Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 29

New Sumom monster scrolls

This is a discussion on New Sumom monster scrolls within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; You guys heard of it yet? any 5 random bosses will spwn rofl have fun. idk when its going to ...
Page: 1


  1. #1
    Colomka
    Guest

    Default New Sumom monster scrolls

    You guys heard of it yet?

    any 5 random bosses will spwn rofl

    have fun.

    idk when its going to be implemented, but a guy from manes won one yesterday.

  2. #2
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    been around for ages, Paddy got one a long long time ago

  3. #3
    Colomka
    Guest

    Default

    Originally posted by Felix
    been around for ages, Paddy got one a long long time ago
    yes but now they gona implemet it into PUS store lol..

    GG big $$ k2.

  4. #4
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    I spend KC if I could get duke or bach and spawn 1000's of them

  5. #5
    king arthur
    Guest

    Default

    that would be redicilous , whats the fun of looking for bosses than :rollseyes: :rollseyes: :wacko:

  6. #6
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    NJ, USA & India
    Posts
    4,357

    Default

    Originally posted by Colomka+--><div class='quotetop'>QUOTE(Colomka)</div>
    <!--QuoteBegin-Felix
    been around for ages, Paddy got one a long long time ago
    yes but now they gona implemet it into PUS store lol..

    GG big $$ k2.[/b]

    it wont ever happen...another story from k2

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Massachusetts
    Posts
    302

    Default

    I also won the set of 5 scrolls yeserday in Ares. Used them fast LOL. It spawned 2 x Lobo 2 x Bone collector and a Hyde lmao. Sucked. After I spawned them all I thought to myself "Oh shit I probably could have sold them for a fortune". I dont remember if they were even tradable though.

  8. #8
    NooBZilla
    Guest

    Default

    they were only for the gm event, they wont be in the PUS any time soon. GM said scrolls were for the even winners only and not for the PUS to come.

  9. #9
    Senior Member Suicune's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1,120

    Default

    I got some on cypher ... :P and i duped them . Thats crap if you pay for it ...

    you get 1 good drop out of 10 scrolls so ...

    I have a movie with Ant Hill Mob using one ^^ and they are DB hacked so ... :rollseyes: :lol:

  10. #10
    Senior Member Shurt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    U.S.A.
    Posts
    3,584

    Default

    Originally posted by Suicune
    I got some on cypher ... :P and i duped them . Thats crap if you pay for it ... *

    you get 1 good drop out of 10 scrolls so ... *

    I have a movie with Ant Hill Mob using one ^^ and they are DB hacked so ... *:rollseyes: * *:lol:
    No, you have a movie of AHM using the one Paddy was awarded. Nice try though, maybe next time.

  11. #11
    :pic:
    Guest

    Default

    Originally posted by Shurt+--><div class='quotetop'>QUOTE(Shurt)</div>
    <!--QuoteBegin-Suicune
    I got some on cypher ... :P and i duped them . Thats crap if you pay for it ... *

    you get 1 good drop out of 10 scrolls so ... *

    I have a movie with Ant Hill Mob using one ^^ and they are DB hacked so ... *:rollseyes: * *:lol:
    No, you have a movie of AHM using the one Paddy was awarded. Nice try though, maybe next time.[/b]
    why did gm rewarded him with that scroll? :unsure:

  12. #12
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    740

    Default

    i think it was one of the kc events, he got that scroll instead of the anounced prize

  13. #13
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Massachusetts
    Posts
    302

    Default

    For buying 4k KC I got 10k red and blue pots, a trina, and the summon unique monster staff (5)

  14. #14
    Senior Member PADDY's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    3,520

    Default

    i was supposed to win 10k of each pot and a trina, and i logged back on to find the pots and a summon monster scroll, i checked it was what they were meant to have given me and they said yes so i used it

    got shaula and got a tail :P

    my recomendation to anyone that gets one is to use it and not sell it, some duper will snatch em up and you might as well kiss KO goodbye if you havent already

  15. #15
    Banned for scamming. CandyMan's Avatar
    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Greece
    Posts
    439

    Default

    Paddy u still got that movie?:P

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •