͇̿| Zaraki ҳ Zor olanı seviyor insan her defa.. says:
    so
    Iron Chef Morimoto - King of Fooseball says:
    LOL
    |͇̿C͇̿̿ ͇̿| Zaraki ҳ Zor olanı seviyor insan her defa.. says:
    1v1 on my rogue?


    :rollseyes: :rollseyes:

  11. #116
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    738

    Default

    |͇̿C͇̿̿ ͇̿| Zaraki ҳ Zor olanı seviyor insan her defa.. zegt:
    ill keep in touch with u
    |͇̿C͇̿̿ ͇̿| Zaraki ҳ Zor olanı seviyor insan her defa.. zegt:
    we wll have a 1v1 no worries
    Iron Chef Morimoto - King of Fooseball zegt:
    lol sure

    Copy paste everything hun

  12. #117
    TunaFishyMe
    Guest

    Default

    lol you called a 1 on 1 yesterday. We agreed it wil lbe today. and then "i sold my warrior" lol haha just. .. lol

  13. #118
    LiberAchi
    Guest

    Default

    Yeah, Zaraki is a retard. My dad says hello from Iraq mate.

  14. #119
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    738

    Default

    Originally posted by Tristan
    Yeah, Zaraki is a retard. My dad says hello from Iraq mate.
    Atleast im not a scammer, And sorry, Maybe your family is gay... but I'm not interested in your dad :lol:

  15. #120
    LiberAchi
    Guest

    Default

    Originally posted by Zaraki+--><div class='quotetop'>QUOTE(Zaraki)</div>
    <!--QuoteBegin-Tristan
    Yeah, Zaraki is a retard. My dad says hello from Iraq mate.
    Atleast im not a scammer, And sorry, Maybe your family is gay... but I'm not interested in your dad :lol:[/b]
    I'm not a scammer either, so keep shouting it all over the place

Page 8 of 9 FirstFirst ... 456789 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •