Results 1 to 13 of 13

A really good question

This is a discussion on A really good question within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Ok just a thought i had i know lureing is not allowed in game but i think if there is ...
Page: 1


  1. #1
    xXTankerXx & Stabby Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    New Zealand
    Posts
    67

    Default A really good question

    Ok just a thought i had i know lureing is not allowed in game but i think if there is no GM about we should be able to lure something like a troill warrior onto people macroing , what does everyone think about that lol

  2. #2
    JulioBR
    Guest

    Default

    i think you'll get flamed to make a topic like this

  3. #3
    DiffusalBlade
    Guest

    Default Re: A really good question

    Originally posted by nz_venom
    Ok just a thought i had i know lureing is not allowed in game but i think if there is no GM about we should be able to lure something like a troill warrior onto people macroing , what does everyone think about that lol
    why worry about a GM just do it. there macro'in, why u worried for luring a TW on them

  4. #4
    NooBZilla
    Guest

    Default

    GM wont do anything if you lure on someone

  5. #5
    Reinhard
    Guest

    Default

    I think there is something about banning cause of disturbing another player... but if he is macroing u shouldnt be banned my little fella.

  6. #6
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    When I was a Wabbiz Jess said was nothing wrong if a mob "acidently" killed them

  7. #7
    Senior Member Majix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    whereva the paper drops
    Posts
    2,545

    Default

    Originally posted by Felix
    When I was a Wabbiz Jess said was nothing wrong if a mob "acidently" killed them
    hahah yea i did some accidently watching of accidently mobs accidently killing macroers after taking SS's and fraps on my wabbit ... fun days, miss jess

  8. #8
    wraith86
    Guest

    Default

    if the GMs banned players that lure clan genoxide from ares would be wiped clean rofl

  9. #9
    Da Mod Father Senior Member Felix's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    England
    Posts
    5,965

    Default

    Originally posted by Majix+--><div class='quotetop'>QUOTE(Majix)</div>
    <!--QuoteBegin-Felix
    When I was a Wabbiz Jess said was nothing wrong if a mob "acidently" killed them
    hahah yea i did some accidently watching of accidently mobs accidently killing macroers after taking SS's and fraps on my wabbit ... fun days, miss jess [/b]
    Acidents happen

  10. #10
    xXTankerXx & Stabby Senior Member
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    New Zealand
    Posts
    67

    Default

    rofl tru tru yeah i have done it a few times wait for the macroers to get wipped out then take it out bit hard tho as i dont want any innocent players getting hurt so nah wont do it anymore unless i can clear the way thru lol

  11. #11
    FoOoK
    Guest

    Default

    Originally posted by wraith86
    if the GMs banned players that lure clan genoxide from ares would be wiped clean rofl
    along with every other hypocrit clan/people out there who claimed to have never lured

    learn from the best lurer our there, futi! <3

  12. #12
    FairPlay
    Guest

    Default

    IMO, the macroers are mearly trying to KS your lure. That's how I look at it.

  13. #13
    kleber
    Guest

    Default

    Yes, accidents happen, but and when 3 TW come to kill a archers party macroing and the TW die almost like worms? LOL

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •