Page 18 of 30 FirstFirst ... 814151617181920212228 ... LastLast
Results 256 to 270 of 447

ISW Semi final , and final rounds

This is a discussion on ISW Semi final , and final rounds within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; i gotta give my respect to girkon that catapult attack just ownt man...
Page: 18


  1. #256
    Senior Member SM0KED's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    595

    Default

    i gotta give my respect to girkon that catapult attack just ownt man

  2. #257
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Rep that NYC
    Posts
    2,057

    Default

    Lol Catapult bug?

    thats hella gay, took your keeper and you still got out of it

  3. #258
    Phosgene
    Guest

    Default

    wE KILLED WARDER + KEEPER
    THEY KILLED 2 WARDERS
    WTF

  4. #259
    Senior Member OmgThisIsMe's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Proud to be Israeli
    Posts
    2,781

    Default

    HAHAHAHHA

    HAHAHAHAH

    HAHAHHAH

    WHAT DID I SAID?

    ARES ARES ARES

    We killed 1200+ more then you .... OWNED!!!

  5. #260
    SoulFamily
    Guest

    Default

    ahahahhaaaaaaaaaa

    ares won cause girakon were bugging catas

    ROFL

  6. #261
    Protoss Arbiter Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    California
    Posts
    2,296

    Default

    nigga. you need to take BOTH warders and keeper[/b]
    Err? Keeper > Warder

  7. #262
    magnified
    Guest

    Default

    ouu

  8. #263
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    United Kingdom
    Posts
    1,321

    Default

    Err? Keeper > Warder[/b]
    Nope keeper is worth the same as a warder, we had more kills so we take the win.

  9. #264
    Senior Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    2,293

    Default

    wat is this catapult bug bs?

  10. #265
    xCrippleDx
    Guest

    Default

    Gj to ares, were defending warder really good, girakon people died with honor! xD

  11. #266
    Senior Member knight011's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    252

    Default

    HAHAHA, NOTICE:

    GIRAKON IS CATAPULT BUGGING.
    BAN ALL GIRAKON CHEATERS PLS HAHAA[/b]

    zzzzz Ares can use all ap bosst and Girakon cant use catapult bugg? is unfair for the two nations ...

  12. #267
    Senior Member Chemical's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    3,127

    Default

    Err? Keeper > Warder[/b]
    Err, not in ISW.

    It's always been like this.

    I remember the first ISW Ares vs Diez, diez was posting all over ranking that they killed the keeper and that they won, while they were posting, Ares killed both warders+ keeper and won.

    It has ALWAYS been 2 warders+ keepers = win.

  13. #268
    Banned Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Israel
    Posts
    2,943

    Default

    doesnt matter if keeper + warder or warder+warder
    either you kill 3 or its determined by kills

  14. #269
    Senior Member tank's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,078

    Default

    Err? Keeper > Warder[/b]
    to win?

    you need to take both warders and the keeper

    girakon takes warder 1 and keeper

    ares takes warder 1 and warder 2 and ahead by 1100 kills

    ares still wins

    in order to end the game before the alotted time (making kills useless) you need to kill both keepers and warder

  15. #270
    SoulFamily
    Guest

    Default

    Err? Keeper > Warder[/b]
    but legits > cata buggers xD

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •