Page 2 of 11 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 16 to 30 of 164

The next game expansion - Deep Review

This is a discussion on The next game expansion - Deep Review within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; looks pretty awesome i knwo alot of people are gonna hate it, old ko was just grinding and pking, now ...
Page: 2


  1. #16
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    looks pretty awesome


    i knwo alot of people are gonna hate it, old ko was just grinding and pking, now with all these new dungeons, alot of players are gonna have problems trying to adapt


    persoanlly, i love the new instances and dungeons, im jsut not sur ehow they'll gonna be used due to USKO havign 10x the players then toher KO"s have, its gonna become either really fun (lots of players, easier ways to lvl) or really shitty (bugs, insane lag, turks flodding events)



    onyl time will tell




    btw, werent we told that only new mora is coming? New mora = whole new client (and what this guy wrote), or will thety just re desigh mora to use with FD?

  2. #17
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    NJ, USA & India
    Posts
    4,357

    Default

    release date is 2043

  3. #18
    RayCroft
    Guest

    Default

    Thank you for this post really impressive new ko !

  4. #19
    tindall
    Guest

    Default

    Yes ty for posting this really good insider reveiw

  5. #20
    ArminVanBuuren
    Guest

    Default

    So, that's the only lvl 60~69 CZ? there won't be anything like Ardream for mid-high lvls? Well, at least I'll have it kinda easy for getting lvl 70.

    Nice info, thx

  6. #21
    Notorious P.A.T Senior Member AsSaiLaNT9082's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York
    Posts
    1,597

    Default

    hope they dont put it pets i dont see a point..its just more problems or bugs

  7. #22
    Senior Member Ethernal's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Ontario, Canada
    Posts
    1,862

    Default

    http://stage6.divx.com/user/Masturbation/v...07/isurudanzyon


    vid of new 8v8 dungeon, with mobs + boss i belive

  8. #23
    Infinitemadness
    Guest

    Default

    release date is 2043[/b]

    (that is the set contigency date only if they know how to unpack the files. And unpack them properly.)

    They can barely start a new server without fucking it up. We all know how ROFD went when they first released it. It finally took ahold, but jeeeebus.

    BTW, know why after Punk Buster was installed, and everyone said, is this thing on? Because I still see a shit ton of cheaters.

    Answer - Nope it wasnt on, because everytime they did turn it on, it would crash the servers.

    They couldnt properly figure out how to configure PB for the servers. Go figure.

  9. #24
    PredatorPowa
    Guest

    Default

    souns great, we just need to wait from that fat ass from K2 now ^^

  10. #25
    Senior Member Shurt's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    U.S.A.
    Posts
    3,584

    Default

    (that is the set contigency date only if they know how to unpack the files. And unpack them properly.)

    They can barely start a new server without fucking it up. We all know how ROFD went when they first released it. It finally took ahold, but jeeeebus.

    BTW, know why after Punk Buster was installed, and everyone said, is this thing on? Because I still see a shit ton of cheaters.

    Answer - Nope it wasnt on, because everytime they did turn it on, it would crash the servers.

    They couldnt properly figure out how to configure PB for the servers. Go figure.[/b]

    I still never got my 10m+ xp from that PB Beta

  11. #26
    slaps
    Guest

    Default

    sweeet ko might be more interesting again.... and you lose 1% xp if you win ????

  12. #27
    iLLiM
    Guest

    Default

    sounds interesting...now i know it wont be out for a while =/

  13. #28
    Infinitemadness
    Guest

    Default

    And you never will Shurt. Which you knew that.



    Just like on Xigenon when all the scrolls were deleted on accident. I tried my hardest to get them to roll everyone back. Absolutely lazy. They promised me they were going to do that, and never did. It was a shitty time for Xigenon people. But I think a few other servers felt that wrath with some other problems.

    The network server admin is truly lazy. He has good intentions, but never finishs what he sets out to do. He's the only one they could find to mess with the servers so if he doesnt "feel" like doing something. Well if you've played KO for the last 3 years, you know exactly what Im talking about.

  14. #29
    DarkNeZz_107
    Guest

    Default

    So, that's the only lvl 60~69 CZ? there won't be anything like Ardream for mid-high lvls? Well, at least I'll have it kinda easy for getting lvl 70.

    Nice info, thx [/b]
    Its an event not a zone
    2 times a day u get to pk 8vs8
    CZ is 45-80

  15. #30
    Infinitemadness
    Guest

    Default

    BTW Sorry, not trying to hijack this thread. It definitely looks awesome. I'll leave it at that.

Page 2 of 11 FirstFirst 123456 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •