Results 1 to 13 of 13

K2 Shop

This is a discussion on K2 Shop within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; anyone know where it is, i wanna pop in and say hiiii. seriously i would like to know!...
Page: 1


  1. #1
    WhoompThereitis
    Guest

    Default

    anyone know where it is, i wanna pop in and say hiiii.


    seriously i would like to know!

  2. #2
    Senior Member Chemical's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    3,127

    Default

    k2 shop? as in... sundries? or potion npc?

    or you mean K2 company? if yes, they're in California.

  3. #3
    WhoompThereitis
    Guest

    Default

    hmm California ay... ill have a look into it. lol

  4. #4
    Section Moderator KrepiN's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Denmark
    Posts
    2,226

    Default

    try look at k2network.net

    its irwine cali

  5. #5
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Estonia
    Posts
    2,340

    Default

    u mean the head corporation or The shop u can buy hats, shirts etc?

  6. #6
    WhoompThereitis
    Guest

    Default

    I just wanna go company place, kick down the door with a loaded 44. and put gun to staffs head and ask em to gim me gold prem. OKE

  7. #7
    Speed
    Guest

    Default

    I just wanna go company place, kick down the door with a loaded 44. and put gun to staffs head and ask em to gim me gold prem. OKE[/b]
    LOL.. right...

  8. #8
    Smoker
    Guest

    Default

    hey the place is cool they make you wait for like an hour or so then you get invited to talk to this nerdy looking guy who actually doesnt know shit and just asks you what you think about their company

  9. #9
    LegendarY Senior Member Lev0's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    The Netherlands//Turkey
    Posts
    2,582

    Default

    hey the place is cool they make you wait for like an hour or so then you get invited to talk to this nerdy looking guy who actually doesnt know shit and just asks you what you think about their company[/b]
    u been there????

  10. #10
    Smoker
    Guest

    Default

    long time ago
    no it was actually LOOOONG TIME AGO :P and they're not that scary and stupid as everyone thinks they are but a lot messier

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    May 2006
    Location
    your TV
    Posts
    5,497

    Default

    u have to wear a turban and say: slm

    to be welcome..


    if not = security has a loaded gun

  12. #12
    VIP Member Senior Member JaCoX's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Lima - Perú
    Posts
    1,456

    Default

    u have to wear a turban and say: slm

    to be welcome..
    if not = security has a loaded gun[/b]
    rofl u made my day xD

  13. #13
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    I just wanna go company place, kick down the door with a loaded 44. and put gun to staffs head and ask em to gim me gold prem. OKE[/b]
    Doesn't work. Already tried.

    Maybe they didn gave me cus I didn say slm. I said sikimi yalar

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •