Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 15 of 39

Question to lutz

This is a discussion on Question to lutz within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Is it possible to give my ears virginity to you for a forum name change, since krepin already stole my ...
Page: 1


  1. #1
    M0NSTERED
    Guest

    Default

    Is it possible to give my ears virginity to you for a forum name change, since krepin already stole my ass's?
    That would be nice h34r:

  2. #2
    Senior Member Makaveli's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    823

    Default

    ye he can do it only if u giv him anal sry

  3. #3
    Senior Member Makaveli's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    823

    Default

    a shit double post



    69

  4. #4
    Senior Member Private's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Michigan
    Posts
    3,342

    Default

    he wants u to change his forum nname cuz he known as a scammer and koxp in cz on logos i dont understand why he not ban from forums he using spam 1920 on cz and talking shit bout it saying he best bp

  5. #5
    M0NSTERED
    Guest

    Default

    he wants u to change his forum nname cuz he known as a scammer and koxp in cz on logos i dont understand why he not ban from forums he using spam 1920 on cz and talking shit bout it saying he best bp[/b]
    lol , i dont even play logos anymore, scammer? The thread was closed cause it was proved wrong, i traded all my shit to Julio_andetti over diez, didn&#39;t scam him either, you&#39;re butthurt and talking shit in every thread i&#39;m in, i mean you should get over it, i never said i was a good bp either, and i never talked shit. But still, i couldn&#39;t care less about you ( In fact, i don&#39;t even know why im replying to your childish post...) Maybe cause i&#39;m bored... but oh well. I just wanna change my name cuz monstered sucks, i want ThePromQueen as my name <3.

  6. #6
    Senior Member Norgrenator's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Canada :D
    Posts
    700

    Default

    NO

  7. #7
    G0D
    Guest

    Default

    NO[/b]

    +1 :lol:

  8. #8
    SLeePMoDe
    Guest

    Default

    thread wasnt closed it was moved to mod section. and you ARE a scammer i have the proof already :S

  9. #9
    M0NSTERED
    Guest

    Default

    thread wasnt closed it was moved to mod section. and you ARE a scammer i have the proof already :S[/b]
    The proof is in your imagination, that&#39;s not my fault if you wanted the char back and i didnt want to, a trade is a trade...

  10. #10
    Senior Member
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    1,554

    Default

    Make a new forum acc...

  11. #11
    SLeePMoDe
    Guest

    Default

    The proof is in your imagination, that&#39;s not my fault if you wanted the char back and i didnt want to, a trade is a trade...[/b]
    rofl what the hell are you talking about, you gave me the wrong info to you char in the first place then logged off, i have proof of that too :S, stop telling all this bullshit you damn scammer

  12. #12
    Section Moderator KrepiN's Avatar
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Denmark
    Posts
    2,226

    Default

    asssss

  13. #13
    M0NSTERED
    Guest

    Default

    rofl what the hell are you talking about, you gave me the wrong info to you char in the first place then logged off, i have proof of that too :S, stop telling all this bullshit you damn scammer[/b]
    If a screen of one part of the conversation is a proof then yes you have one, and the info was right.. anyway i&#39;m not even gonna argue.. ( too lazy to make a new acc )

  14. #14
    SLeePMoDe
    Guest

    Default

    the info wasnt right, i said "doesnt work" and you logged off = scam

  15. #15
    Senior Member festo's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    2,820

    Default

    No name changes will be given you can go thru the Ko4life pus system and get a namechange for $100

    Thank You

    The ko4life support team

Page 1 of 3 123 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •