Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 17

look at the rainbow O_O

This is a discussion on look at the rainbow O_O within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; haha this is just focked up......
Page: 1


  1. #1
    Senior Member fugar's Avatar
    Join Date
    Jul 2010
    Location
    Sydney, Australia
    Posts
    238

    Default look at the rainbow O_O

    haha this is just focked up...






    Last edited by fugar; 04-08-2011 at 01:01 AM.

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    679

    Default

    another patch, another failure

  3. #3
    BPDB
    Guest

    Default

    what the waaa? lmao

  4. #4
    Regular Member
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    51

    Default

    pay more bug more

  5. #5
    Anime Adicted Senior Member Darktuga's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1,094

    Default

    that happened when i ran 3 clients on my old computer

  6. #6
    Senior Member regiss's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Poland
    Posts
    3,505

    Default

    well i turned off wepon effect ant everything is good

  7. #7
    Ancient Tribesman Moderator Darken's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    In deep d4rk forest, with thick mists is something valuable hidden.The Village of Golden Tribesman
    Posts
    1,311

    Default

    there are some fires burning in the moradon l,lol,l

  8. #8
    Senior Member Kogenta's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    595

    Default



    Uploaded with ImageShack.us


    Uploaded with ImageShack.us

  9. #9
    Android Man Senior Member E Mon's Avatar
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Mother of the world
    Posts
    582

    Default

    Cool newlook and more bugs wooo

  10. #10
    Regular Member
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    in a house
    Posts
    112

    Default

    its the ppl graphics they needa turn their gfx card up update it or get a better one

  11. #11
    R.I.P Impulsive Senior Member jaspreet's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    New York
    Posts
    2,569

    Default

    Yo i thought the rainbow shit was awesome, until i got to cz.....

  12. #12
    LukeeReloaded
    Guest

    Default

    WOOT! I'm not the only one with that rainbow crap.
    Pretty sure stoners would be on the floor by now after seeing those lights.

  13. #13
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    201

    Default

    looks like you playing ko on LSD lol

  14. #14
    2010
    Guest

    Default

    as the mayan said

    end of the world ... of knight online 2012 december

  15. #15
    Senior Member xROVERx's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    <(^ )
    Posts
    290

    Default

    f10 > options > fraphic options > close weapons effect

    And black skin rearly looking like editted by a teen

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •