Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 76 to 90 of 112

NAS/VJE Owned

This is a discussion on NAS/VJE Owned within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; well i havent seen any post from him in a few mins ;O maybe his already gone?!...
Page: 6


  1. #76
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,586

    Default

    well i havent seen any post from him in a few mins ;O maybe his already gone?!

  2. #77
    Senior Member Metalkon's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Canada, NB
    Posts
    2,607

    Default

    This topic is getting a little Off-Topic eh? h34r:

    thats why i told felix not to ban him cause his flames suck so bad that this is just to much fun

    he has no wit to them or even any kind of humor

    lamest flamer i have ever run across so far

    felix already wants to ban him now....i told him not to but its not my call[/b]
    Ahh, I was wondering why he was not banned already during the past few days.

    well i havent seen any post from him in a few mins ;O maybe his already gone?![/b]
    He may be flaming some other topics.

    Edit: Hes viewing the topic now

  3. #78
    bazzeeka
    Guest

    Default

    yeah ban the dirty sewer rat.. hes allways got new accounts new msn new scammed chars so yeah.

    Time to duck out for a smoke

    5minz he be back with a proxy 10bucks!

  4. #79
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,586

    Default

    like giga said, is KuKluxISuck that scammer kid or what?

  5. #80
    bazzeeka
    Guest

    Default

    We dont know because he changes accounts very often dude and ips paypals. ect

  6. #81
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    lemme rephrase that: would anyone give a shit if kuklux was banned from ko4life even if hes not vje

  7. #82
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,586

    Default

    lemme rephrase that: would anyone give a shit if kuklux was banned from ko4life even if hes not vje[/b]
    no?

  8. #83
    bazzeeka
    Guest

    Default

    This is our convo


    [codebox]Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    ?
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    love your items
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    holding them right now
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    lol
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    little black cunt
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    cool
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    id tell u somethin but u wudnt believe me
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    fuckin coon
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    so w.e
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    ohh what u gave em back?
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    nah
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    kool
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    abo
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    sniffy the petty lately bra?
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    i sold all the items i jacked, that' what u jacked lol iwas gearin up a friend who just started, but it dont matta i neva lost nething
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    lol kinda sucks that he had to be screwed
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    but meh
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    neway have fun
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    yeh bra u too brudda
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    lol you guys actually think im nas
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    im tellin x1x just feeds u nonsens and u take it up the ass
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    pm phantomrouge ask him for ip's
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    and hell tell exactly where mines from and wher his is from
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    proxy u black cunt
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    proxy doesnt say u live in a diff country
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    u aussie cunt
    Like Whoa!!!! ppl believe anything theses days x1x just hates black ppl says:
    your a genius go jerk off a kangarro
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    id rather get off to a kangaroo then ur race
    ڑ_р****ﭙﯖ∂הּﭑ says:
    i think uve had enuff petrol u black peace of shit [/codebox]

  9. #84
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,586

    Default

    euh, thats wat the scammer guy said?

  10. #85
    poiz3n5
    Guest

    Default

    im not vje Oo
    im poiz3n

    xD

  11. #86
    PollMeDown
    Guest

    Default

    hi

  12. #87
    bazzeeka
    Guest

    Default

    Yes.. one of his scamming msn's

    [email protected]

  13. #88
    poiz3n5
    Guest

    Default

    whens the ban time


    vje is blak, im white so no thnxs

  14. #89
    PollMeDown
    Guest

    Default

    Let go...

  15. #90
    PollMeDown
    Guest

    Default

    Let go...

Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •