Page 9 of 30 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast
Results 121 to 135 of 450
Like Tree77Likes

Mgame Is Sueing K2 Network

This is a discussion on Mgame Is Sueing K2 Network within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by Teddy well i guess this explains where indiankiller gets all his 9s and 10s indeed. just checked ...
Page: 9


  1. #121
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,649

    Default

    Quote Originally Posted by Teddy View Post
    well i guess this explains where indiankiller gets all his 9s and 10s
    indeed.

    just checked his selling list a few days ago... +10s cursed weps galore.

  2. #122
    Senior Member Teddy's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    415

    Default

    Quote Originally Posted by Haiorusaki View Post
    yes, they deleted/removed it probably.
    did any1 ss the thread? i wanna see it all .

    ot : wow.. amazing that k2 have been doing this shit and oracle admitted he sells ig items for usd. LOLS what a failure..
    also, we got some of these ''turkish resellers'' on this forum... sesame,indian and pharo( dont know if theres more ).. just take a look at their selling lists if you dont believe me... they are saying theyre selling all that, then x guy pm them and be like, hey nig i want baal+10, he says ok and he pm the turkish gm reseller, whatever we should call them.. and they sell it to him, then he sells it to the ''x'' guy. its just sad.. coz they might only make like what 25-50$? and fucking the game up even more. Thank guys like that for fucking up the game. I say, BAN THEM!!!!!!!!!
    he just about turned himself in here lol, had a lil chit chat with him few days ago. ofc hes going to deny it like a dumbass.

  3. #123
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,649

    Default

    lSNT lT NICE HOW ALL THE ENDS MEET

  4. #124
    Senior Member Teddy's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    415

    Default

    Quote Originally Posted by razor View Post
    lSNT lT NICE HOW ALL THE ENDS MEET
    funny thing is hel proly try and come defend himself saying im mad cuz i didnt buy a mage from him lol. retards are too easy to predict

  5. #125
    Senior Member SheefLeader's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Netherlands
    Posts
    648

    Default

    Rofl , razor on first line, i knew u was gonna reply cauz yea i pwnt u so hard...For teddy.. U should screesnhot the part where u crying for a lvl 80 mage, witch i didnt sold u ...

  6. #126
    Senior Member Teddy's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    415

    Default

    Quote Originally Posted by Teddy View Post
    funny thing is hel proly try and come defend himself saying im mad cuz i didnt buy a mage from him lol. retards are too easy to predict
    Quote Originally Posted by Indiaan View Post
    Rofl , razor on first line, i knew u was gonna reply cauz yea i pwnt u so hard...For teddy.. U should screesnhot the part where u crying for a lvl 80 mage, witch i didnt sold u ...
    like clockwork kids, clockwork

  7. #127
    IMeowinatorZ Senior Member
    Join Date
    Feb 2012
    Location
    Sweden
    Posts
    436

    Default

    Quote Originally Posted by Teddy View Post
    like clockwork kids, clockwork
    This is gonna be sooooo Epic!

  8. #128
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,649

    Default

    dang, i should have anticipated his reply too. it was far too obvious.

  9. #129
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    827

    Default

    Definitely should have. Because it's his #1 argument. He pwnt you so hard.

  10. #130
    Random Nab Senior Member mumbojumbo's Avatar
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    San Francisco, California
    Posts
    345

    Default

    Quote Originally Posted by Indiaan View Post
    Rofl , razor on first line, i knew u was gonna reply cauz yea i pwnt u so hard...For teddy.. U should screesnhot the part where u crying for a lvl 80 mage, witch i didnt sold u ...
    Do you get itemz on Cwest? I am so interested.

  11. #131
    Senior Member Teddy's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    415

    Default

    Quote Originally Posted by mumbojumbo View Post
    Do you get itemz on Cwest? I am so interested.
    he doesnt sell cwest items because most turks cant access it without going the extra mile. Additionaly, it would be a bad business plan to sell +9s and +10s on a server that barely has any. It would be far too obvious. Topics pop up everywhere when +21 crimson pieces/21 mirage sword pop up outa nowhere. Imagine if he started selling 9s and 10s regularly... Smart on his part to keep this in mind.

  12. #132
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,649

    Default

    Quote Originally Posted by MrRapist View Post
    Definitely should have. Because it's his #1 argument. He pwnt you so hard.

    idk if he was trying to divert the attention from the subject or if thats really his comeback...

    probably the latter, i think im giving way too much credit to the retard lol.

  13. #133
    Senior Member Teddy's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    415

    Default

    Quote Originally Posted by razor View Post
    idk if he was trying to divert the attention from the subject or if thats really his comeback...

    probably the latter, i think im giving way too much credit to the retard lol.
    yes, yes you were

    Quote Originally Posted by Teddy View Post
    as you wish

  14. #134
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,649

    Default

    yeah i thought so.

  15. #135
    ಠ_ಠ Senior Member loveya's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Norway
    Posts
    1,525

    Default

    Hallelujaaaaaaaah!!!

Page 9 of 30 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast

LinkBacks (?)

  1. Hits: 1
    01-23-2016, 11:42 PM
  2. Hits: 2
    01-23-2016, 03:24 PM
  3. Hits: 2
    01-27-2014, 01:30 AM
  4. Hits: 2
    01-25-2014, 09:04 PM
  5. Hits: 3
    01-19-2014, 04:22 PM
  6. Hits: 1
    12-20-2013, 08:34 AM
  7. Hits: 3
    11-15-2013, 06:02 PM
  8. Hits: 1
    08-13-2013, 12:57 PM
  9. Hits: 4
    05-11-2013, 05:58 AM
  10. Hits: 1
    04-28-2013, 03:35 PM
  11. Hits: 1
    04-10-2013, 01:52 AM
  12. Hits: 3
    04-05-2013, 11:29 PM
  13. Hits: 1
    03-19-2013, 03:25 AM
  14. Hits: 21
    03-18-2013, 05:13 PM
  15. Hits: 5
    02-06-2013, 09:53 AM
  16. Hits: 2
    07-19-2012, 08:58 PM
  17. Hits: 1
    07-08-2012, 06:06 AM
  18. Hits: 3
    07-08-2012, 02:44 AM
  19. Hits: 8
    07-08-2012, 02:11 AM
  20. Hits: 1
    06-19-2012, 07:46 PM
  21. Hits: 1
    06-10-2012, 01:59 AM
  22. Hits: 1
    06-09-2012, 03:52 PM
  23. Hits: 1
    06-08-2012, 10:34 PM
  24. Hits: 1
    06-08-2012, 10:34 PM
  25. Hits: 8
    06-08-2012, 10:34 PM
  26. Hits: 1
    06-02-2012, 02:37 PM
  27. Hits: 10
    06-02-2012, 02:21 PM
  28. Hits: 1
    06-02-2012, 01:59 PM
  29. Hits: 45
    06-02-2012, 11:32 AM
  30. Hits: 1
    05-23-2012, 01:51 AM
  31. Hits: 1
    05-20-2012, 04:04 PM
  32. Hits: 1
    05-09-2012, 03:38 PM
  33. Hits: 36
    05-01-2012, 07:42 PM
  34. Hits: 1
    05-01-2012, 04:28 PM
  35. Hits: 50
    05-01-2012, 03:30 PM
  36. Hits: 98
    04-29-2012, 09:32 AM
  37. Hits: 5
    04-22-2012, 02:17 PM
  38. Hits: 39
    04-22-2012, 02:12 PM
  39. Hits: 5
    04-15-2012, 04:59 PM
  40. Hits: 1
    04-15-2012, 01:24 PM
  41. Hits: 1
    04-15-2012, 07:36 AM
  42. Hits: 9
    04-14-2012, 01:49 PM
  43. Hits: 2
    04-11-2012, 01:26 PM
  44. Hits: 2
    04-08-2012, 02:16 PM
  45. Hits: 2
    04-04-2012, 09:22 AM
  46. Hits: 91
    04-04-2012, 09:10 AM
  47. Hits: 4
    04-01-2012, 12:47 PM
  48. Hits: 12
    04-01-2012, 06:54 AM
  49. Hits: 1
    04-01-2012, 04:43 AM
  50. Hits: 1
    04-01-2012, 03:12 AM

Similar Threads

  1. mgames number
    By ChrisOwns in forum General Chat
    Replies: 1
    Last Post: 07-16-2006, 04:42 PM
  2. K2 Network, dont like ppl that fight back. "BBB"
    By MyBitch in forum General Chat
    Replies: 22
    Last Post: 06-29-2006, 07:18 PM
  3. K2 Network ISTANBUL Meeting 2006 TURKEY
    By busted in forum General Chat
    Replies: 100
    Last Post: 06-21-2006, 05:59 PM
  4. Replies: 28
    Last Post: 06-17-2006, 02:26 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •