Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 31 to 45 of 64

i say K2 does a complete wipe...

This is a discussion on i say K2 does a complete wipe... within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; If they wipe the items, they'll just dupe em again...[/b] Bingo!!! If this idea did actually happen. It would be ...
Page: 3


  1. #31
    Richie
    Guest

    Default

    If they wipe the items, they'll just dupe em again...[/b]
    Bingo!!!
    If this idea did actually happen. It would be more of a disadvantage to anyone that gained the items in a legitimate way.
    You would have all these lvl 80+ chars running around as if it were a new server wearing +5 or +6 stuff, whilst the old dupers are still carrying their +9/10. You think these guys hit you hard now..imagine if you were wearing +6 fp....

  2. #32
    Uzu
    Uzu is offline
    Senior Member Uzu's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Germany
    Posts
    1,407

    Default

    no, a turk is doing that at the moment.

  3. #33
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Toronto, Ontario
    Posts
    4,967

    Default

    K none of these things will ever happen so didn't see a point in discussing it at first. But if I could personally do something, I would delete all the weapons/armors above +9 and delete any jewelry above +3.

  4. #34
    Banned
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    TEXAS , USA 1337
    Posts
    1,284

    Default

    complete wipe would be no characters/items what so ever which will never happen :P[/b]
    that would be a new server xD

  5. #35
    xstep
    Guest

    Default

    as u sayd it will never happen

  6. #36
    Senior Member kaldra9's Avatar
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    in front of the pc :D
    Posts
    405

    Default

    dude wtf are u saying? i have my char and my items 100% legit and u want k2 delete them? really u have a problem

    try reach lvl 70 WITHOUT PREMIUM in ares not stay in a gay ardream
    try to get items +7 without buy noahs from a page really i have worked on my noob items and im 100% legit so ppl like you dont have a point against all items, +8 is "easy" to make +9 is a big risk and +10 is a fairtale you dont know about knight online game so dude quit ko or open your eyes cuz u dont have any +8 dont make a post saying that shit, or just go to a private server =)

  7. #37
    Senior Member Zerbs's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    C eh N eh D eh
    Posts
    591

    Default

    I agree 100% with you they and they should also wipe +7 items because honestly it's really hard to make legit... I don't mention people who claim they made a +7 chitin set which is most likely duped.

    Same goes for 62+ in carnac west how the hell it's possible??? server is up for a few months only it's crazy how KOXP can help people to level pfff

    I agree wipe all +7 and above items, wipe all jewels like ROL, ROC, ROM and IN even +0 because 90% of them are duped, and delevel everyone to 62 execpt old server like Ares or Diez (delevel to 65 only people on this servers)[/b]
    LOL aren't you miaousss?

  8. #38
    Senior Member Suicune's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1,120

    Red face

    yes I am 8)

  9. #39
    imma cut you up Senior Member lIIIIIIIIIIl's Avatar
    Join Date
    May 2006
    Location
    United States of Eurasia
    Posts
    3,225

    Default

    dupe wipe to compensate for your self-pity. nice!

  10. #40
    Senior Member MortalDance's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Poland
    Posts
    346

    Default

    KO is like a Windows system. It need to be format, and restarted from time to time, to keep it running
    If not, we got a mess ^^

  11. #41
    Senior Member Zerbs's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    C eh N eh D eh
    Posts
    591

    Default

    yes I am 8)[/b]
    Rofl you had +9 shards in pathos when +7 was gg and your saying wipe em? You had like rols+3 also right?

  12. #42
    Banned
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    not Turkey
    Posts
    442

    Default

    I'm pretty sure he was being sarcastic. That idea is too dumb to be serious.

  13. #43
    XFXF
    Guest

    Default

    dude wtf are u saying? i have my char and my items 100% legit and u want k2 delete them? really u have a problem

    try reach lvl 70 WITHOUT PREMIUM in ares not stay in a gay ardream
    try to get items +7 without buy noahs from a page really i have worked on my noob items and im 100% legit so ppl like you dont have a point against all items, +8 is "easy" to make +9 is a big risk and +10 is a fairtale you dont know about knight online game so dude quit ko or open your eyes cuz u dont have any +8 dont make a post saying that shit, or just go to a private server =)[/b]
    like i said before, i sold my guys cuz i thought i was guna quit, unfortunately my bro dragged me back in, but he didn't give me a single noah, im not a freaking babashopper, and i dont do gay premmy shit either, so do some research before you try to flame ppl, pls?

  14. #44
    ImSoDemon
    Guest

    Default

    A week? USKO players couldnt handle it ><

  15. #45
    007_heal
    Guest

    Default

    Thats why K2 every so often brings out a new server, wait for one. The people that have stuck around older servers is beacuase they have gained friends and built their characters there. So why would they want their items wiped? I agree some of the items that are out there need to be wiped, maybe >+8. But a wipe wont help until they fix the ways that those items get into the servers in the first place.

    As for the idea of bringing down servers for 1 week straight, its just stupid. K2 gets patchs from MGames, that means that the two of them have to work together before hand to work out details on the patchs and work out how they are gonna fix the problems with minimum down time.

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •