Page 9 of 20 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast
Results 121 to 135 of 295

The offical forums!

This is a discussion on The offical forums! within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; He is a fcking asshole.. I really hate him .. He spamm useless shit and he got 10k post's.. Usefull ...
Page: 9


  1. #121
    Senior Member MrCassiba's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Veria,Greece
    Posts
    1,601

    Default

    He is a fcking asshole.. I really hate him .. He spamm useless shit and he got 10k post's.. Usefull post are like 5 .. :@

  2. #122
    Senior Member 2nite's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    568

    Default

    [/b]
    Ty for new siggy

    [/b]
    LMAO at what linus said when he warned you :lol: :lol: :lol:

    btw this is my brothers acc


    still not banned

  3. #123
    Boyce
    Guest

    Default

    girls are evilshious! I hate that thread as much as I hate retarded people in this game.[/b]
    rofl, i know

  4. #124
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    273

    Default

    Devin that's the nutts[/b]
    ehhhhrhhhmmmmm cough

    custom ko4life member title please

    "Champion of the Universe"


  5. #125
    Ignore Me Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    AP Whore House
    Posts
    1,873

    Default

    Can't post negative comments on official forum or use it instead of CS. He mods posts that break rules.

    Over reaction.

  6. #126
    Senior Member Adebisi's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Croatia
    Posts
    636

    Default

    I think Buddah should be a mod on main forum...[/b]
    i was waiting for this one

    tnx

  7. #127
    From the beginning Senior Member EG4L's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    2,119

    Default

    I just can't uinderstand why the officals is soooo weak in this game. It's such a shame that Linus was tied to it a she was the best thing that had happend to the forums and the game for fucking years.

    Granny told chuckie to butt out of a topic about NP transfering on Girakon , he just can;t stop putting his worthles spoint of view into things.

    Hell when I get abusive and stick my nose in you know I am an argogent fuck because I achived something.[/b]
    enit, i try to abuse his as much as i can. Shame he deletes my posts, but i will never give up!

  8. #128
    Senior Member TheWorldWelivingIn's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Estonia
    Posts
    253

    Default

    someone doing his job and how he does it = alot of ppl start to flame
    so much talk about 1 guy, and like it would change anything- nope, it will stay as it is, dosent change anything and only what it does shows how smart you all are xD

    i had "thoughts" like you guys have, in age of 7....

  9. #129
    Aus Rep Senior Member silentdj's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Australia
    Posts
    2,689

    Default

    I think Buddah should be a mod on main forum...[/b]
    Take that back, TAKE THAT BACK RIGHT NOW !

    the day that happens is the day i kill myself h34r:




    mm chuckie sure does have alot of haters.

  10. #130
    SirKaoS
    Guest

    Default

    Chuckie is retard, typical eprson who is shy in real but in annonymous internet, safety behidn monitor, hes the GOD !!!

  11. #131
    Banned
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    561

    Default

    Chuckie is retard, typical eprson who is shy in real but in annonymous internet, safety behidn monitor, hes the GOD !!![/b]
    lol, a true nerd indeed.

  12. #132
    Deviouspro
    Guest

    Default

    i hate chuckie from rugrats

  13. #133
    Question everything. Senior Member josri's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    The Netherlands.
    Posts
    4,766

    Default

    I never like official forums. Its ugly and slower then this one :>

    Only watch it if theres some information I need.

  14. #134
    Senior Member Adebisi's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Croatia
    Posts
    636

    Default

    Take that back, TAKE THAT BACK RIGHT NOW !

    the day that happens is the day i kill myself h34r:
    mm chuckie sure does have alot of haters.[/b]
    but he fits in with the rest of the retards so perfectly

  15. #135
    Ancient Tribesman Moderator Darken's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    In deep d4rk forest, with thick mists is something valuable hidden.The Village of Golden Tribesman
    Posts
    1,311

    Default

    HAHAHA WTF MAN +1 to this topic. Couldnt agree more. Ever since I started playing Ko in early 2005 I registered on official forums. I already had to make about 4 or 5 new accounts there during these years, coz all previous ended up banned

    about chuckie: Only explanation how could they replace such a gg as linus, with such a nerd as chuckie is that its k2 behind it ^^

Page 9 of 20 FirstFirst ... 567891011121319 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •