Page 1 of 9 12345 ... LastLast
Results 1 to 15 of 128

Patch 1721 - party quest fixed.

This is a discussion on Patch 1721 - party quest fixed. within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; From main forum Greetings Knights Our regularly scheduled weekly maintenance will take place from 3:00PM - 7:00PM PDT today. We ...
Page: 1


  1. #1
    Ignore Me Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    AP Whore House
    Posts
    1,873

    Default

    From main forum

    Greetings Knights

    Our regularly scheduled weekly maintenance will take place from 3:00PM - 7:00PM PDT today. We plan to be completed in this time frame however complications may extend that time. Thank you for your patience!

    -Peregrine

    P.S. - I'm hoping to have a little surprise for everyone today...[/b]

  2. #2
    Joab Senior Member Yoav's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Everywhere
    Posts
    516

    Default

    there's hope but i don't trust Peregrine or any k2 employee

    hahaha i just checked it again and they removed the P.S. part.... i knew it

  3. #3
    Amuse me Moderator razor's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    nowhere
    Posts
    7,649

    Default

    there's hope but i don't trust Peregrine or any k2 employee

    hahaha i just checked it again and they removed the P.S. part.... i knew it[/b]
    lol really? :lol:

  4. #4
    SonOfaGun
    Guest

    Default

    This can only mean

    ROLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLBACKKKKKKKKKKKKKKKKK KKKKKKKKKK
    for absolutely no reason at all b/c that's what K2 does

    Merry late Christmas everyone

  5. #5
    Senior Member VictoryAkara's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Florida
    Posts
    2,361

    Default

    there's hope but i don't trust Peregrine or any k2 employee

    hahaha i just checked it again and they removed the P.S. part.... i knew it[/b]
    haha typical k2

  6. #6
    VIP Member Senior Member JaCoX's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Lima - Perú
    Posts
    1,456

    Default

    lmao :lol: k2 is a joke

  7. #7
    legendmage
    Guest

    Default

    I hope they fix the quest bugs or even better bring back the biffrost :wub:

  8. #8
    Ignore Me Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    AP Whore House
    Posts
    1,873

    Default

    Quests would make low levels happy.

    Bi-Frost would make high levels happy.

  9. #9
    5DollahSuckySucky
    Guest

    Default

    tranny surprise

  10. #10
    Senior Member Seby666's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Italy
    Posts
    1,327

    Default

    prob a big dupe wipe for every1.. merry holidays to all from k2 adsfasdfasd

  11. #11
    Senior Member
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    764

    Default

    Quests would make low levels happy.

    Bi-Frost would make high levels happy.[/b]
    or create anti-hack shield and make all lvls happy

  12. #12
    Ignore Me Senior Member
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    AP Whore House
    Posts
    1,873

    Default

    there's hope but i don't trust Peregrine or any k2 employee

    hahaha i just checked it again and they removed the P.S. part.... i knew it[/b]
    They did not remove PS.

    Main news post isn't what I quoted. This is the no-one ever ever reads sub-forum "server status".

    http://forum.knightonlineworld.com/forum_e...howtopic=189270

  13. #13
    Banned
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    MTL, Canada
    Posts
    1,771

    Default

    Nah why you think they removed PS part....Cause they know they won't be able to fix in the time delay lol! :P

  14. #14

    Default

    Popably a new premium. Nuclear Premium, for only 50 $, 2 times better than Platinium, with all option of Heaven Fire. BUY IT NOW !

  15. #15
    Notorious P.A.T Senior Member AsSaiLaNT9082's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    New York
    Posts
    1,597

    Default

    Nah why you think they removed PS part....Cause they know they won't be able to fix in the time delay lol! :P[/b]
    lol i can only imagine.... "damn only 4 hours till servers need to be back up......Peregrine we'll do the surprise next time! take that shit off our site!!!"

    lol i can only imagine.... "damn only 4 hours till servers need to be back up......Peregrine we'll do the surprise next time! take that shit off our site!!! Quickly before anyone see's it!"[/b]

Page 1 of 9 12345 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •