Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 34

Legend of Ares Open Beta

This is a discussion on Legend of Ares Open Beta within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally posted by MeisterVinny When main site opens, top left got big button saying play legend of ares click it ...
Page: 2


  1. #16
    Nir
    Nir is offline
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Jewę land okę
    Posts
    235

    Default

    Originally posted by MeisterVinny
    When main site opens, top left got big button saying play legend of ares click it * *

    Gameplay isn't that great kinda chunky I expected better.
    hmm i click it n its dont do anything :S

  2. #17
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Where the time goes fast, but everything is slow
    Posts
    1,013

    Default

    takes a little to open .......after u click to launch the game.
    But game is kinda crap, sux game play, sux graphics. I would prefer to play silkroad than this =/ ..............
    Still looking for better games >.<

  3. #18
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Where the time goes fast, but everything is slow
    Posts
    1,013

    Default

    takes a little to open .......after u click to launch the game.
    But game is kinda crap, sux game play, sux graphics. I would prefer to play silkroad than this =/ ..............
    Still looking for better games >.<

  4. #19
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    u can change camer views..... page up, page down

  5. #20
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    u can change camer views..... page up, page down

  6. #21
    mason_cro
    Guest

    Default

    err i played the closed beta too, not good at all...i also expected a lot more, it's so damn slow, i don't see how they gonna make PK similar to KO ( as announced )...anyhow...patch up KO pls, some1 buy the engine off MGAME and make a players' KO

  7. #22
    mason_cro
    Guest

    Default

    err i played the closed beta too, not good at all...i also expected a lot more, it's so damn slow, i don't see how they gonna make PK similar to KO ( as announced )...anyhow...patch up KO pls, some1 buy the engine off MGAME and make a players' KO

  8. #23
    Fantasy
    Guest

    Default

    As I sais they will change a lot of stuff when the open beta starts, 1 of them is that they have added 2 new camera views ^_^



    And for people who say graphics suck... what do you think about KO graphics then :blink:

  9. #24
    Fantasy
    Guest

    Default

    As I sais they will change a lot of stuff when the open beta starts, 1 of them is that they have added 2 new camera views ^_^



    And for people who say graphics suck... what do you think about KO graphics then :blink:

  10. #25
    azza
    Guest

    Default

    OMFG, had to make a post here all turks will now go download it when its up then dupe macro an fuck the game up max out the servers... thanks alot lol

  11. #26
    azza
    Guest

    Default

    OMFG, had to make a post here all turks will now go download it when its up then dupe macro an fuck the game up max out the servers... thanks alot lol

  12. #27
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    21

    Default

    Originally posted by mason_cro
    err i played the closed beta too, not good at all...i also expected a lot more, it's so damn slow, i don't see how they gonna make PK similar to KO ( as announced )...anyhow...patch up KO pls, some1 buy the engine off MGAME and make a players' KO
    "PK similar to KO (as announced)" where did they announce that the PK would be similar to KO? i think i missed it, where was that?

    u want them to patch up KO so they fix sliding and comboing??? well that would lead u to LoA's PK system, the one that u dislike.

    only thing i disliked about that game is that there is no cooldown on pots:/
    but i hope they'll fix that.

  13. #28
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    21

    Default

    Originally posted by mason_cro
    err i played the closed beta too, not good at all...i also expected a lot more, it's so damn slow, i don't see how they gonna make PK similar to KO ( as announced )...anyhow...patch up KO pls, some1 buy the engine off MGAME and make a players' KO
    "PK similar to KO (as announced)" where did they announce that the PK would be similar to KO? i think i missed it, where was that?

    u want them to patch up KO so they fix sliding and comboing??? well that would lead u to LoA's PK system, the one that u dislike.

    only thing i disliked about that game is that there is no cooldown on pots:/
    but i hope they'll fix that.

  14. #29
    Fantasy
    Guest

    Default

    Originally posted by thor+--><div class='quotetop'>QUOTE(thor)</div>
    <!--QuoteBegin-mason_cro
    err i played the closed beta too, not good at all...i also expected a lot more, it's so damn slow, i don't see how they gonna make PK similar to KO ( as announced )...anyhow...patch up KO pls, some1 buy the engine off MGAME and make a players' KO
    "PK similar to KO (as announced)" where did they announce that the PK would be similar to KO? i think i missed it, where was that?

    u want them to patch up KO so they fix sliding and comboing??? well that would lead u to LoA's PK system, the one that u dislike.

    only thing i disliked about that game is that there is no cooldown on pots:/
    but i hope they'll fix that.[/b]
    pot cooldown is on fix list ^^

    I have read that they want to get most bugs out of the game in about 2 months

  15. #30
    Fantasy
    Guest

    Default

    Originally posted by thor+--><div class='quotetop'>QUOTE(thor)</div>
    <!--QuoteBegin-mason_cro
    err i played the closed beta too, not good at all...i also expected a lot more, it's so damn slow, i don't see how they gonna make PK similar to KO ( as announced )...anyhow...patch up KO pls, some1 buy the engine off MGAME and make a players' KO
    "PK similar to KO (as announced)" where did they announce that the PK would be similar to KO? i think i missed it, where was that?

    u want them to patch up KO so they fix sliding and comboing??? well that would lead u to LoA's PK system, the one that u dislike.

    only thing i disliked about that game is that there is no cooldown on pots:/
    but i hope they'll fix that.[/b]
    pot cooldown is on fix list ^^

    I have read that they want to get most bugs out of the game in about 2 months

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •