Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 27 of 27

MrsBigBoobS Final Post.

This is a discussion on MrsBigBoobS Final Post. within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Originally Posted by jaspreet lol u lost to him!!! Hahahahahaha I never lost to him only when I put myself ...
Page: 2


  1. #16
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    California
    Posts
    956

    Default

    Quote Originally Posted by jaspreet View Post
    lol u lost to him!!! Hahahahahaha
    I never lost to him only when I put myself at a huge disadvantage. Jaspreet don't make me beat u with 360 pots again.

  2. #17
    R.I.P Impulsive Senior Member jaspreet's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    New York
    Posts
    2,569

    Default

    Quote Originally Posted by DrunkMexican View Post
    I never lost to him only when I put myself at a huge disadvantage. Jaspreet don't make me beat u with 360 pots again.
    hahaha. Never happened.

  3. #18
    SuckItEasy
    Guest

    Default

    lol!!!!!!!!!!!!!

  4. #19
    MrCuban
    Guest

    Default

    Why my name is not in read lawl... Good luck in real life brah... Believe me u won't miss the drama once u find a real girl with really bigboobs

  5. #20
    R.I.P Impulsive Senior Member jaspreet's Avatar
    Join Date
    Aug 2007
    Location
    New York
    Posts
    2,569

    Default

    Quote Originally Posted by MrCuban View Post
    Why my name is not in read lawl... Good luck in real life brah... Believe me u won't miss the drama once u find a real girl with really bigboobs
    you basically just told him to chase after his own mom...

  6. #21
    God. Moderator Kallop's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Above you.
    Posts
    5,204

    Default

    Quote Originally Posted by jaspreet View Post
    you basically just told him to chase after his own mom...
    ROFL! harsh but still LOL ;D gl in RL, didnt know u personally but u were a good mage and all that

  7. #22
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    ISRAEL
    Posts
    2,190

    Default

    Quote Originally Posted by Kallop View Post
    ROFL! harsh but still LOL ;D gl in RL, didnt know u personally but u were a good mage and all that
    but you are g4y


    p.s i still don't believe that roy lost to you 9-0, u couldn't get my hp to less then 80%, i don't believe that roy is that bad..

  8. #23
    Ancient Tribesman Moderator Darken's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    In deep d4rk forest, with thick mists is something valuable hidden.The Village of Golden Tribesman
    Posts
    1,311

    Default

    He's leaving and you guys still raising your E-penises here lol

  9. #24
    Banned
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    ISRAEL
    Posts
    2,190

    Default

    Quote Originally Posted by Darken View Post
    He's leaving and you guys still raising your E-penises here lol
    if not here, where?

  10. #25
    Senior Member mythlost's Avatar
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    USA
    Posts
    1,023

    Default

    was a gg mage

  11. #26
    Banned
    Join Date
    May 2008
    Location
    Georgia
    Posts
    136

    Default

    Quote Originally Posted by SuckItEasy View Post
    Well, as most people know i have sold items and am going to journey out into the real working world. But before i leave i want everyone to know i had a good experience on C-West, and the following people made this possible:

    Sharrer's
    ___________________
    Nemanja: my oldest sharrer helped me through out everything. This guy is amazing. ps: Good luck with the marriage and baby i look forward to pics

    Mythlost: my next oldest sharrer, this guy always has possitive attitude and is great exper. amazing person.

    Ingame Friends:
    _________________

    Omme: Best friend in ko, this guy is 100% trustable had him hold over 1500$ and always helped me out. without this guy i wouldnt of been able to make it in ko. really GG played so many servers with him.

    Jaspreet: Omg all i got to say is indian. haha jk he's a fun guy to talk too and keeps everyone inspired.

    Dario: Well to make it short. he's a Gypsie, hearing his voice just makes me laugh.

    Kangaroo Jack: funny guy makes me laugh every time we pk. good and talking crap with me

    AndyTR: Well, Canada would lose to the USA if we ever had a war so BB

    PenguOwnz: Didnt know ya very well but loved the quote u gave me.

    OptimuPrime: Always on my butt to get in Valiance funny and GG

    Jess: Best female player ive played with and has the best videos to watch on youtube.

    IEdmundDantesI: One damn Shinny warrior gonna miss ya Mr.+9

    Roy: 9-0 in vs i win

    Clans
    ______________

    Vicarious

    Valiance

    BadFamily


    Corportaion

    To the rest of u that wernt mentioned, i say farwell.

    These guys made this game a possitive experience and ima miss em.

    Thanks,
    MrsBigBoobS

    RETIRED

    :'( I will miss you so much. I don't know what to say You will always be a legend to me un4getable!!!! Best of luck to you and always remember BOOBS PLS!!!!! Keep in touch on msn. MUAHS! ~lMercedesl~

  12. #27
    Adi
    Adi is offline
    Justice. Senior Member Adi's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Israel
    Posts
    3,372

    Default

    Good luck outthere i guess :P . had nice to had chance play with you before u quit.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •