Results 1 to 6 of 6

Seeking danish people on anatolia karus :)

This is a discussion on Seeking danish people on anatolia karus :) within the General Chat forums, part of the Knight Online (ko4life.com) category; Hello jeg søger danske personer i Knight online world. server anatolia karus siden. Vi er et pr stykker som spiller ...
Page: 1


  1. #1
    Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    12

    Default Seeking danish people on anatolia karus :)

    Hello jeg søger danske personer i Knight online world. server anatolia karus siden.
    Vi er et pr stykker som spiller og jeg kan hjælpe med items og levels. Jeg har en level 80 priest og en level 75 rouge. hvis du har lyst til at join os kontakt mig eller min ven ved at skrive ingame til Lelouchlamerouge Eller lamperouge (som er mig) eller croinxTheWhoopy, xludwigx (som er min ven) ser fra til at spille med jer Hvis du ikke kan få fat i os ingame kan du kontakte mig ved Email ([email protected])

    Hello i am seeking danish people in Knight online world. server anatolia Karus side.
    We are a fwe people who are playing together and i can help whit items and leveling. i got a level 80 priest and a level 75 rouge. if you want to join us du can contact us ingame: Lelouchlamerouge Or lamperouge (witch is me) or contact my mate: croinxTheWhoopy Or xLudwigX If you cant get a hold on us you can contact me on my Email. [email protected]
    Last edited by lelouch; 11-12-2013 at 10:42 AM.

  2. #2
    Senior Member AlexBeepBeep's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Carnac-West
    Posts
    485

    Default

    Ahha is it an english forum? Ohh yea !

  3. #3
    Senior Member Rougean's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Denmark
    Posts
    1,276

    Default

    Quote Originally Posted by lelouch View Post
    Hello jeg søger danske personer i Knight online world. server anatolia karus siden.
    Vi er et pr stykker som spiller og jeg kan hjælpe med items og levels. Jeg har en level 80 priest og en level 75 rouge. hvis du har lyst til at join os kontakt mig eller min ven ved at skrive ingame til Lelouchlamerouge Eller lamperouge (som er mig) eller croinxTheWhoopy, xludwigx (som er min ven) ser fra til at spille med jer Hvis du ikke kan få fat i os ingame kan du kontakte mig ved Email ([email protected])

    Hello i am seeking danish people in Knight online world. server anatolia Karus side.
    We are a fwe people who are playing together and i can help whit items and leveling. i got a level 80 priest and a level 76 rouge. if you want to join us du can contact us ingame: Lelouchlamerouge Or lamperouge (witch is me) or contact my mate: croinxTheWhoopy Or xLudwigX If you cant get a hold on us you can contact me on my Email. [email protected]
    We are 4 danish people on Europa (but currently taking a break)

  4. #4
    Senior Member AlexBeepBeep's Avatar
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Carnac-West
    Posts
    485

    Default

    Mad for what? Just use ur small brain what gonna happan here if everybody would make posts in their lanugage? Na akkor most ez neked így jobb? Biztos érteni fogod, nem? Az már nem az én problémám ! Ideges vagy tesò?

  5. #5
    Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    12

    Default

    Quote Originally Posted by Rougean View Post
    We are 4 danish people on Europa (but currently taking a break)
    Let me know if you are going to start play again mate (on anatolia)

  6. #6
    Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    12

    Default

    Quote Originally Posted by AlexBeepBeep View Post
    Mad for what? Just use ur small brain what gonna happan here if everybody would make posts in their lanugage? Na akkor most ez neked így jobb? Biztos érteni fogod, nem? Az már nem az én problémám ! Ideges vagy tesò?
    I wrote it in both languages mate better ??

Similar Threads

  1. seeking diez people to help with aoc
    By Shane in forum Recruitment and In-game requests
    Replies: 0
    Last Post: 10-21-2007, 04:54 AM
  2. Seeking EXP/PK clan ronark, karus
    By TrekinJay in forum Recruitment and In-game requests
    Replies: 1
    Last Post: 08-24-2007, 01:30 AM
  3. seeking english speaking clan @ manes - Karus
    By waxon in forum Recruitment and In-game requests
    Replies: 0
    Last Post: 07-28-2007, 07:22 PM
  4. Seeking logos clan 40-50+ karus
    By sterling in forum Recruitment and In-game requests
    Replies: 0
    Last Post: 01-20-2007, 01:39 PM
  5. Seeking DM partner, Priest, Beramus, Karus
    By sil4s in forum General Chat
    Replies: 13
    Last Post: 07-01-2006, 10:58 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •