Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 26

OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This is a discussion on OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; "(poohbear_ lvl 66: hey RoDRanE-Hacked .....: who are u ? (poohbear_ lvl 66: listen to me (poohbear_ lvl 66: u ...
Page: 1


  1. #1
    hoody
    Guest

    Default OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    "(poohbear_ lvl 66:
    hey
    RoDRanE-Hacked .....:
    who are u ?
    (poohbear_ lvl 66:
    listen to me
    (poohbear_ lvl 66:
    u was hacked?
    RoDRanE-Hacked .....:
    yep
    RoDRanE-Hacked .....:
    can I know
    RoDRanE-Hacked .....:
    who are u ?
    (poohbear_ lvl 66:
    im tell u how
    (poohbear_ lvl 66:
    u dont have to belive me
    (poohbear_ lvl 66:
    but i tell any ways
    (poohbear_ lvl 66:
    some 1 that a admin is giveing out ips on k04life
    (poohbear_ lvl 66:
    how tons geting hacked
    (poohbear_ lvl 66:
    thats why i dont give a fuck is i scam them becoues they hack and i scam there shit
    RoDRanE-Hacked .....:
    man
    RoDRanE-Hacked .....:
    who are u ?
    (poohbear_ lvl 66:
    poohbear from diez
    (poohbear_ lvl 66:
    peroxide
    (poohbear_ lvl 66:
    no life it
    (poohbear_ lvl 66:
    list goes on
    RoDRanE-Hacked .....:
    where did u found my msn adress ?
    (poohbear_ lvl 66:
    all was use a poxy when u look at fourms
    (poohbear_ lvl 66:
    it was on 1 of the admin email
    (poohbear_ lvl 66:
    i took his msn he dont know
    (poohbear_ lvl 66:
    i just read there emails
    RoDRanE-Hacked .....:
    why u explain it to me ?
    (poohbear_ lvl 66:
    u a legit player
    (poohbear_ lvl 66:
    so i did someing nice
    RoDRanE-Hacked .....:
    hmm
    RoDRanE-Hacked .....:
    what should I do ?
    (poohbear_ lvl 66:
    use poxy for looking at fourms
    (poohbear_ lvl 66:
    ask for roll back
    (poohbear_ lvl 66:
    u from us?

    RoDRanE-Hacked .....:
    I did
    (poohbear_ lvl 66:
    call k2 and biych
    RoDRanE-Hacked .....:
    I am from russia
    RoDRanE-Hacked .....:
    but llving in turkey
    RoDRanE-Hacked .....:
    *living
    (poohbear_ lvl 66:
    aww
    (poohbear_ lvl 66:
    u get roll back?
    RoDRanE-Hacked .....:
    nope
    RoDRanE-Hacked .....:
    now
    RoDRanE-Hacked .....:
    man
    RoDRanE-Hacked .....:
    really
    RoDRanE-Hacked .....:
    I dont know
    RoDRanE-Hacked .....:
    say thx or fuk off
    RoDRanE-Hacked .....:
    its very sudden
    RoDRanE-Hacked .....:
    logical but unbelievable
    (poohbear_ lvl 66:
    yep
    (poohbear_ lvl 66:
    i not going to lie
    RoDRanE-Hacked .....:
    I dont think so
    (poohbear_ lvl 66:
    i scam 30% of this fourm
    (poohbear_ lvl 66:
    i dont care
    (poohbear_ lvl 66:
    i dont lie about what i do
    (poohbear_ lvl 66:
    or do i care
    RoDRanE-Hacked .....:
    are u orc assian right ?
    (poohbear_ lvl 66:
    i have tons chars
    RoDRanE-Hacked .....:
    I mean peroxide
    (poohbear_ lvl 66:
    his warroir
    (poohbear_ lvl 66:
    with crazy gear
    (poohbear_ lvl 66:
    but i suck at pk (
    RoDRanE-Hacked .....:
    x(
    RoDRanE-Hacked .....:
    I think post our conversation to forums
    RoDRanE-Hacked .....:
    and look answers
    (poohbear_ lvl 66:
    it will be flamed
    (poohbear_ lvl 66:
    no point
    RoDRanE-Hacked .....:
    I ill try
    (poohbear_ lvl 66:
    they stick to gather
    (poohbear_ lvl 66:
    i telling u now
    (poohbear_ lvl 66:
    there is no point
    (poohbear_ lvl 66:
    u will be flamed
    (poohbear_ lvl 66:
    or bann
    (poohbear_ lvl 66:
    or made a joke of
    RoDRanE-Hacked .....:
    I dont care
    (poohbear_ lvl 66:
    pick 1
    (poohbear_ lvl 66:
    phaton
    RoDRanE-Hacked .....:
    ko4life nothing for me
    (poohbear_ lvl 66:
    is good scamer
    (poohbear_ lvl 66:
    devil
    (poohbear_ lvl 66:
    is good wanta be hacker
    (poohbear_ lvl 66:
    morx
    (poohbear_ lvl 66:
    was kom
    (poohbear_ lvl 66:
    but he quit
    (poohbear_ lvl 66:
    becoues i knew"

    who is what the hell is he talking.Someone help me :blink: :blink: :blink:

  2. #2
    Dro
    Dro is offline
    As hot sauce on your taco Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Your place or mine? *wink*
    Posts
    2,916

    Default

    i warned about him... he is scammer, and all he knows is how to lie, so dont trust a single word he says.

  3. #3
    Banned
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    NJ, USA & India
    Posts
    4,357

    Default

    poohbear is charlie ffs this has all been said before :wacko:

  4. #4
    hoody
    Guest

    Default

    how he find our msn adress ?

  5. #5
    Dro
    Dro is offline
    As hot sauce on your taco Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Your place or mine? *wink*
    Posts
    2,916

    Default

    ehm.. you got it on profile nigga :lol:

  6. #6
    hoody
    Guest

    Default

    I dont think he have any self interest.Why everybody flame him ? its logical ....

  7. #7
    hoody
    Guest

    Default

    whahah really I have lol

  8. #8
    Senior Member giga's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    The Win
    Posts
    5,845

    Default

    lol dro i justadded u to msn and im pretty sure u blocked me :lol:

  9. #9
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,182

    Default

    charlie in action lol

  10. #10
    Senior Member PADDY's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    3,520

    Default

    who wants charlies IP's? because if he doesn't stop fucking around i'm going to release alot more information about him than he cares to fuck with trust me, i can send you a map to his house if you guys want it, give you a list of his previous schools including his current school and their telephone number as well as a few links to his best friends....

    charlie the time to stop fucking with people is now child, i'd hate to see you ruin a prosperous career in motor engineering.

  11. #11
    FatM4n
    Guest

    Default

    Originally posted by URunFasterWithAKnifE
    who wants charlies IP's? because if he doesn't stop fucking around i'm going to release alot more information about him than he cares to fuck with trust me, i can send you a map to his house if you guys want it, give you a list of his previous schools including his current school and their telephone number as well as a few links to his best friends....

    charlie the time to stop fucking with people is now child, i'd hate to see you ruin a prosperous career in motor engineering.
    Wonder what his goal is, first he suxs at ko then he start tearing knightonlineranking.tk up, and now he starts to hack people.

    Maybe he just Mental disabled or something like that.

  12. #12
    0wnoR
    Guest

    Default


    (poohbear_ lvl 66: *
    phaton *
    (poohbear_ lvl 66: *
    is good scamer *
    (poohbear_ lvl 66: *
    devil *
    (poohbear_ lvl 66: *
    is good wanta be hacker

    hahahahaha :lol:

  13. #13
    hoody
    Guest

    Default

    I got answer from k2
    "Dear customer, we have forwarded this issue to the concerned department. They will look into this and will get back to you with a reply soon. Thank you for contacting KOL Support"


    "concerned department"
    how many ppls working on k2 ? urunfaster said about 20.they joking with :wacko: me ? :unsure:

  14. #14
    Dro
    Dro is offline
    As hot sauce on your taco Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Your place or mine? *wink*
    Posts
    2,916

    Default

    Originally posted by giga
    lol dro i justadded u to msn *and im pretty sure u blocked me *:lol:
    sigh... i prolly did :lol:
    pm me your msn and ill add you :P

  15. #15
    morax
    Guest

    Default

    Hes a fucking arsehole... he shouldnt be talking crap after we gave him a little reality check on the AHM ventrillo one night...

    hes an attention seeking little whore who lives in a fantasy world where he thinks hes something and hes a nothing...

Page 1 of 2 12 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •