Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 35

Mages arnt the only people who can nova in usko!

This is a discussion on Mages arnt the only people who can nova in usko! within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; thats coming from the hacker on the right there lol...
Page: 1


  1. #1
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default Mages arnt the only people who can nova in usko!





    thats coming from the hacker on the right there lol

  2. #2
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    ISRAEL
    Posts
    2,190

    Default

    usko is a shit.. now since some private servers got FF version, trust me, its better to play there.. (or just quit)

  3. #3
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    meh on cwest hackers dont make much of a diff in pk, but i seem to lag on every private server i play like i always got a 2 sec delay or some shit its retarded

  4. #4
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,649

    Default

    rogue party doing aoe harpy

    mmm

  5. #5
    epicurus Senior Member Decerto's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Compton,CA.
    Posts
    1,573

    Default

    Quote Originally Posted by razor View Post
    rogue party doing aoe harpy

    mmm
    haha that would b gr8

  6. #6
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Massachusetts
    Posts
    302

    Default

    The cheaters in CZ on CW are just free np .

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    625

    Default

    Quote Originally Posted by sha21wn View Post
    The cheaters in CZ on CW are just free np .
    And people like you are free money to them...money as in $$$

  8. #8
    Senior Member Draven's Avatar
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Hell
    Posts
    1,179

    Default

    Quote Originally Posted by Kennie View Post
    And people like you are free money to them...money as in $$$
    why u keep this shit up?

    how many times I got to get u guys banned/closed/muted ?


    seriously.

  9. #9
    Banned
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    625

    Default

    Quote Originally Posted by Draven View Post
    why u keep this shit up?

    how many times I got to get u guys banned/closed/muted ?


    seriously.
    Whiners... now I know why a 30+ year old man like yourself hangs out with 16 year old teenagers. Because you guys never grow up

    and what did I say was wrong? Yeah you can kill hackers easily, but when they finish hacking and go selling their characters, who's buying them? People like you and Shawn...so hackers get the last laugh and people wonder why this game is going to sh1t? It's because of people like you two.

    Not only that, people still pay K2 for sh1tty service.

  10. #10
    Define ʎʇılɐǝɹ. Senior Member The_Real_PlodeZ's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    USA
    Posts
    2,629

    Default

    It would really be great if we could stay on topic and not flame.

    Otherwise I will have to reload my ban gun.

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Massachusetts
    Posts
    302

    Default

    Kennie please cut the shit. All I did was respond to a freaking post and there you are with your flames and your bullshit. You going around looking for posts I or any other HF member make is just sad.

    I dont buy gb from gb sites, and really its non of your concern even if I did. Also saying I bought a hacker char is getting quite old. As you know I bought that char. in game with a cypher ring for items I had. It doesnt get more legit than that. Sorry I didn't give the guy 20 questions about the account before I bought it.

  12. #12
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    Quote Originally Posted by Kennie View Post
    Whiners... now I know why a 30+ year old man like yourself hangs out with 16 year old teenagers. Because you guys never grow up

    and what did I say was wrong? Yeah you can kill hackers easily, but when they finish hacking and go selling their characters, who's buying them? People like you and Shawn...so hackers get the last laugh and people wonder why this game is going to sh1t? It's because of people like you two.

    Not only that, people still pay K2 for sh1tty service.
    all YOU do is whine and complain. if you dont like the game then dont play it.


    back on topic, are you sure thats not just a visual thing?
    when i played i remember people going around spamming level 60 novas in moradon to dc people

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    56

    Default

    i see this a lot in ares

  14. #14
    wtf is juice? Senior Member trytankme's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    STRAYA!!!
    Posts
    1,590

    Default

    Quote Originally Posted by giga View Post
    all YOU do is whine and complain. if you dont like the game then dont play it.


    back on topic, are you sure thats not just a visual thing?
    when i played i remember people going around spamming level 60 novas in moradon to dc people
    nah im 100% sure it was coming from that rogue, it was like spaming the lighting skill like the single stun skill only this time it was with the nova and like every 5 secs u see ice nova aswell ;p

  15. #15
    DeHealer
    Guest

    Default

    All I know is it lags like shit. like 20+ thunder clouds, ground shines like hell xD

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •