Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 16 to 30 of 87

I'm usually not one to complain but...

This is a discussion on I'm usually not one to complain but... within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally posted by Devile Level 70 Warrior vs BP, mmm ... damage is reasonable. A level 63 BP no less....
Page: 2


  1. #16
    Rentzusuken
    Guest

    Default

    Originally posted by Devile
    Level 70 Warrior vs BP, mmm ... damage is reasonable.
    A level 63 BP no less.

  2. #17
    DieWithMyKiss
    Guest

    Default

    excatly, also, for the idiot that asked why i commented, he said he wasent sure as he described it as "glowy" hmm last time i check a shard +8 glows...hmmm what else? Mabey a MD +8? You're a retard

  3. #18
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    129

    Default

    all of you guyz made my day really. 'that dude is bullshit'? 'dunno bout his uniques'? lutz please, turn the forsete mode off, fuqin inbreeders^^

    luigi, never has rebelde been runnin away like a pansy from me solo, never. yea im lvl 70, i helped the real urugh lvl now we share the char. and i been on diez since clyde was lvl 51, aoeing zombies, im not a forum spammer, im not in a top clan (tho elite is second oldest orc clan on diez, still alive), but does that mean im a cheat? lol? i have worked my ass so hard to get lvl 70, yall must have seen me on golems in cz, hell, 3 spot human trolls ring any bell to all humans who tried to take over the spot?
    damn guyz, you make me laugh i was about to name change the other day, but didnt, i can imagine what you would say then lutz. and btw lutz, with all due respect, i didnt think you would be a person to whine on forums. especially about an oldtimer like urugh. you shoulda checked his gear on ranking, his lvl on ko website, add 2 and 2 and you would know.

    wait another two or three weeks till dajrekt, another diez oldtimer hits 70, what is it gonna be then? two lvl 70 warryons poppin outta nowhere?

    yea, check my shit phantom, im sure you're gonna like the super duper leet chitins+7 im packin, and the raptor+7 with no ele (until like three days ago, when i bought the glave and a shell off ratje) cuz i was too scared to ele it without any backup the earrings+9 should also pose a huge threat.

    please, let me have fun now in pkin after all these endless hours of exping, dont whine, because there is simply nothing to whine about. im still learning, tryin to master the 'art' of playin a warrior, cuz i started as a mage (InfernalFire). rebelde20 runnin away from me (or urugh)? lol?^^

    good luck to all yall.

  4. #19
    Immo
    Guest

    Default

    Originally posted by InfernalFire
    all of you guyz made my day really. 'that dude is bullshit'? 'dunno bout his uniques'? lutz please, turn the forsete mode off, fuqin inbreeders^^

    luigi, never has rebelde been runnin away like a pansy from me solo, never. yea im lvl 70, i helped the real urugh lvl now we share the char. and i been on diez since clyde was lvl 51, aoeing zombies, im not a forum spammer, im not in a top clan (tho elite is second oldest orc clan on diez, still alive), but does that mean im a cheat? lol? i have worked my ass so hard to get lvl 70, yall must have seen me on golems in cz, hell, 3 spot human trolls ring any bell to all humans who tried to take over the spot? *
    damn guyz, you make me laugh i was about to name change the other day, but didnt, i can imagine what you would say then lutz. and btw lutz, with all due respect, i didnt think you would be a person to whine on forums. especially about an oldtimer like urugh. you shoulda checked his gear on ranking, his lvl on ko website, add 2 and 2 and you would know. *

    wait another two or three weeks till dajrekt, another diez oldtimer hits 70, what is it gonna be then? two lvl 70 warryon poppin outta nowwhere?

    yea, check my shit phantom, im sure you're gonna like the super duper leet chitins+7 im packin, and the raptor+7 with no ele (until like three days ago, when i bought the glave and a shell off ratje) cuz i was too scared to ele it without any backup the earrings+9 should also pose a huge threat.

    please, let me have fun now in pkin after all these endless hours of exping, dont whine, because there is simply nothing to whine about. im still learning, tryin to master the 'art' of playin a warrior, cuz i started as a mage (InfernalFire). rebelde20 runnin away from me (or urugh)? lol?^^

    good luck to all yall.

    grats on 70 at last u made that

  5. #20
    ArrogantPrick
    Guest

    Default

    omg he hits harder then ap0phis maybe because he is using +9 str jewels...noobs...congrats uruggh on 70

  6. #21
    Protoss Arbiter Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    California
    Posts
    2,296

    Default

    Originally posted by DieWithMyKiss
    excatly, also, for the idiot that asked why i commented, he said he wasent sure as he described it as "glowy" hmm last time i check a shard +8 glows...hmmm what else? *Mabey a MD +8? You're a retard
    He's still a warrior, idiot.

    ._.' so you're telling me fully buffed with... ~640 defense and 48 spear defense, you can hit me 1k? o.o'

  7. #22
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    129

    Default

    thanks immo and hype, actually since today one of my earrings is +10, im working on another^^ anybody sellin a WE for ingame coins?

  8. #23
    Protoss Arbiter Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    California
    Posts
    2,296

    Default

    Originally posted by InfernalFire
    thanks immo and hype, actually since today one of my earrings is +10, im working on another^^ anybody sellin a WE for ingame coins?
    Anyways, didn't know you were 70. I usually don't do this but I thought you were still like level 62 o.o;'

    Congrats mate.

  9. #24
    sweetums
    Guest

    Default

    Originally posted by lutz+--><div class='quotetop'>QUOTE(lutz)</div>
    <!--QuoteBegin-DieWithMyKiss
    excatly, also, for the idiot that asked why i commented, he said he wasent sure as he described it as "glowy" hmm last time i check a shard +8 glows...hmmm what else? *Mabey a MD +8? You're a retard
    He's still a warrior, idiot.

    ._.' so you're telling me fully buffed with... ~640 defense and 48 spear defense, you can hit me 1k? o.o'[/b]
    now, im no genious when it coems to this game, as long as i been playing
    but, 640 def...isnt that much to a lvl 70 warrior
    even with 48 spear

    when my preist was INT, i had 800 def and 40 spear
    and they still did pretty big dmg on me

  10. #25
    sophiem
    Guest

    Default

    haha well i remmber alite clan when we was making in breth death knights lol all was lvl 30kinda hmm luz u think about 1,5 year lvl 70 warrior from 1 of best clans in diez will have jewrly of +6 str?

  11. #26
    Jimbo
    Guest

    Default

    Originally posted by Devile
    Level 70 Warrior vs BP, mmm ... damage is reasonable.
    bp ftw

    also thats 660 def with sheild on so maybe 520 without (140 def on shield)

    and how we know u run around with shield on always??

    Also Hype and Apohis use alot of uniques e.g IN, IB, roc, WE these items have hp and def but loose str


    So a lvl 70 using +9 str items will have alot higher ap because he hasnt lost ap for def and hp

    your a BP live with the damage or go int :wub:

  12. #27
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Israel
    Posts
    878

    Default

    rebelde spammed always on my CHITIN priest 600-700 with 40 SD, so 1k on a BP with 48? don't see anything strange here <_<

  13. #28
    DieWithMyKiss
    Guest

    Default

    Originally posted by lutz+--><div class='quotetop'>QUOTE(lutz)</div>
    <!--QuoteBegin-InfernalFire
    thanks immo and hype, actually since today one of my earrings is +10, im working on another^^ anybody sellin a WE for ingame coins?
    Anyways, didn't know you were 70. I usually don't do this but I thought you were still like level 62 o.o;'

    Congrats mate.[/b]
    wow, are you feeling dumb?? Next time check ranking before you start crying. Dumbshit

  14. #29
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    129

    Default

    thanks lutz, but the last thing i needed was the fame

  15. #30
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    740

    Default

    now this turns into a gratz urugh ^^

    duel plys

Page 2 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •